Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy z rozbudową budynku OSP w Gołuchowie oraz adaptacja Sali na cele społeczno – kulturalne i edukacyjne

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 627 617 017
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 627 617 017
    REGON: 54395300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy z rozbudową budynku OSP w Gołuchowie oraz adaptacja Sali na cele społeczno – kulturalne i edukacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy z rozbudową budynku OSP w Gołuchowie oraz adaptacja Sali na cele społeczno – kulturalne i edukacyjne” Lokalizacja zamówienia; gmina Gołuchów, miejscowość Gołuchów, działka nr 402/6 Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 – Poddziałanie 9.2.2. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych w ramach ZIT dla rozwoju AKO”. Szczegółowe wymagania, założenia i wytyczne zostały zawarte w programie funkcjonalno –użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Lokalizacja budynku: ul. Lonisa Breugnota 1, 63 – 322 Gołuchów, działka 402/6 Zakres robót budowlanych: - dobudowa od strony zachodniej nowej, zgodnej z przepisami klatki schodowej wraz z dźwigiem osobowym, - rozbudowa i zaadaptowanie istniejącej Sali wiejskiej na cele społeczno – kulturalne i edukacyjne, - wykonanie nowych pomieszczeń sanitarnych niezbędnych dla funkcjonowania sali, - wydzielenie szatni, - rozbiórka istniejącej głównej klatki schodowej, - wymiana istniejącej drewnianej konstrukcji dachu wraz z pokryciem i izolacją termiczną, - wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku, - remont istniejących pomieszczeń kuchni, - remont istniejącej sceny, - wykonanie schodów ewakuacyjnych, - wykonanie nowych instalacji oraz remont i przebudowa istniejących, - wykonanie nowej kotłowni gazowej, - remont istniejących pomieszczeń sanitarnych remizy, - rozbudowa garaży, - wykonanie nowego zagospodarowania terenu (m. in. utwardzenia, miejsca postojowe, dojścia, podjazdy dla osób niepełnosprawnych). Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: - powierzchnia zabudowy przed rozbudową – 288,92 m2 - powierzchnia zabudowy po rozbudowie – 561,11 m2 - powierzchnia zabudowy projektowana – 272,19 m2 - powierzchnia użytkowa przed rozbudową – 630,68 m2 - powierzchnia użytkowa po rozbudowie – 950,86 m2 Zakres zamówienia obejmuje: 1) Projekt koncepcyjny; 2) Projekt budowlany, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) wraz z uzgodnieniami wymaganymi do uzyskania pozwolenia na budowę. W ramach projektu należy wykonać projekty przebudowy przyłączy i sieci zewnętrznych, zgodnie z ustaleniami warunków technicznych zasilania w media; 3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego zawierającego co najmniej zakres robót budowlanych wymienionych w pkt. 1.3 Programu funkcjonalno – użytkowego; 4) Wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia; 5) Przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu planowanej inwestycji (jeżeli będzie niezbędna); 6) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 120 poz. 1126); 7) Projekt instalacji elektrycznych; 8) Projekt wewnętrznej instalacji gazowej; 9) Projekt kanalizacji teletechnicznej przyłącza do sieci teletechnicznej; 10) Projekty wykonawcze we wszystkich branżach; 11) Projekt zagospodarowania infrastruktury technicznej; 12) Specyfikacje materiałowe do wszystkich projektów branżowych; 13) Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i zagospodarowania terenu na podstawie dokumentacji projektowej; 14) Wyposażenie budynku w sprzęt p.poż. i wykonanie instrukcji p.poż. na wypadek pożaru; 15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; Przedmiot zamówienia obejmuje też między innymi: 1) wykonanie wycinki drzew, 2) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, 3) dokonanie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie w ich obsłudze pracowników użytkownika, 4) przekazanie do odpowiednich służb obiektu do użytkowania, 5) zapewnienie pokrycia kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji budowy np. nadzory techniczne, opłaty administracyjne między innymi jak dostawców mediów, 6) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, Na podstawie kompletnej wielobranżowej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia powinien powstać obiekt spełniający wymagania przepisów związanych z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego. 1) Ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1202 ze zmianami); 2) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1935); 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 ze zmianami); 4) Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2018 r., poz. 620 ze zmianami); 5) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 266); 6) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2009 r. w sprawie kontroli wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu (Dz. U. z 2009 r., Nr 144, poz. 1182); 7) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); 8) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401); 9) Oraz pozostałe niewymienione a obowiązujące akty prawne 1) Uwaga! Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w programie funkcjonalno - użytkowym) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” 2) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi zgodnie z art. 568 §1 kc. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk „Informacja o podwykonawcach” stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. 4) Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45113000-2 Roboty na placu budowy 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211310-5 Roboty budowlane w zakresie łazienek 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 5) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a) oraz kopii umów o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności); c) Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia; d) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł; e) w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę. 6) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym projektanta, kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach