Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno-biurowego z częścią gospodarczo-magazynową stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Stuposiany

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany ogłasza przetarg

  • Adres: 38713 Lutowiska, Stuposiany
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 013 4610010, 4610171
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany
    Stuposiany 4
    38713 Lutowiska
    tel. 013 4610010, 4610171
    REGON: 37001453828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stuposiany.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno-biurowego z częścią gospodarczo-magazynową stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Stuposiany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku administracyjno-biurowego z częścią gospodarczo-magazynową stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Stuposiany wraz z zagospodarowaniem terenu, zgodnie z dokumentacją budowlaną, w szczególności: pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, oraz SIWZ. Obiekt budowlany należy realizować zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i obowiązującymi w dniu jego wznoszenia przepisami oraz normami technicznymi. Zakończeniem będzie uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1) Wszystkie wskazane w dokumentacji technicznej poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w dokumentacji technicznej. Ponadto Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Urządzenia i materiały równoważne, a także (w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego) normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia muszą być wymienione w ofercie z nazwy. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) lub urządzenie, lub zaproponowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) lub urządzenia, lub zaproponowane rozwiązania do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 2) Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na zamontowany sprzęt i urządzenia – gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 3 lata. 4) Drewno i materiały drewnopochodne użyte do konstrukcji budynku muszą być wyprodukowane lub suszone technicznie do wilgotności nie większej niż 12%. 5) Ze względu na zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanego budynku, ograniczenie czasu realizacji oraz zabezpieczenia przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi wyklucza się konstruowanie ścian drewnianych bezpośrednio na placu budowy. Zobowiązuje się Wykonawcę do prefabrykacji elementów drewnianych ścian zewnętrznych i wewnętrznych w zakładzie produkcyjnym. Na każde żądanie Zamawiającego, zakład prefabrykacji musi być wskazany przez Wykonawcę celem możliwości kontroli produkcji przez Inspektora Nadzoru. 6) Zamawiający wymaga, aby w piątym roku licząc od odbioru przedmiotu mowy, Wykonawca dokonał powtórnej impregnacji elementów drewnianych elewacji budynku. 7) Warunki wykonywania przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 13 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN) 13.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-10-26 do godz. 10:00. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Sanok nr rachunku 40 2030 0045 1110 0000 0077 8780; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w kasie w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczyć ofertę na cały okres związania ofertą. 13.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy. 13.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy . 13.11 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, którego wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy – art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.11 Inne wymagane dokumenty: 1 Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę (zał. nr 10 „Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę”)- Oświadczenie że wszyscy pracownicy wskazani w załączniku nr 6 są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z Komunikatem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych i Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 28 kwietnia 2017r. obowiązek ten nie dotyczy kierownika robot, kierownika budowy. 15.6 Oferta musi zawierać formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym (opracowanym na podstawie Przedmiaru robót zał. 12 do SIWZ) oraz Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), a w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach