Przetargi.pl
Wykonanie utwardzonego placu manewrowego dla zespołu garażowego w realizowanym zadaniu inwestycyjnym pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku byłego szpitala w aspekcie zmiany przeznaczenia obiektu na pomieszczenia administracyjne Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94/96 w Biłgoraju

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusz Kościuszki 87
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6882000, 6882006 , fax. 0846882009
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusz Kościuszki 87 87
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6882000, 6882006, fax. 0846882009
    REGON: 95037159000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie utwardzonego placu manewrowego dla zespołu garażowego w realizowanym zadaniu inwestycyjnym pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku byłego szpitala w aspekcie zmiany przeznaczenia obiektu na pomieszczenia administracyjne Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94/96 w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzonego placu manewrowego dla zespołu garażowego w realizowanym zadaniu inwestycyjnym pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku byłego szpitala w aspekcie zmiany przeznaczenia obiektu na pomieszczenia administracyjne Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 94/96 w Biłgoraju. 2.Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - wykonanie koryta pod plac manewrowy, - wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku pod plac manewrowy gr. 15 cm. - wykonanie podbudowy z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm. - wykonanie warstwy podsypkowej cementowo-piaskowej gr. 4 cm. pod plac manewrowy, - wykonanie nawierzchni placu manewrowego z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm. w ilości 143,50 m2 wraz z obrzeżami betonowymi, - wykonanie opaski wokół budynku garażowego z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm. i warstwie odsączającej gr. 10 cm. wraz z obrzeżami betonowymi, - obsługę geodezyjną w tym wytyczenie geodezyjne poszczególnych elementów, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej ze zrealizowanego zakresu robót na odbiór końcowy. 3.Zakres rzeczowy robót określony w ust. 2 należy wykonać na podstawie: a) opisu technicznego z częścią rysunkową - zał. Nr 5 do S.I.W.Z. b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. Nr 6 do S.I.W.Z. c) przedmiaru robót - zał. Nr 7 do S.I.W.Z. 4.Zamawiający umożliwi Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tj. minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty zgodnie z formułą (spełnia -nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku Nr 2 do S.I.W.Z. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.). 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na załączniku Nr 3 do S.I.W.Z. b)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c)stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - na załączniku Nr 4 do S.I.W.Z. Wykonawca załącza do oferty niniejszy załącznik tylko w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, w przypadku nie powierzania żadnej części zamówienia podwykonawcom Zamawiający nie wymaga załączania niniejszego dokumentu. 5.Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy. 6. Wykonawca załączy do oferty oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli ofertę składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik lub podmioty występujące wspólnie, 7.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy z członków konsorcjum odrębnie załącza do oferty dokumenty o których mowa w pkt 1 i w pkt. 2. Natomiast w zakresie dokumentów określonych w pkt 3 Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagane warunki, bądź warunki te będą spełniali łącznie. 8.Wykonawca czyniąc zastrzeżenie, że pewne dokumenty nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania wskazuje podstawę prawną wyłączenia jawności danego dokumentu. Informacje te powinny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu z napisem -Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach