Przetargi.pl
Wykonanie utwardzenia kostka betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej na szerokości jezdni 5 m

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2022-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie utwardzenia kostka betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej na szerokości jezdni 5 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia kostka betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej na szerokości jezdni 5 m, na odcinku o łącznej długości 70 metrów. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1) roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej nawierzchni gruntowej ul. Kotwicznej na nawierzchnię z kostki typu „Aquaton”, o szerokości jezdni 5 m, na odcinku od posesji nr 17 w kierunku skrzyżowania Wagnera – Żaglowa (odcinek o długości co najmniej 25 metrów) – zakres zamówienia podstawowy (zakres nr 1), 2) roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej nawierzchni gruntowej ul. Kotwicznej na nawierzchnię z kostki typu „Aquaton”, o szerokości jezdni 5 m, na odcinku od posesji nr 17 w kierunku skrzyżowania Wagnera – Żaglowa (odcinek o długości co najmniej 45 metrów – odcinek od zakresu 1) – zakres zamówienia objęty prawem opcji (zakres nr 2). Konstrukcja jezdni: - kostka betonowa typu „Aquaton” grubości 8 cm na podsypce grubości 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, - warstwa z mieszanki C5/6 związanej cementem grubości 15 cm. Po obu stronach jezdni na krawędziach należy wykonać pasy szerokości 60 cm, o nawierzchni z kostki betonowej szarej o mikrofazą 20x20 cm grubości 8 cm, na podsypce grubości 3 cm – zamiast kostki typu „Aquaton” – przy pozostawieniu pozostałych warstw.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają: 1) Mapa sytuacyjna wykonania utwardzenia kostką betonową typu „Aquaton”-załącznik A do SWZ,2) Kosztorys ofertowy/Przedmiar robót „Wykonanie utwardzenia kostką betonową typu „Aquaton” ul. Kotwicznej na szerokości jezdni 5 m - załącznik B do SWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik C do SWZ, 4) Wzór umowy - Załącznik 7 do SWZ. Termin wykonania zamówienia:1. Zakres zamówienia podstawowy (zakres nr 1) - Termin wykonania zamówienia: do 20 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót nie później niż 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy.2. Zakres zamówienia objęty prawem opcji (zakres nr 2) - Termin wykonania zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót nie później niż 3 dni kalendarzowe od przekazania zawiadomienia przez Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia prac. Zamawiający przewiduje realizację robót budowlanych objętych „prawem opcji” do końca 2022 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni w PKO BP Oddział 14 w Gdyni, nr: PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP.271.63.2022.6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu). 7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy. 8. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1)-3) ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.9. Wadium w formie pieniężnej będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium. 12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy. 13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1) – 4) ustawy. 14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy. 15. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:2.1 wykazania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2.1.1 dwóch zadań, które obejmowały swoim zakresem roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 50 000,00 zł netto,Przez „jedną robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.2.2 skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej:2.2.1 jednej osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności inżynieryjnej drogowej (na drogach posiadających co najmniej klasę L (Lokalne), która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót, W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót powinna należeć do izby inżynierów budownictwa i legitymować się stosownym zaświadczeniem.Kierownik budowy/robót skierowany do realizacji zamówienia musi posiadać uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1646). Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokumenty uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, określonymi w Rozdziale 3 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach