Przetargi.pl
WYKONANIE UTWARDZEŃ PRZY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI PASTWA

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE UTWARDZEŃ PRZY BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI PASTWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzeń przy budynku użyteczności publicznej w miejscowości Pastwa (nr budynku 25). Zamówienie obejmuje swym zakresem: 1) Wykonanie nawierzchni wjazdu do garażu OSP oraz utwardzenie terenu przy hydrancie wraz z dojściem do masztu oraz utwardzenie dojścia do kapliczki - ok. 214 m2 a) Prace rozbiórkowe b) Wykonanie podbudowy typu ciężkiego (dotyczy wjazdu oraz terenu przy hydrancie) c) Wykonanie nawierzchni UWAGA: Zamawiający informuje, iż posiada 95 m2 kostki brukowej betonowej na wykonanie w/w utwardzenia przy OSP. W związku z powyższym przy wycenie należy pomniejszyć koszt zakupu materiału o w/w wartość. 2) Wykonanie utwardzenia wokół budynku: a) Roboty rozbiórkowe b) Ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej - ok. 330 m2 (w tym wejście do świetlicy od strony zachodniej) - na odcinku ok. 27 m po stronie zachodniej wzdłuż budynku (na odcinku od wejścia do świetlicy w stronę narożnika przy wejściu do ośrodka zdrowia) należy wynieść nową nawierzchnie ok. 10 cm ponad poziom istniejącej tak, aby wody opadowe spływały na trawnik, c) przełożenie kostki istniejącego chodnika ok. 60m2 (od strony wschodniej - do wejścia do świetlicy). Należy wykonać niwelację terenu przy chodniku od strony wschodniej na głębokość ok. 20-30 cm o powierzchni ok. 300m2 w celu odprowadzenia wód opadowych z chodnika w stronę rowu. 3) Demontaż 2 szt. ławek, montaż 2 szt. nowych ławek i 1 szt. śmietnika betonowego. UWAGA: nie należy wyceniać terenu rekreacyjno-sportowego, pozostałych nasadzeń zieleni oraz wymiany ogrodzenia przewidzianych w dokumentacji. W wycenie należy również uwzględnić przygotowanie terenu pod budowę (prace ziemne, wykorytowanie z niwelacją terenu). Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu umowy; stanowi ona rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru robót na wszystkie elementy. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl w zakładce Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach