Przetargi.pl
Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4434545 , fax. 018 4434545
  • Data zamieszczenia: 2013-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
    ul. Staszica 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4434545, fax. 018 4434545
    REGON: 49186124000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania obozu sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, w minimalnym zakresie obejmującym takie elementy jak: 1.Ratownictwo wodne: 1)Bezpieczeństwo i prewencja wypadków w wodzie - ocena zagrożeń; 2)Sprzęt i techniki ratownicze wykorzystywane w ratownictwie wodnym; 3)Wypadki w wodzie - sposoby postępowania w przypadku: a)Urazu kręgosłupa, b)Wywrotki lodzi, c)Wypadków z udziałem łodzi motorowej oraz skutera, d)Narciarstwa wodnego e)Podtopienia, f)Wychłodzenia oraz przegrzania 4)Doskonalenie umiejętności pływania: a)pływanie sposobem ratowniczym, b)nurkowanie w głąb, c)skoki ratownicze, d)holowanie indywidualne i zespołowe, e)akcja klasyczna, f)skoki z wysokości lub łodzi motorowej, g)wyciąganie poszkodowanego na brzeg; 5)Sprzęt ratowniczy stosowany w ratownictwie wodnym (zastosowanie, zasady posługiwania się sprzętem): a)boja SP, pas węgorz, b)rzutka rękawowa c)koło ratunkowe, d)łódź wiosłowa, e)łódź motorowa; 6)Ratownictwo powodziowe, ratownictwo lodowe - zagadnienia teoretyczne; 7)Sporty wodne: a)kajakarstwo b)żeglarstwo c)windsurfing 8)Współdziałanie służb medycznych z Wodnym Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (WOPR). 2.Elementy ratownictwa górskiego: 1)bezpieczeństwo w górach w okresie letnim, 2)zapoznanie się ze sprzętem (węzły, liny, uprzęże, karabinki przyrządy asekuracyjne i zjazdowe), 3)organizacja akcji ratowniczej w górach w różnych warunkach pogodowych, 4)współdziałanie służb medycznych z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (GOPR). 3.Ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego 1) symulacja zdarzeń medycznych (zadania dzienne i nocne). B.Wymagane warunki realizacji zamówienia: 1.Lokalizacja obozu w odległości max. 50 km. od siedziby Zamawiającego nad akwenem wodnym w ośrodku sportów wodnych. 2.Uwaga: Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w ośrodku sportów wodnych zlokalizowanym w odległości większej niż 50 km. od siedziby Zamawiającego - jednak nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego - w takim przypadku do obowiązków wykonawcy należeć będzie zorganizowanie wliczonego w cenę ofertową realizacji zamówienia, transportu uczestników obozu koncesjonowanym środkiem transportu posiadającym potwierdzoną sprawność techniczną: -na obóz: spod siedziby zamawiającego do miejsca realizacji obozu; -i z powrotem po jego zakończeniu: z miejsca realizacji obozu pod siedzibę zamawiającego. 3. Wyposażenie ośrodka: A. Sala wykładowa (minimum 60 - osobowa wyposażona w sprzęt audiowizualny) B. Specjalistyczny sprzęt pływający niezbędny do zajęć dydaktycznych i do asekuracji: 1) 2 łodzie żaglowe (5-osobowe typu OMEGA lub PX) dostępne przez cały czas pobytu, 2) 2 kpl. windsurfingu dostępne przez cały czas pobytu, 3) 2 łodzie motorowe (30-100 kM) dostępne przez cały czas pobytu, 4) 6 kajaków - dostępne przez cały czas pobytu, 5) 5 łodzi wiosłowych, dostępne przez cały czas trwania obozu, 6) akwen do przeprowadzenia zajęć z pływania. 4. Zakwaterowanie w pokojach lub w domkach 2-6 osobowych z pełnym wyposażeniem sanitarnym. Wszyscy uczestnicy obozu oraz kadra zakwaterowani na terenie jednego Ośrodka. 5. Wyżywienie, co najmniej 3 posiłki dziennie - wysokokaloryczne, wydawane na terenie ośrodka: a) śniadanie w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowy obiad z zestawem surówek oraz kolacja w formie szwedzkiego stołu; do każdego posiłku napoje, b) wyżywienie obozu rozpocznie się śniadaniem w dniu 28. sierpnia 2013 roku i zakończy kolacją w dniu 01. września 2013 roku, c) pory posiłków dostosowane będą do potrzeb obozu, d) posiłki muszą być sporządzane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wyklucza się mięso i potrawy /posiłki/ z puszek konserwowych, słoików itp. 6. Miejsce potrzebne do realizacji zajęć z atletki terenowej (wyznaczony dukt leśny lub ścieżka na której można przeprowadzić rozruch poranny) - dostępny rano 1,5 h dziennie. 7. Boisko do piłki siatkowej, piłki koszykowej - dostępne 2 h dziennie. 8. Warunki do ćwiczeń umiejętności ratownictwa górskiego (warunki naturalne ew. sztuczna ścianka wspinaczkowa). C. Kadra - wymagania: 1. 6 osób prowadzących zajęcia ze studentami, w tym jedna osoba pełniąca funkcje kierownika obozu. Na jedna osobę z kadry przypadać ma nie więcej jak 10 studentów. Kadra sprawuje całodobową opiekę nad studentami w trakcie realizacji programu obozu. 2. Kwalifikacje kadry: wszyscy ukończony kurs instruktor pływania lub posiadanie uprawnień ratownika WOPR-u lub ratownika w myśl ustawy o państwowym ratownictwie medycznym. W skład kadry wchodzą: 1) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora wykładowcy WOPR-u, 2) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia starszego ratownika GOPR-u, 3) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora technik linowych oraz wspinaczki skałkowej, 4) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora żeglarstwa i windsurfingu, 5) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia ratownika WOPR-u, 6) co najmniej jedna osoba posiadająca ukończony kurs Kwalifikowana Pierwsza Pomoc. 7) kierownik obozu - kwalifikacje: udokumentowane kwalifikacje pedagogiczne (mgr WF z przygotowaniem pedagogicznym), co najmniej 10 - letnie doświadczenie pedagogiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach