Przetargi.pl
Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4434545 , fax. 018 4434545
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
    ul. Staszica 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4434545, fax. 018 4434545
    REGON: 49186124000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego letniego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania dwóch obozów sprawnościowych letnich z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa wodnego i górskiego na potrzeby Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, w minimalnym zakresie obejmującym takie elementy jak: 1. Ratownictwo wodne: 1) Bezpieczeństwo i prewencja wypadków w wodzie - ocena zagrożeń; 2) Sprzęt i techniki ratownicze wykorzystywane w ratownictwie wodnym; 3) Wypadki w wodzie - sposoby postępowania w przypadku: a) Urazu kręgosłupa, b) Wywrotki lodzi, c) Wypadków z udziałem lodzi motorowej oraz skutera, d) Narciarstwa wodnego e) Podtopienia, f) Wychłodzenia oraz przegrzania 4) Doskonalenie umiejętności pływania: a) pływanie sposobem ratowniczym, b) nurkowanie w głąb, c) skoki ratownicze, d) holowanie indywidualne i zespołowe, e) akcja klasyczna, f) skoki z wysokości lub łodzi motorowej, g) wyciąganie poszkodowanego na brzeg; 5) Sprzęt ratowniczy stosowany w ratownictwie wodnym (zastosowanie, zasady posługiwania się sprzętem): a) boja SP, pas węgorz, b) rzutka rękawowa c) koło ratunkowe, d) łódź wiosłowa, e) łódź motorowa; 6) Ratownictwo powodziowe, ratownictwo lodowe - zagadnienia teoretyczne; 7) Sporty wodne: a) kajakarstwo b) żeglarstwo c) windsurfing 8) Współdziałanie służb medycznych z Wodnym Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (WOPR). 2. Elementy ratownictwa górskiego: 1) bezpieczeństwo w górach w okresie letnim, 2) zapoznanie się ze sprzętem (węzły, liny, uprzęże, karabinki przyrządy asekuracyjne i zjazdowe), 3) zjazd na linie przy użyciu technik alpinistycznych, 4) zjazd typu (tyrolka), 5) organizacja akcji ratowniczej w górach różnych warunkach pogodowych, 6) współdziałanie służb medycznych z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (GOPR). 3. Ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego 1) symulacja zdarzeń medycznych (zadania dzienne i nocne). B. Wymagane warunki realizacji zamówienia: 1. Lokalizacja obozu w odległości max. 50 km. od siedziby Zamawiającego nad akwenem wodnym w ośrodku sportów wodnych 2. Uwaga: Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w ośrodku sportów wodnych zlokalizowanym w odległości większej niż 50 km. od siedziby Zamawiającego - jednakże w takim przypadku do obowiązków wykonawcy należeć będzie zorganizowanie wliczonego w cenę ofertową realizacji zamówienia transportu uczestników obozu koncesjonowanym środkiem transportu posiadającym potwierdzoną sprawność techniczną: a) na obóz: spod siedziby zamawiającego do miejsca realizacji obozu; b) i z powrotem po jego zakończeniu: z miejsca realizacji obozu pod siedzibę zamawiającego. 3. Wyposażenie ośrodka: sala wykładowa oraz sprzęt audiowizualny i specjalistyczny sprzęt pływający niezbędny do zajęć dydaktycznych i do asekuracji: 1) 2 łodzie żaglowe (5-osobowe typu OMEGA lub PX) dostępne przez cały czas pobytu, 2) 2 kpl. windsurfingu dostępne przez cały czas pobytu, 3) 2 łodzie motorowe (30-100 kM) dostępne przez cały czas pobytu, 4) 6 kajaków - dostępne przez cały czas pobytu, 5) kąpielisko do przeprowadzenia zajęć z pływania. 4. Zakwaterowanie w pokojach 2-6 osobowych z pełnym wyposażeniem sanitarnym. Wszyscy uczestnicy obozu oraz kadra zakwaterowani na terenie jednego ośrodka. 5. Wyżywienie 3 posiłki dziennie - wysokokaloryczne, wydawane na terenie ośrodka (śniadania, obiady składające się z dwóch dań, zestawu surówek i kompotu, kolacje). 6. Miejsce potrzebne do realizacji zajęć z atletki terenowej (wyznaczony dukt leśny lub ścieżka na której można przeprowadzić rozruch poranny) - dostępny rano 1,5 h dziennie. 7. Boisko do piłki siatkowej, piłki koszykowej - dostępne 2 h dziennie. 8. Warunki do ćwiczeń umiejętności ratownictwa górskiego (warunki naturalne Ew. sztuczna ścianka wspinaczkowa) C. Kadra - wymagania: 1. 4 osoby prowadzące zajęcia ze studentami w tym jedna osoba pełniąca funkcje kierownika obozu. Na jedna osobę z kadry przypadać ma nie więcej jak 8/9 studentów. Kadra sprawuje całodobową opiekę nad studentami w trakcie realizacji programu obozu. 2. Kwalifikacje kadry: wszyscy ukończony kurs instruktor pływania lub posiadanie uprawnień ratownika WOPR-u. W skład kadry wchodzą: 1) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora wykładowcy WOPR-u, 2) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia starszego ratownika GOPR-u, 3) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora technik linowych oraz wspinaczki skałkowej, 4) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora żeglarstwa i windsurfingu, 5) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia instruktora w zakresie pierwszej pomocy (BLS,AED), 6) co najmniej jedna osoba posiadająca ukończony kurs Kwalifikowana Pierwsza Pomoc. 7) kierownik obozu - kwalifikacje: udokumentowane kwalifikacje pedagogiczne (mgr WF z przygotowaniem pedagogicznym), co najmniej 5 - letnie doświadczenie pedagogiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach