Przetargi.pl
Wykonanie usługi zimowego utrzymywania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk w sezonie 2013/2014

Gmina Dolsk ogłasza przetarg

  • Adres: 63-140 Dolsk, Plac Wyzwolenia 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2825001 , fax. 61 2825510
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolsk
    Plac Wyzwolenia 4 4
    63-140 Dolsk, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2825001, fax. 61 2825510
    REGON: 63125816400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi zimowego utrzymywania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk w sezonie 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie usługi zimowego utrzymywania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk w sezonie 2013/2014 (CPV 90212000-6 - Usługi odśnieżania , 90213000-3 - Usługi usuwania oblodzeń) - zgodnie z zakresem działań stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przygotowanie do zimowego utrzymania dróg mieszaniny kruszywa naturalnego i chlorku soku w proporcjach co najmniej 25% chlorku sodu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r., Nr 230, poz. 1960) leży w gestii wykonawcy. 3. Podane czasy pracy sprzętu w poszczególnym asortymencie według załącznik nr 5 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi. Szczegółowy zakres prac w poszczególnym asortymencie z użyciem odpowiedniego sprzętu będzie ustalany w porozumieniu z zamawiającym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego czasu pracy przeznaczonego na realizację przedmiotu zamówienia w poszczególnym asortymencie, a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o wynagrodzenie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu dróg przewidzianych do zimowego utrzymywania nie opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ na zasadzie zgłoszenia interwencyjnego. 6. Usługi wymienione w przedmiocie zamówienia będą rozliczane na podstawie zaoferowanych przez wykonawcę cen jednostkowych. 7. Wykonawca przy ustalaniu cen jednostkowych na realizację przedmiotu zamówienia w poszczególnym asortymencie według formularzu cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ winien uwzględnić koszty dojazdu sprzętu w miejsce prowadzenia prac, koszty materiałów pędnych i obsługi sprzętu. 8. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia na podstawie iloczynu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym według załącznika nr 5 do SIWZ do faktycznie przepracowanego czasu pracy związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu, posypywaniu, usuwaniu śniegu. Dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem pojazdów nie będzie wliczony do czasu pracy objętego zamówieniem. 9. Wykonawca przy ustalaniu ceny jednostkowej za posypywanie według formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ winien oprócz kosztów dojazdu sprzętu w miejsce prowadzenia prac, kosztów materiałów pędnych i obsługi uwzględnić dodatkowo koszty załadunku mieszaniny tj. załadunek nie będzie płatny odrębnie.10. Wykonawca oznakuje i zabezpieczy miejsca prowadzonych prac na poszczególnych drogach. 11. Zamawiający wymaga: 1) prowadzenia przez wykonawcę ewidencji czasu pracy sprzętu zgodnie z raportami tygodniowymi stanowiącymi załącznik do umowy. Raport winien być przekazywany zamawiającemu w wersji papierowej każdorazowo po przepracowanym tygodniu najpóźniej w pierwszym dniu roboczym do godziny 15.00 po tygodniu którego dotyczy. Niedostarczenie raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wskazanych przez wykonawcę prac jako wykonane; 2) lokalizacja bazy sprzętowej w tym miejsca składowania mieszaniny odległości nie większej niż 15km od siedziby zamawiającego tj. odległości przejazdu po drogach publicznych; 3) utrzymanie sprzętu i maszyn do realizacji zamówienia w ciągłej gotowości do działania; 4) pełnienia dyżurów przez wykonawcę w cyklu całodobowym; 5) zapewnienia przez wykonawcę zamawiającemu bezpośrednich połączeń telefonicznych z operatorami sprzętu oraz dyżurnymi. 12.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk; 2) zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg gminnych przy użyciu mieszaniny do zimowego utrzymywania dróg tj. mieszaniny chlorku sodu i kruszywa naturalnego; 3) usuwanie śniegu z wskazanych przez zamawiającego dróg obejmujące jego załadunek i transport.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000,00zł (słownie: jedentysiączłotych 00/100).2. Forma wadium:1) Wadium może być wniesione w następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 ze zm.). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułem poręczenia (Zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji (poręczenia), termin ważności gwarancji (poręczenia) nie krótszy niż do upływu terminu związania z ofertą z tym, że dokument gwarancji ( poręczenia) musi zawierać zapis, iż Zamawiający może zgłaszać swoje żądanie w terminie ważności gwarancji (poręczenia) oraz 14 dni po jego upływie,zobowiązanie gwaranta poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) zobowiązanie gwaranta poręczyciela do:zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 3) Zamawiający zastrzega, że wadium wniesione w formie gwarancji poręczeń musi zawierać zobowiązanie do zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające świadczenie o okolicznościach skutkujących zapłatą bez żadnych dodatkowych wymagań wobec zamawiającego, a przede wszystkim bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji. 4) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SWIZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 2) W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na rachunek bankowy zamawiającego SBL Śrem Oddział Dolsk nr rachunku 31 9084 1013 0200 0143 2000 0002 z adnotacją Wadium - przetarg na wykonanie usługi zimowego utrzymywania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Dolsk w sezonie 2013/2014. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty określonej w pkt. 1 na rachunku bankowym zamawiającego; 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego biuro nr 16; 4) Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o kwotę prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w umowie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dolsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach