Przetargi.pl
Wykonanie usługi z zakresu wycinki drzew, karczowanie, frezowanie, zabiegi techniczne, sanitarne oraz porządkowanie terenu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    17 Marca 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi z zakresu wycinki drzew, karczowanie, frezowanie, zabiegi techniczne, sanitarne oraz porządkowanie terenu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wycinki drzew i krzewów oraz usuwania chwastów na terenach kompleksów wojskowych 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: CZĘŚĆ NR 1- „Wykonanie usługi z zakresu wycinki drzew wraz z frezowaniem pni, cięć sanitarnych i technicznych gałęzi, redukcji koron drzew na terenie 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”. CZĘŚĆ NR 2- „Wykonanie usługi z zakresu wycinki drzew i krzewów wraz z karczowaniem i frezowaniem pni, zabiegów w obrębie korony drzewa oraz uporządkowania działki leśnej na terenie 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim”. CZĘŚĆ NR 3- „Wykonanie usługi w zakresie mulczowania terenu ok. 7,5 ha ( mechaniczne usunięcie chwastów i samosiejek) na terenie lotniska 22. Bazy lotnictwa Taktycznego w Malborku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja: a) „Projekt umowy” - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; b) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót” oraz załączniki do specyfikacji określające szczegółowo zakres robót dla poszczególnych części zamówienia- stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części nr 1, 2 . 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej części zamówienia w wysokości: CZĘŚĆ NR 1: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych, 00/100). CZĘŚĆ NR 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy : Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr konta: 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z adnotacją: - 22.BLT.SZP.2612.112.2020”. „Wykonanie usługi z zakresu wycinki drzew, karczowanie, frezowanie, zabiegi techniczne, sanitarne oraz porządkowanie terenu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku” – cz. nr….” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2010 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ). 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty lub złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego bud. Nr 1 I piętro – kasa czynna w dni powszednie: od poniedziałku do piątku w godz. : od 11:00 – 14:00. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz w art. 25 a ust 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. 16. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej gwarancji. Jednocześnie aby uniknąć wykluczenia z postępowania wskazane jest aby gwarancja zwierała informacje, których ofert dotyczy poprzez określenie sum gwarancyjnych odpowiadających kwotom wadiów lub jednej sumy gwarancyjnej równej sumie kwot wadiów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- odpowiednio dla danej części zamówienia (zgodnie z załącznikami nr 6, 6a, 6b do SIWZ) c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium – (w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał)- DOTYCZY CZĘŚĆI NR 1 i CZĘŚĆI NR 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach