Przetargi.pl
Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Ja też mogę pracować - przez Specjalistę ds. finansowo-rozliczeniowych

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Ja też mogę pracować - przez Specjalistę ds. finansowo-rozliczeniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę profesjonalnej usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej w ramach projektu Ja też mogę pracować polegającej w szczególności na wykonywaniu zadań wskazanych w ust. 2.2. 1.2.Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Ja też mogę pracować (dalej: Projekt). 1.3.Zamawiający informuje, że w związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, całości (np. w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją pośredniczącą lub nie otrzymania transzy środków finansowych na konto projektu) lub części zamówienia bez prawa regresu ze strony Wykonawcy. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie zaangażowana na stanowisku Specjalista ds. finansowo-rozliczeniowych w wymiarze maksymalnie 140 godzin przez cały okres trwania umowy (średnio 70 godzin w miesiącu). 2.2.Do obowiązków Specjalisty ds. finansowo-rozliczeniowych (dalej: Specjalista)należą: a)przygotowanie dokumentacji finansowej niezbędnej do sporządzania wniosku o płatność oraz sporządzanie części finansowej Wniosku o Płatność wraz z załącznikami, b)zatwierdzanie i weryfikowanie dokumentacji finansowej, c)przyjmowanie i opisywanie dokumentacji finansowej, d)sprawowanie nadzoru nad wydatkowaniem środków zgodnie z założonym budżetem, e)sporządzanie harmonogramów płatności i dbałość o płynność finansową projektu, f)weryfikacja prawidłowości wydatków pod kątem ich kwalifikowalności, g)monitoring wydatków w projekcie, w tym prowadzenie zestawienia ponoszonych kosztów i prognoz wydatków w arkuszu kalkulacyjnym, h)monitoring wkładu własnego w projekcie, i)monitoring wydatków w ramach finansowania krzyżowego, j)nadzór rachunkowy nad dokonywanymi operacjami finansowymi na rachunku projektu, k)wnioskowanie o zmiany w zakresie finansowym, l)dokonywanie opisów na dokumentach księgowych, m)archiwizacja dokumentacji finansowej projektu, n)bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą w zakresie finansowym realizowanego projektu, o)współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem, p)sporządzanie innych dokumentów finansowych dot. rozliczenia wydatków Projektu, q)kontakty z dyrekcją szkół w godzinach pracy placówek edukacyjnych, r)stały kontakt z Koordynatorem projektu w kwestii zarządzania kosztami (np. informowanie o zauważonych nieprawidłowościach finansowych) oraz Instytucją Pośredniczącą w związku z zatwierdzeniem wniosków o płatność, s)uczestnictwo w pracach zespołu projektowego, w tym w cotygodniowych zebraniach zespołu projektowego. 3. Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia. 3.1.Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów Wykonawcy dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył Koordynator Projektu. 3.2.Wykonawca podlega bezpośrednio Koordynatorowi Projektu - wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 3.4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, 3.5.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 3.4. stosuje się odpowiednio. a) Zgodnie z wytycznymi projektu, Zamawiający przewiduje zaangażowanie Specjalisty poziomie maksymalnie 140 godzin, przy czym Zamawiający wymaga takiego zorganizowania prac przez Wykonawcę aby w każdym z miesięcy trwania umowy, Specjalista przedstawił rozliczenie za co najmniej 50 godzin. 3.6. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792125008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach