Przetargi.pl
Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Integracja przemysłu i edukacji - szansa dla absolwentów szkół zawodowych - przez Specjalistę ds. rozliczeń projektu

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Integracja przemysłu i edukacji - szansa dla absolwentów szkół zawodowych - przez Specjalistę ds. rozliczeń projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę profesjonalnej usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej w ramach projektu Integracja przemysłu i edukacji - szansą dla absolwentów szkół zawodowych. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie zaangażowana na stanowisku Specjalista ds. rozliczeń w wymiarze maksymalnie 420 godzin przez cały okres trwania umowy, średnio 60 godzin miesięcznie.Do obowiązków Specjalisty ds. rozliczeń (dalej: Specjalista) należą:sporządzanie Wniosków Beneficjenta o Płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych w części finansowej i weryfikacja rachunkowa Wniosków w tym poniesionych wydatków, opisywanie dokumentów księgowych, zgodnych z zasadami realizacji projektów POKL, odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę finansową,przestrzeganie dyscypliny finansowo - budżetowej oraz zasad prawidłowej gospodarki budżetowej,współodpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansową projektu, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych,monitoring wydatków w projekcie, w tym prowadzenie zestawienia ponoszonych kosztów i prognoz wydatków w arkuszu kalkulacyjnym, prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektu z uwzględnieniem zarówno wytycznych POKL jak i wewnętrznych wymogów formalnych instytucji publicznej;wystawianie not księgowych,monitoring wkładu własnego w projekcie, monitoring wydatków w ramach finansowania krzyżowego, nadzór nad przepływem środków finansowych w projekcie, współpraca z księgowym/ą projektu oraz działem księgowości Zamawiającego, stały kontakt z Koordynatorem projektu w kwestii zarządzania kosztami (np. informowanie o zauważonych nieprawidłowościach finansowych) oraz Instytucją Pośredniczącą w związku z zatwierdzeniem wniosków o płatność; sporządzanie harmonogramów płatności i dbałość o płynność finansową projektu, archiwizacja dokumentacji finansowej projektu, uczestnictwo w pracach zespołu projektowego, w tym w zebraniach zespołu projektowego. Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów Wykonawcy dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył Koordynator Projektu. Wykonawca podlega bezpośrednio Koordynatorowi Projektu - wyznaczonemu przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę).a) Zgodnie z wytycznymi projektu, Zamawiający przewiduje zaangażowanie Specjalisty poziomie maksymalnie 420 godzin, przy czym Zamawiający wymaga takiego zorganizowania prac przez Wykonawcę aby w każdym z miesięcy trwania umowy, Specjalista przedstawił rozliczenie za co najmniej 50 godzin. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792125008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji usługi w ostatnich 3 latach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach