Gmina Kowala ogłasza przetarg
- Adres: 26-624 Kowala, Kowala
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 101 760 , fax. 486 101 760
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
Kowala
26-624 Kowala, woj. mazowieckie
tel. 486 101 760, fax. 486 101 760
REGON: 67022381800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w sezonie 2019/2020’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w terminie od podpisania umowy do 17.04.2020r. Zadanie będzie polegało na odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi z dróg na terenie gminy Kowala. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kowala zlokalizowanych w Sołectwach: Augustów, Bardzice (+Józefów), Dąbrówka Zabłotnia (+Osiek, Bukowiec), Huta Mazowszańska (+Zenonów), Kończyce – Kolonia, Kosów, Kotarwice (+Kowala – Kolonia, +Kowalówka), Ludwinów, Maliszów, Mazowszany, Młodocin, Młodocin Mniejszy (+Młodocin Kąty), Parznice, Romanów, Rożki (+Rożki Adamów), Ruda Mała, Trablice, Grabina, Bukowiec, Osiek, Józefów, Bardzice, Maliszów, Walentynów, Romanów, Ruda Mała, Dąbrówka Zabłotnia, Młodocin Mniejszy, Rożki, Adamów, Załawie. Zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu utrzymania dróg o około 2 km w wyniku przekształcenia drogi powiatowej na drogę gminną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oddział w Radomiu Nr 46 9147 0009 0020 4785 2000 0003, prowadzony z adnotacją: „Wadium - nr sprawy ZPK.271.18.2019 Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Kowala w sezonie 2019/2020’’. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 9.1, 9.2 i 9.4 niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 9.3 niniejszej SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w języku polskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na terenie gminy Leszno
Dodano: 2024-01-18 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2023-12-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.
Dodano: 2023-12-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych
Dodano: 2023-12-07 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg” - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-11-27 - ,,Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów”
Dodano: 2023-11-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Sulejówek w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Usługa porządkowania terenu w okresie zimowym w obiektach położonych na terenie i w okolicy Warszawy
Dodano: 2023-11-13 - Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic i skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2023 r. do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-11-09