Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu, Oddziału Zewnętrznego w Lubsku oraz Oddziału Zewnętrznego w Wałowicach

Zakład Karny w Krzywańcu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, Krzywaniec
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 279 405 , fax. 683 276 640
  • Data zamieszczenia: 2020-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Krzywańcu
    Krzywaniec
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683 279 405, fax. 683 276 640
    REGON: 32070400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu, Oddziału Zewnętrznego w Lubsku oraz Oddziału Zewnętrznego w Wałowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów wytarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu, Oddziału Zewnętrznego w Lubsku oraz Oddziału Zewnętrznego w Wałowiacach. Liczba części 3 (trzy) CZĘŚĆ NR 1 – ZAKŁAD KARNY W KRZYWAŃCU Adres: Zakład Karny w Krzywańcu, Krzywaniec 1, 66-010 Nowogród Bobrzański Lp. Nazwa Opis Ilość jm 1 2 3 4 5 1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 20 03 01 650 m3 2. Odpady segregowane Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 15 01 01 500 m3 Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02 Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 3. Odpady BIO Wywóz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji – kod 20 01 08 50 m3 Usługa wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 200301 z kontenerów o pojemności od 1 m3 do 7 m3 z terenu Zakładu Karnego w Krzywańcu. Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (1 raz w tygodniu poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość kontenerów aby Zamawiający mógł w nich zgromadzić jednorazowo (w ciągu tygodnia) do 18 m3 odpadów zmieszanych. Usługa wywozu opakowań z papieru i tektury (kod 15 01 01), opakowań z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), opakowań ze szkła (kod 15 01 07) z kontenera o pojemności od 1 m3 do 7 m3 z terenu Zakładu Karnego w Krzywańcu. Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (1 raz w tygodniu poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość kontenerów aby Zamawiający mógł w nich zgromadzić jednorazowo (w ciągu tygodnia) łącznie do 12 m3 odpadów segregowanych. Usługa wywozu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (kod 20 01 08), z pojemników o pojemności od 0,24 m3 do 1,1 m3 z terenu Zakładu Karnego w Krzywańcu. Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (w zależności od potrzeb jednak nie częściej niż raz w tygodniu 1 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość pojemników aby Zamawiający mógł w nich zgromadzić jednorazowo (w ciągu tygodnia) 0,9 m3 odpadów BIO. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy nieodpłatnie pojemniki zapewniające prawidłowe gromadzenie odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów umożliwiających prawidłową segregację odpadów (papier, szkło, plastik). CZĘŚĆ NR 2 – ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY W LUBSKU Adres: Oddział Zewnętrzny w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu, ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko Lp. Nazwa Opis Ilość jm 1 2 3 4 5 1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 20 03 01 50 m3 2. Odpady segregowane Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 15 01 01 45 m3 Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02 Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 Usługa wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 200301 z kontenerów o pojemności 1,1 m3 z terenu Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu. Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (1 raz na 2 tygodnie, poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30). Usługa wywozu opakowań z papieru i tektury (kod 15 01 01), opakowań z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), opakowań ze szkła (kod 15 01 07) z kontenerów o pojemności 1,1 m3 z terenu Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu. Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (1 raz na 2 tygodnie, poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30). CZĘŚĆ NR 2 – ODDZIAŁ ZEWNĘTRZNY W WAŁOWICACH Adres: Oddział Zewnętrzny w Wałowicach Zakładu Karnego w Krzywańcu, Wałowice 74, 66-620 Gubin Lp. Nazwa Opis Ilość jm 1 2 3 4 5 1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 20 03 01 40 m3 2. Odpady segregowane Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 15 01 01 70 m3 Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02 Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 Usługa wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 200301 z kontenerów o pojemności 1,1 m3 odbywałaby się z terenu Oddziału Zewnętrznego w Wałowicach Zakładu Karnego w Krzywańcu. Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (1 raz na 2 tygodnie, poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30). Usługa wywozu opakowań z papieru i tektury (kod 15 01 01), opakowań z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02), opakowań ze szkła (kod 15 01 07), z kontenerów o pojemności 1,1 m3 odbywałaby się z terenu Oddziału Zewnętrznego w Wałowicach Zakładu Karnego w Krzywańcu. Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (1 raz na 2 tygodnie, poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30). Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy nieodpłatnie pojemniki zapewniające prawidłowe gromadzenie odpadów w ilości: • 3 szt. o poj. 1,1 m3 na odpady komunalne, • 4 szt. o poj. 1,1 m3 na tworzywa sztuczne • 1 szt. o poj. 1,1 m3 na makulaturę, • 1 szt. o poj. 1,1 m3 na szkło. 1. Podana wyżej ilość odpadów dla każdego zadania jest ilością szacunkową i może ona w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. 2. Odbiór odpadów z obiektów Zamawiającego musi być wykonywany specjalistycznym środkiem transportu na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia wymaganej dokumentacji w systemie BDO w imieniu i na rzecz Zamawiającego. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ STOSOWANIE DO ART. 29 UST. 3a USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, osób wykonujących czynności związanych z: a) kierowaniem pojazdami, przy pomocy których realizowana będzie usługa odbioru Odpadów, b) ładowaniem na pojazdy odpadów, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.) przez cały okres realizacji Umowy. 2. Przed rozpoczęciem świadczenia usług, o których mowa w §1 Umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu listę osób zatrudnionych na umowę o pracę w zakresie czynności wskazanych w SIWZ. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę i przekazać ją Zamawiającemu w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany. 3. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, tj. osób realizujących niniejszą Umowę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji Umowy: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5. Dopuszcza się zmianę osób/osoby, o której/ych mowa w ust. 1, wykonującej przedmiot zamówienia, zatrudnionej przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji przedmiotu Umowy, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę pracowników na przekazanie Zamawiającemu danych określonych w ust. 2, 4 i 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwe organy, na terenie której będzie realizowany przedmiot umowy 2. decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport i zbieranie odpadów o kodach wymienionych w poszczególnych częściach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy 2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np.oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach