Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Lipinki Łużyckie”

Gmina Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, Główna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 362 62 30
  • Data zamieszczenia: 2023-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki Łużyckie
    Główna 9
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 68 362 62 30
    REGON: 970770623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Lipinki Łużyckie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie wraz z zabezpieczeniem worków do selektywnej zbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę Gminy w kontekście odbioru odpadów komunalnych zawiera Załącznik nr 11 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące [art. 112 ust.2 ustawy pzp):2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1768 ze zm. )2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków:Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim lub Zamawiającemu, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; suma ubezpieczenia wynosić musi, co najmniej 200 000 zł.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzpj:2.4.1 Wiedza i doświadczenieWarunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej minimum – 600 Mg rocznie;2.4.2 Potencjał technicznyWarunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się (załącznik nr 6 do SWZ), iż dysponuje:a) co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;b) co najmniej dwoma (2) pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów selektywnie zebranych;c) co najmniej jednym (1) pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych;− Wszystkie pojazdy - samochody specjalistyczne (o którym mowa powyżej), którymi posługuje się Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone / opisane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie samochody specjalistyczne muszą spełniać obowiązujące przepisy prawa.− Zamawiający wymaga wyposażenia wszystkich samochodów specjalistycznych, którymi posługuje się Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w systemy GPS monitorujące trasę przejazdu podczas wykonywanych usług na terenie gminy Lipinki Łużyckie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach