Przetargi.pl
„Remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

POWIAT NOWOSOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, MONIUSZKI 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT NOWOSOLSKI
    MONIUSZKI 3
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    REGON: 970770103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli, obejmujący:- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych ,- cięcie nawierzchni bitumicznej gr. 5-13 cm,- rozebranie nawierzchni chodnika kostki betonowej gr. 8 cm,- rozebranie nawierzchni bitumicznej chodników grubości do 6 cm- demontaż studni wraz obudową żeliwną wpustu deszczowego - rozebranie podbudowy z tłucznia lub kruszywa łamanego (założono gr. 5 cm) spod chodnika bitumicznego- rozebranie krawężnika betonowego 30x15 x 100 cm- rozebranie ławy bet. pod krawężnikami (pow. - 0,06 m2)- rozebranie obrzeża bet. 30x8 cm- rozbiórka barier ochronnych stalowych na słupkach w podłożu gruntowym wraz z transpotem do magazynu zamawiającego- mechaniczne usunięci starych powłok na bazie żywic syntetycznych na kapie chodnikowej na wiadukcie- transport gruzu z terenu rozbiórki na składowisko Wykonawcy wraz z utylizacją- regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych i energetycznych z wymianą pokryw - egulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z wyminą pokrw na typ ciężki- regulacja pionowa wpustów kanalizacji deszczowej- wykonanie studzienki wpustu deszczowego betonowej o śr.500 mm z osadnikiem z syfonem wraz z przykanalikiem, wykonaniem wykopu i jego zasypaniem- montaż włazu żeliwnego wpustu deszczowego klasy D400- regulacja pionowa zaworów urządzeń obcych - zawory wody lub gazu- wykonanie remontu kanalizacji deszczowej- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, chodnikow grunt kat. II - oczyszczenie nawierzchni drogowych wraz ze skropieniem emulsją asfaltawą w ilości 0,4 kg/m2- wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniozarnistego (koszt zakupu, transportu, wbudowania i zagęszczenia mechanicznego ponosi Wykonawca)- frezowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm z odwiezieniem destruktu na hałdę na składowisko Zamawiającego- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11S) - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej - materiał z rozbiórki na podsypce z miału kamiennego gr. 5 cm- wykonanie nawierzchni chodnika na wiadukcie grubości minimum 4 mm na bazie Żywic syntetycznych wraz z wyrównaniem i gruntowaniem podłoża - humusowanie terenów zielonych i poboczy gruntowych z obsianiem mieszanką traw, przy grubości humusowania 10 cm, z dowozem ziemi urodzajnej- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego- stawienie ogrodzenie segmentowego szerokości 2 m z rur stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze szaro czerwonym z wypełnieniem - montaż tarcz znaków drogowych średnich typu C- montaż tablic do znaków T22- zakup i montaż tablic informacyjnych z logo Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, wymiar 180x120, (projekt tablicy do uzgodnienia z zamawiającym)- ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo –piaskowej 1:4 i ławie z betonu C 12/15 z oporem 0,07m3- ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1;3 gr. 10 cm- wykonanie ścieku przykrawężnikowego o szerokości 20 cm z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (niefazowanej na podbudowie betonowej grubości 10 cm z zalaniem spoin zaprawa cementową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystępuje do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Wadium wniesione w formie gwarancji albo poręczenia musi być nieodwołalne i gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Gwarancja oraz poręczenie muszą w swej treści zawierać następujące informacje:1) nazwę gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,2) nazwę wykonawcy dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia,3) beneficjenta (zamawiającego) gwarancji lub poręczenia,4) przedmiot gwarancji lub poręczenia,5) nazwę postępowania, którego gwarancja lub poręczenie dotyczy,6) kwotę gwarancji lub poręczenia,7) okresie obowiązywania nie krótszy niż termin związania ofertą,8) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień przewidujących możliwość wygaśnięcia ważności gwarancji lub poręczenia w przypadku zwrotu oryginału dokumentu jego wystawcy oraz innych zapisów, które uniemożliwią zamawiającemu zatrzymanie kwoty wadium w przypadkach wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.7. W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, t.j. uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, niezależnie od tego, który z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się tych przesłanek. Powyższy obowiązek może zostać zrealizowany np. poprzez wskazanie w treści tych gwarancji i poręczeń wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia lub treść tych gwarancji lub poręczeń musi wskazywać, że wykonawca wymieniony w tych gwarancjach lub poręczeniach działa także w imieniu i na rzecz pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy wspólnie złożyli ofertę w tym postępowaniu.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w BNP PARIBAS nr 38 1600 1462 1743 4470 5000 0004 z dopiskiem „wadium – Remont drogi powiatowej nr 3463F ul. Staszica w Nowej Soli”.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. W przypadku dokonywania przelewu środków w walucie innej niż PLN na wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia we własnym banku przewalutowania kwoty przelanych środków. Koszty operacji bankowej ponosi wykonawca.8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu;1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden miliony złotych2) Zdolność techniczna – doświadczenie wykonawcyO udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, z których każde obejmowało wykonanie budowy/ przebudowy/ rozbudowy/remontu drogi o nawierzchni bitumicznej i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500 tys. zł (wraz z podatkiem VAT).W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca.3) Zdolność zawodowa.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy – 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub uprawnienia równoważne, doświadczenie, w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót specjalności drogowej przy realizacji jednego zamówienia obejmującego wykonanie nawierzchni bitumicznej i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500 tys. zł (wraz z podatkiem VAT) - wymagane jest, aby funkcja kierownika budowy była pełniona przez okres odpowiadający co najmniej 2/3 terminu realizacji zamówienia robót budowlanych oraz obejmowała zakończenie i odbiór końcowy robót budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach