Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie wykonywania prac gospodarczych na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo, polegających na utrzymaniu porządku i czystości na placu Nadleśnictwa i w pomieszczeniach biurowych, pilnowanie obiektów, obsługa centrali telefonicznej, obsługa oczyszczalni ścieków i hydroforni, obsługa pokoi gościnnych.

Nadleśnictwo Przymuszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-634 Leśno, Leśno 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5541919 , fax. 052 5541919
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Przymuszewo
    Leśno 1 1
    89-634 Leśno, woj. pomorskie
    tel. 052 5541919, fax. 052 5541919
    REGON: 09055071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl/web/przymuszewo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie wykonywania prac gospodarczych na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo, polegających na utrzymaniu porządku i czystości na placu Nadleśnictwa i w pomieszczeniach biurowych, pilnowanie obiektów, obsługa centrali telefonicznej, obsługa oczyszczalni ścieków i hydroforni, obsługa pokoi gościnnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi obejmują następujące prace: 1. Pilnowanie obiektów administracyjnych nadleśnictwa oraz obsługa centrali telefonicznej w ciągu całego roku od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego. 2. Obsługa oraz konserwacja hydroforni i oczyszczalni ścieków. 3. Utrzymanie porządku na terenie nadleśnictwa i terenie przyległym (koszenie trawy, pielęgnowanie rabat kwiatowych, krzewów i drzewek, czyszczenie wszystkich rynien deszczowych, sprzątanie placu nadleśnictwa i terenu przyległego, na okres zimowy zabespieczyć przed przemarzaniem gałęźmi iglastymi rabaty kwiatowe i krzewy. 4. Odsinieżanie i zabezpieczanie przed gołoledzią placu, w przypadku wystąpienia suszy podlewanie trawników i rabat kwiatowych. 5. Przygotowanie na okres zimowy opału (zwózka, pocięcie i ułożenie). 6. Zabezpieczenie we własnym zakresie niezbędnego sprzętu mechanicznego do wykonania prac wyszczególnionych w pkt 3-5. 7. Sprzątanie biura administracyjnego (zakup środków czystości i dezynfekujących na koszt własny), podlewanie kwiatów, zmywanie naczyń. 8. Obsługa agregatu prądotwórczego. 9. Wydawanie materiałów magazynowych 10. Obsługa pokoi gościnnych (sprzątanie, pranie pościeli, drobne naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 930000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.1) o wartości 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). Sposób przekazania: na konto zamawiającego Nr konta BGŻ O/Tuchola 54 2030 0045 1110 0000 0105 3620. Wadium powinno być na koncie zamawiającego najpóźniej do dnia 28.01.2010r.do godz. 9.30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli strony nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu -zawartość oferty. Pojęcie (oferta) oznacza wypełniony formularz oferty zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze wszystkimi, które stanowią dokumenty, informacje wymienione w niniejszym rozdziale. 1)oferta powinna zawierać: - formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, - wykaz osób podmiotów (min. 3 osoby ze stażem pracy o podobnym charakterze przez okres 5 lat) które będą wykonywać zamówienie, - zaświadczenie dotyczące posiadanego stażu (min. 5 lat) przy obsłudze biologicznej oczyszczalni ścieków i hydroforni. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnienia od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeśli: wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) dla ustanowienia pełnomocnika (lidera) należy załączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona pełnomocnictwa wszystkich stron) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu w postępowaniu oraz zawarcia umowy. b) każdy z wykonawców oddzielnie musi przedstawić dokumenty o których mowa w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl/web/przymuszewo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną