Przetargi.pl
dostawa mebli biurowych, laboratoryjnych i krzeseł

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mebli biurowych, laboratoryjnych i krzeseł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa mebli biurowych, laboratoryjnych i krzeseł pakietA-biurko,kontener ,regał biurowy,szafka biurowa, szafki laboratoryjne,blaty, krzesła obrotowe,ociekacz, pakiet B-zestaw laboratoryjny,stół pod cieplarkę, stół pod komorę laminarną, stanowisko do zmywania,ociekacz na szkło, stół pod aparaturę, wyciąg ze stali, zestaw laboratoryjnyprzyścienny, szafka z blatem,stół biurowy,kontenery, regały biurowe wolnostojące,szafki laboratoryjne, regał wiszący, krzesło obrotowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1200,00PLN, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym ze poręczenie kasy jst zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawyz dnia 09.listopada 2000r,o tworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r ,Nr 42, poz.275
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalnościl ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania posiadania wiedzy i dośwadczenia -wykazując zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia przy czym wartość każdej dostawy nie moze być mniejsza niż 80000PLN,dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.W szczególnosci przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniamu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ocena spełniania warunków udziału na podstawie złozonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ze w/w warunki spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 u Pzp) -wykaz zrealizowanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (referencje) -W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy, doswiadczeniu i potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezaleznieod charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków -pisemne zobowiazanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o których mowa w art.24 ust.1 uPzp -aktualny odpis z właściwego rejestru, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 u Pzp -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaswiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzajace że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach