Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 58 3458235
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 58 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w 11 obiektach biurowych we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku. Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 837,86 m2.
    Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:
    - w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony po godzinach pracy,
    - w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający usługa świadczona będzie w godzinach uzgodnionych z Kierownikiem jednostki.
    II. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZATANIA
    Czynności codziennego sprzątania.
    1) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych:
    - wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
    - konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego),
    - wycieranie sprzętu AGD i RTV środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi RTV (antystatyczne) i AGD,
    - mycie na mokro drzwi wraz z klamkami,
    - mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster,
    - odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,
    - wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,
    - opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci,
    - mycie powierzchni podłogowych (terakota, gress, tarket),
    - czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
    - podlewanie w miarę potrzeb kwiatów w sekretariacie Zarządu (gabinetach),
    2) w toaletach:
    - mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji,
    - czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych,
    - czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów,
    - mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych,
    - bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco - zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych ( środki zapewnia wykonawca),
    - bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych (materiał zapewnia zamawiający),
    - opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci (worki zapewnia wykonawca),
    - wycieranie na mokro i sucho drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni.
    3) w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):
    - wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
    - wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych listew przypodłogowych i listew instalacyjnych,
    - zamiatanie podłóg,
    - mycie lamperii i drewnianej obudowy,
    - mycie powierzchni podłogowych twardych,
    - mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku,
    - czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
    - zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi,
    - opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia,
    - mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCV - przeszklonych),
    - opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów,
    - zamiatanie wejść od budynków, schodów (w okresie zimowym odśnieżanie) - codziennie.
    Czynności okresowego sprzątania.
    - mycie kaloryferów 1 raz w tygodniu,
    - odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach 1 raz w tygodniu w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki,
    - polimeryzacja podłóg - 2 razy w roku,
    - woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku - 4 razy w roku,
    - odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu,
    - odmrażanie i mycie lodówek 1 raz na kwartał,
    - mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby) w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) technologią zaproponowaną przez wykonawcę 2 razy w roku miesiąc marzec i październik (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2 do siwz),
    - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi ze schodów i wejść do budynków w okresie zimowym na bieżąco wg potrzeb.
    4) Pomieszczenia archiwum - zamiatane raz w miesiącu.
    5) Pomieszczenia pomocnicze - sprzątanie raz w tygodniu (powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1 do siwz).
    6) Czynności porządkowe w przypadku robót konserwatorskich lub remontowych w obiektach będą wykonywane tak jak zostały określone w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania.
    III. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - wykaz obiektów i ich rodzaj powierzchni do sprzątania na 2013 r. - załącznik nr 1 do siwz,
    - wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GZNK SZB - załącznik nr 2 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 4.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach