Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 58 3458235
- Data zamieszczenia: 2011-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74 74
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 58 3458235
REGON: 19281776900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w 13 obiektach biurowych we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku.
Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 963,53 m2.
Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:
- w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony po godzinach pracy,
- w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający usługa świadczona będzie w godzinach uzgodnionych z Kierownikiem jednostki.
2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZATANIA
Czynności codziennego sprzątania.
1) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych:
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi.
-Konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego)
- Wycieranie sprzętu AGD i RTV środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi RTV (antystatyczne) i AGD
- Mycie na mokro drzwi wraz z klamkami
- Mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster
- Odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam
- Wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych
- Opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci
- Mycie powierzchni podłogowych (terakota, gress, tarket)
- Czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej
- Podlewanie w miarę potrzeb kwiatów w sekretariacie Zarządu (gabinetach)
2) w toaletach:
- mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji
-czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych
- czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów
- mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych
- bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco - zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych ( środki zapewnia wykonawca)
- bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych (materiał zapewnia zamawiający)
- opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci (worki zapewnia wykonawca)
-wycieranie na mokro i sucho drzwi, [parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni
3) w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi
- wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych listew przypodłogowych i listew instalacyjnych
- zamiatanie podłóg
- mycie lamperii i drewnianej obudowy
- mycie powierzchni podłogowych twardych
- mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku
- czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej
- zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi
- opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia
- mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCV - przeszklonych)
- opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów
- zamiatanie wejść od budynków, schodów (w okresie zimowym odśnieżanie) - codziennie
Czynności okresowego sprzątania
- Mycie kaloryferów 1 raz w tygodniu
- Odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach 1 raz w tygodniu w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki
- Polimeryzacja podłóg - 2 razy w roku
- Woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku - 4 razy w roku
- Odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu
- Odmrażanie i mycie lodówek 1 raz na kwartał
- Mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby) w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) technologią zaproponowaną przez wykonawcę 2 razy w roku miesiąc marzec i październik (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2 do siwz)
- Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi ze schodów i wejść do budynków w okresie zimowym na bieżąco wg potrzeb
4) Pomieszczenia archiwum - zamiatane raz w miesiącu.
5) Pomieszczenia pomocnicze - sprzątanie raz w tygodniu (powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1 do siwz).
6) Czynności porządkowe w przypadku robót konserwatorskich lub remontowych w obiektach będą wykonywane tak jak zostały określone w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania.
3. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia oraz środki czystości. Zobowiązany jest również do zakupu środków zapachowych i dezynfekujących (odświeżacze powietrza w aerozolu oraz dezodeksy do muszli klozetowych i pisuarów) oraz odświeżaczy elektrycznych umieszczonych w 6 punktach wyznaczonych przez zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość zaopatrzenia. Przez ciągłość zaopatrzenia Zamawiający rozumie brak sytuacji w której występuje niedobór w/w środków w godzinach pracy zamawiającego. Wymagania zamawiającego co do środków czystości używanych do wykonywania usługi
- Należy używać odpowiednich środków przeznaczonych do czyszczenia, zmywania danego rodzaju powierzchni
- Należy stosować środki posiadające odpowiednie atesty
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli środków używanych do wykonywania usługi w przypadku używania niewłaściwych Wykonawca poniesie ewentualne koszty naprawienia szkód spowodowanych użyciem niewłaściwych środków czystości oraz zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany używanego środka na odpowiedni.
4. W związku z przemieszczeniami oraz okresowo wyłączanymi pomieszczeniami z użytkowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w każdym miesiącu kalendarzowym ilości metrów kwadratowych powierzchni do sprzątania jednak nie przekraczających 5 893,63 m2.
Wykaz obiektów i ich rodzaj powierzchni do sprzątania na 2012 r stanowi załącznik nr 1 do siwz.
Wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GZNK SZB stanowi załącznik nr 2 do siwz.
5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: kwota wadium:3000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2016-02-10 - wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB w 2016 r
Dodano: 2015-11-30 - Świadczenie usług utrzymania czystości (sprzątania) w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku, zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie (PP/30/2015)
Dodano: 2015-11-24 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego.
Dodano: 2015-11-17 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2015-11-05 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2015-10-14 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE
Dodano: 2015-08-31 - Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach
Dodano: 2015-06-09 - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych w siedzibie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-29 - Utrzymanie czystości w hali Ergo Arena oraz terenu przyległego
Dodano: 2014-11-28