Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3718114 wew. 241 , fax. 071 3718114 w. 244
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
ul. Podwale 30 30
50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3718114 wew. 241, fax. 071 3718114 w. 244
REGON: 00000043100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Prokuratura
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Strzelinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu zwłok z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Strzelinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1500 zł wniesione przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują: co najmniej 3 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, wykonali/wykonują w/w usługi należycie, 2) posiadają odpowiedni tabor samochodowy umożliwiający realizację zamówienia oraz punkt obsługi czynny całodobowo. 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,- zł, 4) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1, 2, 3, ust. 2 pkt 2, 5, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia: a) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ. b) o posiadaniu taboru samochodowego umożliwiającego realizację zamówienia oraz punkt obsługi czynny całodobowo we wszystkie dni miesiąca wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 1, 2, 3, ust. 2 pkt 2, 5, 6, oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych/wykonywanych minimum 3 usług w zakresie przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ; e) dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie; f) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,- zł oraz zobowiązanie w formie oświadczenia, że ubezpieczenie będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż 500.000,- zł na cały czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 5. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 3 lit. a,b,c winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a,b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym odpowiedniki dokumentów o których mowa w pkt 3 lit. b,c powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 i w pkt 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowożenie w roku szkolnym 2016/2017 uczniów do szkół .
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc zamieszkania w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 roku oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 roku
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-18 - Transport uczniów zamieszkałych w Gminie Bystrzyca Kłodzka do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług transportu sanitarnego - nr sprawy: EA/23/2016
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06