Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6455124
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1 1
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6455124
REGON: 00052497300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali widowiskowej Centrum Kultury przy ul. T. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont sali widowiskowej Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze. Przedmiotem planowanych robót budowlano-remontowych jest wymiana podłogi w sali widowiskowej na podłogę z wykładziny PVC gr. 3,4 mm oraz remont pomieszczeń zaplecza przy scenie z wydzieleniem dwóch kabin WC i wymianą jednego okna. Projektowane urządzenia sanitarne WC zostaną podłączone do istniejących pionów wodno-kanalizacyjnych w pomieszczeniu zaplecza. Zakres prac, dotyczących remontu sali widowiskowej obejmuje: - rozbiórkę podłogi z deszczułek drewnianych (parkiet), - oczyszczenie podłoża posadzek i wyrównanie podłoża poprzez ułożenie płyt OSB gr. 22 mm, szpachlowanie płyt pod wykładzinę PVC, - rozbudowę sceny poprzez budowę szkieletowej konstrukcji drewnianej obłożonej płytą OSB gr. 22 mm z podłogą z płyty OSB gr. 22 mm i izolacją przeciwdźwiękową z wełny mineralnej gr. 10 cm - powierzchnia rozbudowy sceny 10m2, wysokość 1,10 m, - montaż wykładziny PVC heterogenicznej gr. 3,4 mm z przyklejeniem i spawaniem złączy sznurem PVC, - montaż sufitu podwieszanego w sali widowiskowej z płyt kartonowo-gipsowych na konstrukcji metalowej, - zeskrobanie starej farby na istniejących ścianach, szpachlowanie nierówności tynków i malowanie farbą emulsyjną. Zakres prac, dotyczących remontu zaplecza przy scenie obejmuje: - rozbiórkę podłogi z deszczułek drewnianych (parkiet), - wymianę okna drewnianego od podwórza na okno z profili PCV (1 szt.), - budowę ścianek działowych z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm, - montaż sufitu podwieszanego z płyt kartonowo-gipsowych na konstrukcji metalowej, - oczyszczenie podłoża posadzek i wyrównanie masą samopoziomującą z izolacją przeciwwodną w pomierzeniach WC, - wykonanie tynków ścian i okładzin ściennych z płytek ceramicznych, - ułożenie podłóg z płytek ceramicznych i paneli podłogowych, - montaż urządzeń sanitarnych (muszle i umywalki) w planowanych pomieszczeniach WC z przyłączeniem ich do istniejących pionów wodno-kanalizacyjnych, - zeskrobanie starej farby na istniejących ścianach ze szpachlowaniem nierówności, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. Zakres prac, dotyczących remontu instalacji elektrycznej obejmuje: - wymianę układu zasilania - od układu pomiarowego kWh do rozdzielnicy głównej RG, wraz z zabudową głównego wyłącznika ppoż., - wymianę rozdzielnicy RG, - zabudowanie rozdzielnic RS, RO i RB, pulpitu PS sterującego oświetleniem sali widowiskowej i sceny, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w pomieszczeniach sali widowiskowej, garderoby i klatce schodowej, - wymianę instalacji oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach sali widowiskowej i garderoby, - wymianę instalacji 1 i 3 fazowych gniazd wtykowych w pomieszczeniach sali widowiskowej i garderoby Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów; - wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania; - dokumenty wymienione powyżej wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed zabudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia; - zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających; - zgłoszenie obiektu do odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek; - doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót; - pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót; -uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów; - ubezpieczenie: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. 2) ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - wykonanie operatu powykonawczego, - zapewnienie pełnego dozoru obiektu od dnia jego przekazania do dnia bezusterkowego odbioru ostatecznego, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas prac związanych z budową. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektu dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym związanych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja projektowa, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem był remont obiektu budowlanego kubaturowego obejmującego prace ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, wod. - kan., o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert); b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te roboty. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ (2-GI)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ
Dodano: 2016-07-12 - Remont części pomieszczeń piwnic i parteru w budynku przy ul. 1 Maja 16 w Kątach Wrocławskich.
Dodano: 2016-07-07 - Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja ogólnodostępnej sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i szatniowo - sanitarnym, Budynek Obornickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, (obiekt sali gimnastycznej o wymiarach 22 m x 37 m, małej sali gimnastycznej o wymiarach 13 m x 13 m, ciężarowni oraz zaplecza szatniowo - sanitarnego)
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-13 - Remont pomieszczeń na potrzeby bazy mobilizacyjnej w budynku nr 1 kompleks 2998 w Żaganiu
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie prac budowlanych, wod-kan-c.o i elektrycznych w lokalu mieszkalnym przy ul. Słonecznej 27/ 4 w Zachowicach i lokalu mieszkalnym przy ul. Glinianej 14/2 w Stradowie.
Dodano: 2016-06-01