Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Warszawska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3000033, 3000034, 2310395 , fax. 322 310 395
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Warszawska
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 322 310 395
REGON: 27659015700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie opróżniania lokali mieszkalnych, części wspólnych nieruchomości oraz ogródków przydomowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac w zakresie opróżniania lokali mieszkalnych, części wspólnych nieruchomości oraz ogródków przydomowych będących w zasobach Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zebranie, załadunek i wywóz na wysypisko komunalne odpadów wielkogabarytowych lub innych ruchomości zmieszanych z budynków (lokali mieszkalne, klatki schodowe, piwnice, strychy i inne części wspólnie nieruchomości), wskazanych przez Zamawiającego; b)pakowanie, zniesienie, załadunek i transport wszelkich ruchomości (mebli, sprzętów, wyposażenia lokali mieszkalnych lub innych pomieszczeń) z budynków wskazanych przez Zamawiającego oraz rozładunek z wniesieniem do wyznaczonych lokali mieszkalnych lub magazynów należących do Zamawiającego. Przedmiotowe usługi wykonywane są np. przy eksmisjach, przeprowadzkach, porzuceniach lokali mieszkalnych czy zgonach najemców. c)wywóz na wysypisko odpadów zielonych, spakowanych w worki, z ogrodów przydomowych wskazanych przez Zamawiającego; d)załadunek i wywóz na wysypisko gruzu, opon podrzuconych na stanowiska na odpady; 2.9. Zamawiający wymaga się, aby minimum 2 osoby biorące bezpośrednio udział w realizacji zamówienia były, w okresie realizacji umowy, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018r., poz. 917 z późn. zmianami) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących prace doraźne oraz czynności związane z koordynacją wykonania usług. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu co najmniej jeden ze wskazanych poniżej dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Dowodami takimi są: - oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy/Podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega zanonimizowaniu. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę/Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę/Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega zanonimizowaniu. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że figuruje w rejestrze BDO ( Baza Danych Odpadowych) jako podmiot transportujący odpady ze względu na sporadyczną, w trakcie realizacji zamówienia, konieczność wywozu odpadów wielkogabarytowych, itp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów - odpady medyczne
Dodano: 2024-03-26 - Transport ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków Dźbów do Centralnej Oczyszczalni Ścieków.
Dodano: 2024-03-25 - Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie.
Dodano: 2024-03-20 - Usługa odbioru odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-05 - Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
Dodano: 2024-01-10 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
Dodano: 2024-01-07 - Odbiór, transport, zbieranie odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych odpadów opakowaniowych wytwarzanych w SP Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-12-21 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
Dodano: 2023-12-13 - Usługa odbioru odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych
Dodano: 2023-12-07 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz od właścicieli domków letniskowych położonych na terenie gminy Szczyrk i ich transport do RIPOK.
Dodano: 2023-12-01