Przetargi.pl
wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod 20 01 08

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 12 12
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji - kod 20 01 08
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 ze Stołówki WSOSP znajdującej się w Dęblinie, przy ul. Lotników Polskich, Bufetu Aviator - Dęblin, ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa i Bufetu Piekiełko - Dęblin, ul. Dywizjonu 303 w szacunkowej ilości ok. 70 [Mg], w tym: - rok 2009 - 15 [Mg], - rok 2010 - 55 [Mg]. 2) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90510000 - 5 - Usuwanie i obróbka odpadów. 3) W ramach zamówienia Wykonawca dokonywać będzie własnym środkiem transportu odbioru, transportu i utylizacji odpadu lub przekazywał innemu podmiotowi posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadu. 4) Wykonawca zapewni (użyczając Zamawiającemu) zakrywane pojemniki do gromadzenia odpadów, zabezpieczone przed wyciekami, wykonane z tworzywa sztucznego i posiadające uchwyty umożliwiające ich przemieszczanie. 5) Pojemność (w granicach 60 - 120l) i ilość pojemników pozostawianych Zamawiającemu ma zapewnić swobodne gromadzenie odpadów do dnia ich ponownego odbioru. 6) Pojazdy i pojemniki a także pozostałe elementy wyposażenia lub inny sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą: a) zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, b) być utrzymane w czystości oraz c) być czyste i suche przed użyciem. 7) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów kuchennych od Zamawiającego trzy razy w tygodniu, w godzinach 730 - 1530 od poniedziałku do piątku. 8) Każdorazowe przekazanie odpadu odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadu stanowiącej załącznik do umowy. 9) Dokładna ilość przekazywanych odpadów zostanie określana każdorazowo w trakcie odbioru w wyniku ważenia. 10) Oferta powinna zawierać informacje na temat sposobu i miejsca unieszkodliwiania odpadu. 11) Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 12) Za wykonana usługę (odbiór, transport, utylizacja odpadu) Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto za 1 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wysokości: 1 050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Dziale I punkcie 7 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - zał. Nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty; 4) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); 5) oświadczenie o poddaniu się procedurom kontrolnym w trakcie realizacji zamówienia przez Służby Dyżurne Zamawiającego - zał. Nr 4 do oferty; 6) wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 5 do oferty; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 9) zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodzie 20 01 08 zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); 10) zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) lub kserokopia aktualnej umowy z zakładem utylizacji posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji w/w rodzaju odpadów (wymagana również kserokopia tego zezwolenia); 11) zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego oraz decyzja zatwierdzająca środek transportu do zbierania oraz przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii III (ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych - Dz. U. Nr 69, poz.625 z późn. zm.; Rozporządzenie (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nieprzydatnych do spożycia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach