Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 551 71 00 , fax. 081 551 71 03
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
ul. Dywizjonu 303 12 12
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 081 551 71 00, fax. 081 551 71 03
REGON: 06005921600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu biurowego, komputerowego i oprogramowania (Zp/pn/35/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego w Dęblinie, przy ul. Dywizjonu 303 nr 12 z podziałem na części: a) część I - Urządzenia wielofunkcyjne A4 monochromatyczne - 3 szt., b) część II - Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor - 1 szt., c) część III - Notebooki I - 3 szt., d) część IV - Notebook (polowy) - 1 szt., e) część V - Notebooki II - 2 szt., f) część VI - Projektory - 5 szt., g) część VII - Oprogramowanie (MS OFFICE 2007 PROFESIONAL PL BOX - 3 szt., MS OFFICE 2007 BASIC PL OEM + nośnik - 3 szt., ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 7 PL Win - 4 szt., ESET NOD 32 ANTIVIRUS 4.0 - 6 szt., NERO EXPRESS 7 - 6 szt.), h) część VIII - Kopiarka monochromatyczna z zamontowanym automatem na monety - 1 szt., i) część IX - Aparaty telefoniczne stacjonarne - 370 szt., j) część X - Telefaksy laserowe z zapasem materiałów eksploatacyjnych - 13 szt., k) część XI - Drukarki laserowe monochromatyczne wraz z zapasem materiałów eksploatacyjnych - 4 szt.; 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 - 4.11 do Formularza oferty zawartego w Dziale II niniejszej specyfikacji; 3) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 30232000-4 - sprzęt peryferyjny; 30213100-6 - komputery przenośne; 38652100-1 - projektory; 48310000-4 - pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów; 48322000-1 - pakiety oprogramowania graficznego; 48761000-0 - pakiety oprogramowania antywirusowego; 48710000-8 - pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania; 30121100-4 - fotokopiarki; 30232110-8 - drukarki laserowe; 30121410-0 - telefaksy; 32550000-3 - sprzęt telefoniczny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: a) składając ofertę na Część I - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych), b) składając ofertę na Część II - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); c) składając ofertę na Część III - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych); d) składając ofertę na Część IV - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych); e) składając ofertę na Część V - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych); f) składając ofertę na Część VI - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych); g) składając ofertę na Część VII - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); h) składając ofertę na Część VIII - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych); i) składając ofertę na Część IX - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych); j) składając ofertę na Część X - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); k) składając ofertę na Część XI - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); 3) jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść w wysokości sumy wadiów za poszczególne części
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Dziale I punkcie 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - zał. Nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty; 4) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); 5) podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4.1 - 4.11 do oferty; 6) wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 5 do oferty; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 10) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6 i 7, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa sprzętu peryferyjnego, akcesoriów komputerowych, różnych pakietów oprogramowania i systemów komputerowych; nr sprawy UM-ZP-262-71/13
Dodano: 2013-10-16 - BZP/PN/30/2013 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2013-04-03 - Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do projektu: Jestem dobry, będę lepszy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-01-10 - DOSTAWA SPRZĘTU PERYFERYJNEGO, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, RÓŻNYCH PAKIETÓW OPROGRAMOWANIA I SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH DLA UM W LUBLINIE (oznaczenie sprawy: UM-ZP-262-34/11)
Dodano: 2011-06-02 - Sprzęt peryferyjny, akcesoria komputerowe, pakiety oprogramowania i systemy komputerowe; UM-ZP-262-107/10
Dodano: 2010-10-12