Przetargi.pl
Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego stanowiącego własność Miasta Inowrocławia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i normami dotyczącymi robót elektroinstalacyjnych, polegającej na: 1) odbiorze elementów oświetlenia świątecznego, określonego w załączniku nr 1a do SIWZ, z miejsca przechowania, na podstawie protokołu odbioru i inwentaryzacji przekazywanego oświetlenia, przy udziale pracowników Urzędu Miasta Inowrocławia (Referat Gospodarki Komunalnej). Elementy oświetlenia świątecznego są zdeponowane na terenie firmy Szubarga Building Group sp. z o.o., 81-736 Sopot ul. Władysława Łokietka 55F/2; 2) przeglądzie technicznym odebranych elementów oświetlenia i wykonanie koniecznych napraw, wymianie niesprawnych elementów świetlnych a także uzupełnieniu brakującego materiału, wymianie węży świetlnych, naprawy stelaży, żarówek; Uwaga! Część elementów oświetlenia świątecznego jest używana od kilku lat, niezbędne więc mogą być bieżące naprawy przed rozwieszeniem, 3) transporcie elementów oświetlenia świątecznego do miejsca montażu wskazanych przez Zamawiającego; 4) montażu elementów oświetlenia świątecznego do 3.12.2020 r., gotowości do jego włączenia do 4.12.2020 r. (termin może być zmieniony przez Zamawiającego); 5) utrzymaniu w sprawności technicznej oświetlenia świątecznego w okresie od 4.12.2020 r. do 6.02.2021 r. (z tym że napisu na płycie Rynku „Wesołych Świąt” do 6.01.2021 r.); 6) drobnych naprawach oświetlenia świątecznego również po dewastacjach i kradzieżach; rozliczanych kosztorysowo, z tym że ich łączny koszt nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł brutto (z czego 8.000 zł stanowią naprawy w okresie od 4 grudnia 2020 do 6 lutego 2021 r. – rozliczenie na dzień 15.02.2021 oraz 2.000 zł na pozostałe elementy oświetlenia całoroczne – rozliczenie na dzień 30.11.2021 r. - np. dekoracja frontu muszli koncertowej czy „witaczy” na wejściu do Parku Solankowego z napisami Wiosna, Lato, Jesień); 7) wykonaniu inwentaryzacji elementów oświetlenia świątecznego do likwidacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego; 8) wyłączeniu oświetlenia świątecznego 6 lutego 2020 r., z tym ze napisu na płycie Rynku 7.01.2021 r. oraz demontażu oswietlenia (w ciągu 7 dni licząc od dnia wyłączenia); 9) naprawie, konserwacji, przechowaniu elementów oświetlenia świątecznego do 30.11.2021 r. (termin może zostać wydłużony) oraz przekazaniu protokolarnym kolejnemu wykonawcy usługi; Uwaga! (za uszkodzenia lub zniszczenia materiału oświetleniowego w czasie magazynowania odpowiada wykonawca). 2. Oświetlenie świąteczne przekazane wykonawcy wybranemu na następny sezon musi być w całości sprawne. 3. Wymaga się, aby w okresie od 4.12.2020 r. do 6.02.2021 r., w przypadku awarii oświetlenia lub opuszczenia przewodów, czas przystąpienia do naprawy uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego był nie dłuższy niż 3 godziny, licząc od przekazania zgłoszenia o uszkodzeniu przez Zamawiającego (drogą elektroniczną, faksem lub telefonicznie). 4. Wykonawca będzie zobowiązany przechowywać elementy oświetlenia świątecznego wyłącznie w pomieszczeniu zadaszonym i murowanym, o utwardzonej nawierzchni, pow. nie mniejszej niż 150 m², Transport do i z miejsc magazynowania powinna odbywać się pojazdami typu TIR (w zależności od sposobu pakowania min. trzy transporty). 5. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1) do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość; 2) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy. wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości); 3) wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo w magazynie materiały, do czasu ich montażu, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru; 4) wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266, ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach