Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 6776300, 6776327 , fax. 0-58 6776327
- Data zamieszczenia: 2010-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32 32
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 0-58 6776300, 6776327, fax. 0-58 6776327
REGON: 19192772800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwejherowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi szkoleniowej Pracownik administracyjno - biurowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Pracownik administracyjno - biurowy finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania biura i firmy, organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, prowadzenia dokumentacji biurowej. 2. Wymagany minimalny program szkolenia: 1) Organizacja pracy biurowej - podstawy działania biura, wyposażenie i urządzenia techniki biurowej, schemat organizacyjny, zadania sekretariatu, organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji, ewidencjonowanie, archiwizacja dokumentów, korespondencja biurowa, dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki, klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt, techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych, rozliczenie podróży służbowej. 2) Przepływ informacji w zarządzaniu biurem - informacja jako podstawa podjęcia decyzji, warunki skuteczności informacji, przekazywanie informacji. 3) Zasady efektywnej komunikacji - komunikacja jako podstawowy składnik interakcji pomiędzy ludźmi, umiejętności w zakresie komunikacji, sprawna komunikacja z klientem, sprawna komunikacja ze współpracownikami i szefem, bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania. 4) Organizacja i zarządzanie - zarządzanie czasem, kierowanie pracą zespołową, style kierowania ludźmi, znaczenie sprawnej organizacji, zasady podziału pracy, określenie i weryfikacja celów działania, metody planowania i prowadzenia sekretariatu. 5) Kultura zawodu - savoir-vivre w usługach firmy rozmowy telefoniczne w biurze, przyjmowanie interesantów. 6) Zagadnienia prawne - podstawowe zasady prawa pracy, czas pracy, obowiązki pracownika, obowiązki pracodawcy. 7) Zagadnienia pracy kadrowej - prowadzenie dokumentacji kadr, płac i ubezpieczeń społecznych. 8) Obsługa urządzeń biurowych i komputera - obsługa: faksu, kserokopiarki, drukarki, skanera, bindownicy, podstawy obsługi komputera, przetwarzanie tekstów - MS Word, arkusze kalkulacyjne, bazy danych na przykładzie MS Access, Internet. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwejherowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15