Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 6776300, 6776327 , fax. 0-58 6776327
- Data zamieszczenia: 2010-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32 32
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 0-58 6776300, 6776327, fax. 0-58 6776327
REGON: 19192772800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwejherowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi szkoleniowej Kurs sekretarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych w zakresie Kurs sekretarki finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1) Wykazywanie kultury osobistej: - normy etyczne i porządkowe w miejscu pracy, - reguły obyczajowe w pracy, - zasada savoir-vivre, - konflikty w pracy i sposoby ich rozwiązywania. 2) Utrzymywanie wyglądu i prezencji osobistej: - zasady prawidłowego odżywiania się, - gimnastyka jako podstawa dobrej kondycji psychofizycznej, - prawidłowa postawa i sposób poruszania się, - dostosowanie stylu ubioru do kanonów mody obowiązujących w biurze, - pielęgnacja skóry, ciała i rąk, - pielęgnacja włosów. 3) Organizacja i utrzymywanie estetyki sekretariatu i gabinetu szefa: - urządzanie sekretariatu i gabinetu szefa, - organizacja pracy sekretariatu, - estetyka sekretariatu i gabinetu szefa. 4) Organizacja pracy biurowej: - istota i obieg informacji, - zasady prowadzenia terminarza, - ochrona czasu pracy szefa, - czynności kancelaryjne - korespondencja przychodząca, - systemy kancelaryjne i obieg korespondencji, - czynności kancelaryjne - korespondencja wychodząca, - przechowywanie akt, - archiwizacja dokumentów. 5) Organizacja biura pod względem bhp i ppoż.: - przepisy bhp, - ochrona przeciwpożarowa, - zasady udzielania pierwszej pomocy. 6) Edycja komputerowa dokumentów: - podstawy pracy z edytorem tekstów, - plan i układ strony redagowanego dokumentu, - pisanie i edycja tekstu, formatowanie tekstu, - szablony dokumentów, - tworzenie korespondencji seryjnej, - zachowanie, otwieranie i drukowanie dokumentu. 7) Sporządzanie korespondencji w sprawach handlowych, osobowych i administracyjnych: - rodzaje pism, - zasady sporządzania pism, - pisma i dokumenty w sprawach osobowych, - pisma i dokumenty w sprawach administracyjnych, - pisma i dokumenty w sprawach handlowych, - protokoły, sprawozdania, notatki służbowe. 8) Obsługa środków łączności: - korzystanie z telefonu i automatycznej sekretarki, - korzystanie z telefonu komórkowego, - korzystanie z faksu, - nagrywanie i odtwarzanie dyktafonem. 9) Obsługa biurowych środków technicznych: - użytkowanie ksera, - użytkowanie drukarki, - użytkowanie faksu, - użytkowanie projektora. 10) Obsługa interesantów: - prowadzenie rozmów telefonicznych, - interesant w sekretariacie, - notatka służbowa. 11) Organizacja podróży i spotkań służbowych: - formy i zasady sporządzania zaproszeń, - przygotowanie Sali obrad i niezbędnych materiałów, - przygotowanie materiałów do podróży, - rezerwacja zakwaterowania i wyżywienia, - opracowanie scenariusza wizyty, - wybór i forma przekazania drobnych upominków dla gości, - organizacja przyjęć, - przygotowanie i obsługa stołu bankietowego. 12) Korzystanie z komputerowych programów gromadzenia i przetwarzania danych: - zasady budowania baz danych i projektowanie struktur baz danych przy użyciu kreatorów, - terminarze komputerowe, ich prowadzenie i wykorzystanie, - książka telefoniczna i wykorzystanie jej danych w komunikacji komputerowej, - kartoteka osobowa i wykorzystanie jej danych w korespondencji seryjnej, - obsługa programu kadrowo - płacowego, - obsługa programu Płatnik - ZUS. 13) Komunikacja komputerowa: - rodzaje komunikacji komputerowej, - praca w sieci lokalnej, korzystanie z zasobów sieciowych, - komunikacja pisemna online w sieci lokalnej, - poczta elektroniczna w sieci lokalnej, - wysyłanie i odbiór faksów, - uzyskiwanie połączenia i wysyłanie informacji w sieci rozległej, - korzystanie z serwisów informacyjnych i przyjmowanie informacji w sieci rozległej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwejherowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15