Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3571031 , fax. 52 3552450
- Data zamieszczenia: 2013-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Św. Ducha 90 90
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3571031, fax. 52 3552450
REGON: 00251349400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów z zakresu marketingu personalnego dla osób uczestniczących w projekcie konkursowym Aktywni w Klubie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów z zakresu marketingu personalnego dla 15 kobiet uczestniczących w projekcie Aktywni w Klubie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Warsztaty z zakresu marketingu personalnego dla 15 osób. (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach.) Ilość godzin zajęć: 10 godzin lekcyjnych, w tym 4 godziny zajęć teoretycznych i 6 godzin zajęć praktycznych. Cel warsztatu to m.in.: zdobycie wiedzy na temat stosowanych wobec osób bezrobotnych metod rekrutacyjnych i przygotowanie do radzenia sobie z nimi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego lub odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego - ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pokój 11, w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku lub drogą pocztową. Pobranie SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego nie wymaga jej pobrania w wersji drukowanej. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 usługi szkoleniowe. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest: 4.1. Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestniczek projektu. 4.2. Opracowanie programu zajęć. 4.3. Prowadzenie dokumentacji uczestniczek zajęć (w tym list obecności, dziennika zajęć). 4.4. Opracowanie ankiet ewaluacyjnych i dokonanie ich zbiorczej analizy. 4.5. Przekazanie dokumentacji, o której mowa w pkt. 4.4. w terminie 7 dni od dnia ukończenia zajęć. 4.6. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia zajęć) raportu z realizacji szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 8b do SIWZ. 4.7. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm). 4.8. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30. 1 godzina szkolenia to 45 minut. Liczby godzin, o których mowa w SIWZ, nie uwzględnią przerw. 4.9. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp. 4.10. Zapewnienie materiałów dydaktycznych. 4.11. Zapewnienie uczestniczkom stałej opieki w miejscu szkolenia. 4.12. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji kursu zgodnie z załącznikiem 8a do SIWZ). 5. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy imienną listę uczestniczek. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią następujących wytycznych: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumentach zasadami. Wytyczne należy pobrać ze strony www.ropstorun.pl w zakładce dokumenty do pobrania. 7. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18