Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkolenia lotniczego: spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego, Nr 2/15/N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blotsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkolenia lotniczego: spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego, Nr 2/15/N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia lotniczego, w zakresie teoretycznym i praktycznym dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 (pięć) niezależnych zadań: -ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maks. 58 uczniów; -ZADANIE II - teoretyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 51 uczniów; -ZADANIE III - praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 17 uczniów; -ZADANIE IV - praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 17 uczniów; -ZADANIE V - praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 17 uczniów. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy zarówno jednego jak i kilku zadań określonych powyżej jednocześnie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym i ogólnych warunkach umowy dla poszczególnych zadań. 5. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych zadań. UWAGA! Zamawiający informuje, że przedmiotowe usługi są w całości finansowane ze środków publicznych i zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29c ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177 poz. 1054 z późn. zm.) podlegają ustawowemu zwolnieniu od podatku od towarów i usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blotsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach