Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia lotniczego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego, Nr 34/12/N

Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
  • Data zamieszczenia: 2012-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
    REGON: 06027283200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia lotniczego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego, Nr 34/12/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie Spadochronowe (Grupa I- szkolenie teoretyczne i praktyczne) 1. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia spadochronowego podstawowego, dla ok. 48 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego, po ukończeniu przez nich I klasy liceum, zgodnie z programem szkolenia spadochronowego, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego, składającego się z : 1)szkolenia teoretycznego - w wymiarze 20 godzin, kończącego się wewnętrznym egzaminem w ośrodku szkolenia lotniczego oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia spadochronowego : teoria (teoretyczny kurs spadochronowy), uprawniającego do szkolenia praktycznego; 2)szkolenia praktycznego - obejmującego 5 skoków ze spadochronem. 2.Preferowane wymagania dodatkowe: a)szkolenie teoretyczne realizowane w salach wykładowych OLL w Dęblinie przez jeden aeroklub; b)szkolenie praktyczne realizowane w siedzibie aeroklubu (dopuszcza się transport własny aeroklubu do 100km); c)podczas szkolenia - zabezpieczenie przez aeroklub całodobowej opieki wychowawczej nad młodzieżą; d)ubezpieczenie NNW uczniów przez aeroklub; e)poniesienie kosztów przez aeroklub wydanych orzeczeń lotniczo-lekarskich zgodnie z JAR - RCL 3 (lub równorzędne); f)inne zabezpieczenia wymagane przez nadzór lotniczy 3.Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu zaświadczenia o ukończeniu kursu i certyfikat potwierdzający uzyskane uprawnienia dla każdego z beneficjentów, do dnia 15 września 2012r dla wszystkich uczestników szkolenia jednocześnie. 4.Wykonawca zobowiązuje się do: systematycznego prowadzenia dokumentacji w postaci: list obecności, dzienników zajęć i protokołów egzaminacyjnych i książek przebiegu szkolenia spadochronowego uczestników kursu, ścisłej współpracy z Zamawiającym, udzielania informacji o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, umożliwienia kontroli przebiegu szkolenia przez Zamawiającego, przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie prowadzenia szkolenia, w ramach realizacji przedmiotu umowy, przygotowania informacji po zakończeniu szkolenia teoretycznego oraz szkolenia praktycznego każdej grupy szkoleniowej, który będzie zawierał w szczególności: a) imienne wskazanie uczestników szkolenia wraz z liczbą wykonanych skoków, b) omówienie trudności, z jakimi spotkał się Wykonawca przy realizacji umowy w odniesieniu również do każdego uczestnika szkolenia, c) uwagi zgłoszone przez uczestników szkolenia, co do treści szkolenia, 5. Wymagania dodatkowe stawiane Wykonawcy: 1) należyta staranność przy realizacji umowy, 2) zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowanie oferty, 3) sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów, 4) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 6. Podczas szkolenia praktycznego, w powietrzu i na płycie lotniska Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczestników szkolenia. 7. Dowóz z miejsca zakwaterowania na pas startowy lotniska/ lądowiska na koszt Wykonawcy. 8. Realizację tego zadania powinien wykonywać aeroklub posiadający doświadczenie w zakresie selekcyjnego szkolenia lotniczego dla potrzeb MON. 9. Zgodnie ze Statutem Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego im. Żwirki i Wigury w Dęblinie, uczniowi OLL, który uczestniczy w szkoleniu lotniczym podczas wakacji przysługuje całodzienne wyżywienie, zakwaterowanie w zakresie i na zasadach określonych dla żołnierzy pełniących służbę wojskową w charakterze kandydatów na żołnierzy zawodowych. Jeżeli aeroklub szkolący uczniów będzie znajdował się w odległości powyżej 100 km od Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie w trakcie szkolenia praktycznego zakwaterowanie i wyżywienie na koszt aeroklubu realizującego szkolenie lub w przypadku, gdy aeroklub znajduje się w odległości do 100km od OLL dowóz uczniów do aeroklubu. 10. Szkolenie teoretyczne odbędzie się w ciągu ok. 2 dni w salach wykładowych OLL - przed terminem rozpoczęcia szkolenia praktycznego. 11. Szkolenie praktyczne powinno odbyć się w 3 grupach, czyli po 16 osób w grupie. Czas trwania szkolenia praktycznego to ok. 5 dni na poszczególną grupę (w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych). W innym przypadku ok. 6 dni. 12. W przypadku gdy aeroklub znajduje się w odległości powyżej 100 km od OLL Wykonawca zobowiązuje się zapewnić całodzienne wyżywienie, według poniższych wymagań: - posiłek całodzienny: ok. 4288 kcal białko - 146 g, w tym białko zwierzęce - 80 g, tłuszcze - 142 g, w tym roślinne - 46 g, węglowodany - 605 g, wapń - 1350 mg, żelazo - 32 mg, magnez - 66 mg, witamina A - 1299 mg, witamina C - 185 mg. składające się z następujących posiłków: a)śniadanie zawierające danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) itp. oraz napoje ciepłe: kawa, herbata, b)obiad składający się z dwóch dań (zupa, danie główne z dodatkami i surówkami) i napoju, c)kolacja zawierająca danie gorące i zimny bufet. 14. Zestawy obiadowe mogą się powtórzyć nie częściej niż jeden raz w tygodniu. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Jeżeli temperatura powietrza planowana na następny dzień szkoleniowy będzie wynosić powyżej 25°C Wykonawca zapewni zimne napoje zaspokajające potrzeby osób szkolonych. 15. W przypadku, gdy aeroklub znajduje się w odległości powyżej 100km od OLL Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom zakwaterowanie w obiekcie spełniającym, co najmniej wymagania dla schroniska młodzieżowego kategorii pierwszej określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz.U. z dnia 10.02.2006r., nr 22, poz. 169, załącznik 5) z późn. zm. Dla opiekuna grupy musi być zapewniony samodzielny pokój. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczy uczestników szkolenia spadochronowego z przyczyn niezależnych od niego. Szkolenie szybowcowe (Grupa II - szkolenie teoretyczne, Grupa III i IV - szkolenie teoretyczne). 1.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia szybowcowego, podstawowego, dla ok. 56 uczniów, po ukończeniu przez nich II klasy Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego, zgodnie z programem szkolenia, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego do licencji pilota szybowcowego PL (G), składającego się z : 1)szkolenia teoretycznego (Grupa II) - w wymiarze 60 godzin, kończącego się wewnętrznym egzaminem w ośrodku szkolenia lotniczego oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia lotniczego : teoria (teoretyczny kurs szybowcowy), uprawniającego do szkolenia praktycznego; 2)szkolenia praktycznego (Grupa III -dla 20 osób, Grupa IV- dla 36 osób)- podstawowego, przeznaczonego do uzyskania III klasy pilota szybowcowego, przeprowadzanego dowolną metodą. Wykonawca może złożyć ofertę na grupę III i IV oddzielnie, lub też na obie grupy łącznie- tj. na całe szkolenie praktyczne. 2.Preferowane wymagania dodatkowe: a)szkolenie teoretyczne realizowane w salach wykładowych OLL w Dęblinie przez jeden aeroklub; b)szkolenie praktyczne dopuszczalne jest przez maksymalnie dwa aerokluby, po 20 i 36 uczniów na aeroklub; c)podczas szkolenia - zabezpieczenie przez aeroklub całodobowej opieki wychowawczej nad młodzieżą; d)ubezpieczenie NNW uczniów przez aeroklub; e)poniesienie kosztów przez aeroklub wydanych orzeczeń lotniczo-lekarskich zgodnie z JAR - FCL 3; f)inne zabezpieczenia wymagane przez nadzór lotniczy. 3.Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu zaświadczenia o ukończeniu kursu i certyfikat potwierdzający uzyskane uprawnienia dla każdego z beneficjentów do dnia 15 września 2012r dla wszystkich uczestników szkolenia jednocześnie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: systematycznego prowadzenia dokumentacji w postaci: list obecności, dzienników zajęć i protokołów egzaminacyjnych i książek przebiegu szkolenia szybowcowego uczestników kursu, ścisłej współpracy z Zamawiającym, udzielania informacji o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, umożliwienia kontroli przebiegu szkolenia przez Zamawiającego, przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie prowadzenia szkolenia w ramach realizacji przedmiotu umowy, przygotowanie raportu po zakończeniu szkolenia teoretycznego oraz szkolenia praktycznego każdej grupy szkoleniowej, który będzie zawierał w szczególności: a) imienne wskazanie uczestników szkolenia wraz z liczbą i chronometrażem lotów, b) omówienie trudności, z jakimi spotkał się Wykonawca przy realizacji umowy w odniesieniu również do każdego uczestnika szkolenia, c) uwagi zgłoszone przez uczestników szkolenia, co do treści szkolenia, 5. Wymagania dodatkowe stawiane Wykonawcy: 1) należyta staranność przy realizacji umowy, 2) zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowanie oferty, 3) sprawdzenie i zweryfikowanie dostarczonych materiałów, 4) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 6. Podczas szkolenia praktycznego, w powietrzu i na płycie lotniska Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczestników szkolenia. 7. Dowóz z miejsca zakwaterowania na pas startowy lotniska/ lądowiska na koszt Wykonawcy. 8. Realizację tego zadania powinien wykonywać aeroklub posiadający doświadczenie w zakresie selekcyjnego szkolenia lotniczego dla potrzeb Sił Zbrojnych RP. 9. Zgodnie ze Statutem Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego im. Żwirki i Wigury w Dęblinie, uczniowi OLL, który uczestniczy w szkoleniu lotniczym podczas wakacji przysługuje całodzienne wyżywienie, zakwaterowanie w zakresie i na zasadach określonych dla żołnierzy pełniących służbę wojskową w charakterze kandydatów na żołnierzy zawodowych. Jeżeli aeroklub szkolący uczniów będzie znajdował się poza miastem Dęblin w trakcie szkolenia praktycznego zakwaterowanie i wyżywienie na koszt aeroklubu realizującego szkolenie 10. Szkolenie teoretyczne odbędzie się w ciągu ok. 9 dni wolnych od zajęć szkolnych w salach wykładowych OLL - przed terminem rozpoczęcia szkolenia praktycznego. 11. Szkolenie praktyczne powinno odbyć się w 3 grupach. Czas trwania szkolenia praktycznego to ok. 14 dni na poszczególną grupę. 12. W przypadku, gdy aeroklub znajduje się poza miastem Dęblin, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić całodzienne wyżywienie, według poniższych wymagań: - posiłek całodzienny: ok. 4288 kcal białko - 146 g, w tym białko zwierzęce - 80 g, tłuszcze - 142 g, w tym roślinne - 46 g, węglowodany - 605 g, wapń - 1350 mg, żelazo - 32 mg, magnez - 66 mg, witamina A - 1299 mg, witamina C - 185 mg. składające się z następujących posiłków: a)śniadanie zawierające danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) itp. oraz napoje ciepłe: kawa, herbata, b)obiad składający się z dwóch dań (zupa, danie główne z dodatkami i surówkami) i napoju, c)kolacja zawierająca danie gorące i zimny bufet. 14. Zestawy obiadowe mogą się powtórzyć nie częściej niż jeden raz w tygodniu. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Jeżeli temperatura powietrza planowana na następny dzień szkoleniowy będzie wynosić powyżej 25°C Wykonawca zapewni zimne napoje zaspokajające potrzeby osób szkolonych. 15. W przypadku, gdy aeroklub znajduje się poza miastem Dęblin Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia i opiekunom zakwaterowanie w obiekcie spełniającym, co najmniej wymagania dla schroniska młodzieżowego kategorii pierwszej określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz.U. z dnia 10.02.2006r., nr 22, poz. 169, załącznik 5) z późn. zm. Dla opiekuna grupy musi być zapewniony samodzielny pokój. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczy uczestników szkolenia spadochronowego z przyczyn niezależnych od niego. W przypadku, gdy oferta jednego Wykonawcy zdobędzie największą liczbę punktów ww wszystkich grupach i jednocześnie zostanie wybrana w obu tych grupach jako najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze z nim jedną umowę na ogólnych warunkach stanowiących załącznik nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty na Grupę I zmianie ulegają następujące warunki umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do siwz: - zapisów paragrafu 4 i 5 nie stosuje się, w związku z czym zmniejszeniu ulegają numery kolejnych paragrafów, W przypadku składania oferty na Grupę II, III i IV zmianie ulegają następujące warunki umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do siwz: - zapisów paragrafu 2 i 3 nie stosuje się, w związku z czym zmniejszeniu ulegają numery kolejnych paragrafów, W przypadku składania oferty tylko na Grupę II (szkolenie szybowcowe teoretyczne) zmianie ulegają następujące warunki umowy stanowiącej załącznik nr 8 do siwz: - zapisów paragrafu 2 i 3 nie stosuje się, w związku z czym zmniejszeniu ulegają numery kolejnych paragrafów, - nie stosuje się zapisów paragrafu 4 pkt 5, 6, 7, 8, 9, 10. W przypadku składania oferty tylko na Grupę III i/lub IV (szkolenie szybowcowe praktyczne)- zmianie ulegają następujące warunki umowy stanowiącej załącznik nr 8 do siwz: - zapisów paragrafu 2 i 3 nie stosuje się, w związku z czym zmniejszeniu ulegają numery kolejnych paragrafów, - nie stosuje się zapisów paragrafu 4 pkt 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach