Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 07-400 Ostrołęka, ul. 11 Listopada 68
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7603377, 7604383 , fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. 11 Listopada 68 68
07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 029 7603377, 7604383, fax. 029 7603377, 7604383 wew. 203
REGON: 55034787000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ostroleka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce, ul. 11-go Listopada 68 w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. Zamawiający przewiduje zmiany w treści umowy na podstawia art. 144 Pzp dotyczące: - zwiększenia lub zmniejszenia wielkości powierzchni do sprzątania pomieszczeń budynku, skutkować to będzie sporządzeniem aneksu do umowy, w którym zostanie pomnożona ilość zmienionej powierzchni przez cenę za 1 m2 zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę, - zmiany podatku VAT w raz z konsekwencjami z nich wynikającymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: kopię polisy potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 40.000 PLN; - Oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; - W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: wykaz co najmniej 3 usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sprzątanie obiektów użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 700 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ostroleka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15