Przetargi.pl
Wykonanie usługi realizowanej w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4771040 , fax. 68 4771017
  • Data zamieszczenia: 2012-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4771040, fax. 68 4771017
    REGON: 00052679400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi realizowanej w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE USŁUGI REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W ŻAGANIU Zamawiający udziela zamówienia w 33 częściach, poprzez możliwość złożenia po jednej ofercie odrębnie na każdą z trzydziestu trzech części przedmiotu zamówienia. 2.6. INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć 1) Zajęcia prowadzone będą dla 64 grup ogółem dwa razy w tygodniu lub jeden raz w tygodniu. 2) Łączna liczba godzin zajęć 3810 h ( godziny pozalekcyjne). 3) Czas trwania jednej godziny lekcyjnej - 45 minut. 4) Liczba uczniów w poszczególnych grupach ( w każdej z części) nie może przekroczyć 12 uczniów. 5) Salę wykładową zapewnia nieodpłatnie Zamawiający. 6)Wykonawca wraz z ofertą składa projekt programu i harmonogramu realizacji zajęć pozalekcyjnych. 7) Szczegółowy program i harmonogram realizacji zajęć sporządza wykonawca wyłoniony w drodze niniejszego postępowania przetargowego. Program i harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi edukacyjnej. Powierzenie wykonania osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego (np. choroby, dłuższego zwolnienia lekarskiego itd. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby mającej kontynuować prowadzenie zajęć na poziomie nie niższym niż dotychczas spełniające warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9)Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a/ monitorowania i osiągnięcia rezultatów na początku, w trakcie i na końcu trwania zajęć za pomocą dostępnych technik (wywiadów, ankiet, itp.) oraz sporządzenie sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do monitorowania wskaźników rezultatów zgodnie z Działem III wyciągu wniosku aplikacyjnego stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b/ prowadzenia pełnej dokumentacji zajęć, w tym również fotograficznej, dzienników zajęć, list obecności itd, c/opracowania i przekazania w określonym terminie po zakończeniu każdego semestru raportu ewaluacyjnego zawierającego pełna analizę ze wskazaniem czy osiągnięto cele i rezultaty projektu. d/ umieszczania obowiązujących logotypów wraz z informacją o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach projektu w tym: przygotowywanych przez siebie materiałach edukacyjnych, dziennikach lekcyjnych oraz w pomieszczeniach w których prowadzone są zajęcia w ramach projektu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy obowiązujący zestaw logotypów oraz treść zawierającą informację o dofinansowaniu projektu z Unii Europejskiej. e/zrealizowania działań w ramach projektu z uwzględnieniem osiągnięcia zaplanowanych celów oraz wskaźników pomiaru celów określonych w dokumentacji ( wyciąg z wniosku aplikacyjnego - załącznik do SIWZ), w szczególności zobowiązany jest do realizacji celu: Minimalizacji specyficznych trudności w uczeniu się u 50% ( minimum) uczniów klas I-III szkół w Żaganiu( objętych projektem) przedstawiając na to odpowiednie dowody ( źródło weryfikacji danych) f)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz.926 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U . Nr 100 poz. 1024). 10) Organizacja zajęć prowadzona będzie według poniższego harmonogramu: 1.zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji liczba uczestników ogółem - 94 liczba grup ogółem - 14 liczba godzin w roku 2012 -574 liczba godzin w roku 2013 - 266 liczba godzin ogółem - 840 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba uczestników ogółem - 92 liczba grup ogółem - 13 liczba godzin w roku 2012 - 534 liczba godzin w roku 2013 - 246 liczba godzin ogółem - 780 3.zajęcia logopedyczne liczba uczestników ogółem - 65 liczba grup ogółem - 13 liczba godzin w roku 2012 - 534 liczba godzin w roku 2013 - 246 liczba godzin ogółem - 780 4.zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej liczba uczestników ogółem -51 liczba grup ogółem - 6 liczba godzin w roku 2012 - 250 liczba godzin w roku 2013 - 110 liczba godzin ogółem - 360 5.gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy liczba uczestników ogółem - 74 liczba grup ogółem - 8 liczba godzin w roku 2012 - 313 liczba godzin w roku 2013 - 137 liczba godzin ogółem - 450 6.Zajęcia rozwijające ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych liczba uczestników ogółem - 101 liczba grup ogółem - 10 liczba godzin w roku 2012 - 412 liczba godzin w roku 2013 -188 liczba godzin ogółem - 600 OGÓŁEM liczba uczestników ogółem - 477 liczba grup ogółem - 64 liczba godzin w roku 2012 - 2617 liczba godzin w roku 2013 - 1193 liczba godzin ogółem - 3810 11) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - części od 1 do 33. 12) Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części. Składając ofertę na większą ilość części zamówienia niż jedna, należy skalkulować cenę osobno dla każdej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada od wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl zakładka przetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach