Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7632380 , fax. 095 7631126
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 7
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7632380, fax. 095 7631126
    REGON: 21096735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych w określonych zakresach tematycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2, na rzecz uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej uczęszczających do tej placówki w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Wykonawca opracowuje harmonogram szkoleń/koncepcję usług edukacyjnych/program szkolenia, dostosowany do obowiązujących w tym zakresie przepisów i potrzeb edukacyjnych uczniów, w szczególności w zakresie przekazywanych treści i sposobu wykonywanych usług (wykłady, ćwiczenia). Opracowanie ww. dokumentacji następuje w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnym, przy uwzględnieniu ram prawnych projektu i rozeznania, co do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie na każdym etapie realizacji zajęć prawo kontroli zgodności przedmiotowych zajęć z ofertą i złożoną dokumentacją dotyczącą warunków, terminów i zagadnień tematycznych realizowanego zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający wzywa Wykonawcę do usunięcia uchybień w ciągu 3 dni roboczych od przekazania pisemnej informacji na temat uchybień, pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie poza wymiarem godzinowym przeznaczonym na zajęcia merytoryczne dokona rozeznania co do poziomu wiedzy odbiorców usług edukacyjnych i ich potrzeb edukacyjnych. Rozeznanie poziomu winno nastąpić przed przystąpieniem do opracowania koncepcji usług edukacyjnych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym realizował będzie działania informacyjne i promocyjne. Wykonawca zobowiązuje się do posługiwania się podczas realizowania zajęć oznaczeniem w postaci logotypu: Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także nazwą projektu. Wykonawca dokonywał będzie wyżej wspomnianego oznakowania: korespondencji dotyczącej projektu, materiałów dydaktycznych, listy obecności, testów wiedzy, dzienników itp.. Wykonawca oznakuje również otrzymanymi od Zamawiającego plakatami pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania przeprowadzanych usług edukacyjnych za pomocą szkolnego dziennika zajęć itp., który zawierał będzie m.in.: listę obecności uczestników, weryfikację obecności na zajęciach uczestników szkolenia w każdym dniu świadczenia usług edukacyjnych, zakładany program szkolenia ze wskazaniem przewidywanego wymiaru godzin szkoleniowych, rzeczywiste potwierdzenie realizacji usług szkoleniowych ze wskazaniem: daty przeprowadzonych zajęć, tematu, czasu trwania (w godzinach szkoleniowych) oraz podpisu wykładowcy, a także wyników przeprowadzonych testów/ankiet sprawdzających. W przypadku praktyk zawodowych, Wykonawca - zobowiązuje się do założenia, wydania uczniom, uzupełniania i kontrolowania wpisów w dzienniczkach wszystkich uczestników zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązuje się do dokumentowania wykonanych usług edukacyjnych również za pomocą Karty Pracy. W ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązany jest również do opracowania, przeprowadzenia i oceny testów lub innych sprawdzianów wiedzy odbiorców usług edukacyjnych. Ilość sprawdzianów wiedzy w danej części zamówienia, treść, czas ich przeprowadzenia, a także zakres sprawdzanych wiadomości powinna być uzgadniana z koordynatorem, lecz nie mniej niż dwa - na początku i na końcu prowadzonych zajęć. Przeprowadzane sprawdziany wiedzy powinny mierzyć wiedzę uczestników projektu możliwie najpełniej, w oparciu o zobiektywizowane kryteria. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiągnięcie określonych wskaźników poziomu wiedzy uczniów po odbyciu zajęć (zawartych we wzorze umowy), w przypadku ich nieosiągnięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu środków finansowych osiągniętych w wyniku realizacji zawartej z nim umowy. Wykonawca zobowiązany jest do analizowania wyników przeprowadzonych testów wiedzy i do dostosowania warunków realizacji szkolenia oraz poziomu merytorycznego do sugestii uczestników szkolenia, po uprzedniej konsultacji z koordynatorem szkolnym projektu. Testy powinny być przeprowadzane poza zaplanowanym czasem szkolenia. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są ponadto podmioty niespełniające warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca usługi będzie zobowiązany do dostosowania harmonogramu zajęć do ustalonego przez Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku planu zajęć. Uwaga Liczba osób w ramach grup szkoleniowych może ulec zmianie (zmniejszeniu) na skutek niespełniania przez osoby zainteresowane wymogów uprawniających do odbycia szkolenia. Zamawiający zapłaci za rzeczywiście przeprowadzone szkolenia. Zadanie częściowe nr 29: Praktyki zawodowe w zawodzie ślusarz, mechanik, spawacz dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych w zawodzie ślusarz, mechanik, spawacz dla 15 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Praktyki zawodowe będą prowadzone w 3 grupach pięcioosobowych, w wymiarze po 30 godzin/grupę. Łącznie przeprowadzonych zostanie 90 godzin praktyk. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewnia odpowiednio doposażone miejsce prowadzenia praktyk, instruktorów praktyk oraz zapewnia dowóz uczestników praktyk z terenu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku do miejsca odbywania praktyk i z powrotem - jeżeli to miejsce znajduje się w innej miejscowości. Zamawiający zapewni szkolenie BHP dla wszystkich uczestników praktyk. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca wskaże w swojej ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona. W wyniku przeprowadzonych zajęć Wykonawcy powinni osiągnąć następujące wskaźniki: - ukończenie praktyk zawodowych przez 15 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Wykonawcy, w zależności od rodzaju prowadzonych zajęć odpowiadają za osiągnięcie ww. celów i wskaźników, a w przypadku ich nieosiągnięcia w zakładanych ramach ponoszą odpowiedzialność finansową wynikającą z treści umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane w tym postepowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Staż pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach