Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2009/2010

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Marciniaka 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 282-98-64 , fax. 282-98-62
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Marciniaka 2 2
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 282-98-64, fax. 282-98-62
    REGON: 63964591400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE USŁUGI PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ŚREMSKIEGO W SEZONIE 2009/2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 166 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonawca winien dysponować następującym sprzętem wraz z obsługą: 1. co najmniej trzy jednostki odśnieżające z pługiem czołowym o szer. roboczej min. 3 m zawieszone na samochodzie ciężarowym 2. co najmniej trzy jednostki posypujące tj. samochody ciężarowe o ładowności min. 8t wyposażony w piaskarkę o ładowności mieszaniny min. 5t 3. co najmniej jedna równiarka drogowa z dwoma lemieszami 4. co najmniej jedna ładowarka czołowa o poj. pow. 2,0m3 5. co najmniej jedna ładowarka czołowa o poj. od 0,8m3 do 2,0m3 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1. tj. zapewnią mieszaninę (w proporcjach co najmniej 25% chlorku sodu i kruszywa zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zaproponują przynajmniej 14 - dniowy termin płatności, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego 2. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wykonawcy 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Formularz cenowy 4. Wykaz sprzętu 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-srem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach