Przetargi.pl
Wykonanie usługi przewozu regularnego osób w granicach administracyjnych Gminy Kłodawa na liniach nr 1, 2 i 2A w 2013r.

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 00054206600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przewozu regularnego osób w granicach administracyjnych Gminy Kłodawa na liniach nr 1, 2 i 2A w 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozu regularnego osób w granicach administracyjnych Gminy Kłodawa na liniach nr 1, 2 i 2A w 2013r. (linia nr 1: Wojcieszyce - Różanki - Gorzów, linia nr 2: Santocko - Kłodawa - Gorzów oraz linia nr 2A: Santocko - Kłodawa - Chwalęcice - Gorzów) według ustalonych przez Zamawiającego rozkładów jazdy, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły i regularny, gwarantujący pasażerom dojazd w wyznaczonym przez rozkłady jazdy czasie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w rozkładach jazdy (nie częściej niż raz na kwartał), zmian tras przebiegu linii, uruchomienia nowych linii i wariantów, likwidacji wybranych kursów lub linii, zmian obsad taborowych oraz ilości wozokilometrów. Wszelkie zmiany w rozkładzie jazdy oraz strukturze taborowej będą wprowadzane na podstawie uzgodnień z Wykonawcą bez konieczności zmiany treści umowy oraz po akceptacji przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przewozów przy pomocy własnych pracowników lub służb specjalistycznych. Szacunkowy plan pracy przewozowej określony został w załączniku nr 2 do SIWZ i wynosi 92.235,75 wozokilometrów. 4.2. Usługa ma być świadczona autobusami przystosowanymi do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu, zgodnie z prawem polskim, które dodatkowo spełniają warunki określone w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego (nie później niż w ciągu 30 minut od wystąpienia awarii) podstawienia pojazdu zastępczego. Pojazd zastępczy winien spełniać wszystkie wymogi określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być na bieżąco utrzymywane w czystości (wewnątrz pojazdu i na zewnątrz). 4.3. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca będzie stosował system taryfowy, dla którego maksymalne ceny biletów oraz ulgi określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wymaganego przepisami prawa zezwolenia właściwego organu na wykonanie regularnych przewozów w krajowym transporcie drogowym osób na wskazanych trasach. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody właściwego terytorialnie zarządcy przystanków na ich udostępnienie oraz pokryje koszty związane z ich udostępnieniem i zatrzymywaniem się. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach zlokalizowanych na terenie gminy Kłodawa obciąża Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym regulaminu określającego zasady przewozów pasażerskich. 4.5. Wynagrodzenie wykonawcy będą stanowić wpływy ze sprzedaży biletów oraz dopłata ze strony Zamawiającego do każdego faktycznie przejechanego w granicach administracyjnych Gminy Kłodawa wozokilometra. Rozliczenie usługi będzie odbywać się na podstawie miesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę, w oparciu o faktycznie wykonaną pracę przewozową na terenie Gminy Kłodawa, zgodnie z postanowieniami szczegółowymi zawartej pomiędzy stronami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania jest wnoszone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach