Przetargi.pl
Wykonanie usługi przewozów szkolnych na rok 2009/2010

Gmina Nowe Miasteczko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-124 Nowe Miasteczko, ul. Rynek 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3888154 , fax. 068 3888461
  • Data zamieszczenia: 2009-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasteczko
    ul. Rynek 2 2
    67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie
    tel. 068 3888154, fax. 068 3888461
    REGON: 97077034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasteczko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przewozów szkolnych na rok 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przewozów szkolnych, polegającej na dowiezieniu i odwiezieniu dzieci przedszkolnych i uczniów z Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku z następujących wsi: Borów Polski, Szyba, Konin, Popęszyce, Rejów, Nieciecz, Gołaszyn i Miłaków. Dzienny przebieg trasy wynosi 70 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają aktualną licencję uprawniająca przewoźnika do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego (przewóz osób autobusem), określonego ustawą o transporcie drogowym- t. j. Dz. U. Nr z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 2.1 wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi przewozów osób, o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN. 2.2dysponują co najmniej dwoma autobusami zapewniającymi przewóz dzieci. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny warunków wymaganych będzie oparty na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty, zgodnie z Rozdziałem II SIWZ, stanowiący załącznik nr 1. 2.Jeżeli ofertę składa pełnomocnik- pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ- w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. Dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 5. Licencję uprawniająca do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, wydanej w oparciu o ustawę o transporcie drogowym -t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm. 6. Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Formularza Oferty. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował w wykonaniu zamówienia. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonym w pkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składani ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach