Przetargi.pl
Wykonanie usługi projektowej - Budowa sieci kanalizacji Gminy Sokolniki dla miejscowości Walichnowy

Urząd Gminy w Sokolnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 98-420 Sokolniki, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7845176 , fax. 062 7845194
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sokolnikach
    ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1 1
    98-420 Sokolniki, woj. łódzkie
    tel. 062 7845176, fax. 062 7845194
    REGON: 00054366300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi projektowej - Budowa sieci kanalizacji Gminy Sokolniki dla miejscowości Walichnowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełno branżowej dokumentacji projektowo - wykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej, tłocznej, przepompowni wraz z odgałęzieniami do działek zabudowanych i odbudową nawierzchni. 2.Usługa obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wszelki prace, badania i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności które mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. Sieć kanalizacyjna winna być zaprojektowana na obszarze przewidzianym do skanalizowania - obszar przewidziany do skanalizowania został wskazany na załączniku graficznym - zał . Nr 1 do umowy. Mapa poglądowa stanowiąca załącznik do niniejszej umowy na której wskazano obszar objęty projektowaniem nie może być przedmiotem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego zarówno pod względem planowanych rozwiązań technicznych, przebiegu projektowanych tras kanalizacyjnych jak również ewentualnych roszczeń w zakresie ewentualnych robót dodatkowych oraz zamiennych. Opracowana dokumentacja winna być kompletna. 4.Ścieki z projektowanej kanalizacji zostaną przetransportowane projektowanym kolektorem do istniejącej oczyszczalni ścieków, której właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska (OSMLECZ) w Sokolnikach w upadłości likwidacyjnej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 98 - 420 Sokolniki. 5.Kanalizacje sanitarną oraz przepompownie należy zaprojektować w technologii oraz w takich parametrach, które zapewniają perspektywicznie odbiór ścieków z całego obszaru wskazanego do skanalizowania. 6.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą wszelkie prace projektowe, badania oraz czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie określonym w niniejszym zamówieniu. 1) orientacyjna długości projektowanego zakresu do skanalizowania : a) sieć kanalizacyjna - 7,00 km, b) przyłącza kanalizacyjne - 190 szt. Podane wielkości są wielkościami orientacyjnymi odmierzonymi w prostej linii zabudowy po sieci drogowej i nie odzwierciedlają rzeczywistej długości projektowej sieci. Rzeczywista długość sieci kanalizacyjnej opracowania projektowanego będzie wynikiem zastosowania rozwiązań przez Wykonawcę oraz rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego na obszarze objętym projektowaniem i może ulec zmianie w zależności od potrzeb. Z tytułu różnicy projektowanej sieci w stosunku do szacowanej długości Zamawiający nie przewiduje żadnych rekompensat finansowych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania wizji w terenie celem właściwego oszacowania wszelkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji jak również uzyskania niezbędnych danych. 7.Dokumentacja techniczna winna być kompletna w zakresie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, jak również kompletna w zakresie opracowania projektowanego przedmiotu zamówienia. Projekt winien uwzględniać najbardziej nowoczesne rozwiązania techniczne, przy maksymalnym zminimalizowaniu kosztów eksploatacyjnych. 8.Zakres opracowania dokumentacji obejmuje : 1) skompletowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi załącznikami w tym poświadczonymi przez właściwy organ kopiami map ewidencyjnymi obejmującymi przewidywany teren, na którym realizowane będzie przedsięwzięcie oraz obejmującej obszar, na które będzie oddziaływać przedsięwzięcie, a) przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko i ewentualnego opracowania raportu oceny oddziaływania na środowisko w przypadku konieczności jego sporządzenia, b) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia c) dokumentacja geotektonicznych warunków posadowienia kanalizacji sanitarnej i pompowni, d) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych wraz z posadowieniem infrastruktury podziemnej i nadziemnej, e) wypisy z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym realizowana będzie inwestycja oraz obszar na którym będzie oddziaływać przedsięwzięcie z ośrodka ewidencji gruntów, f) wnioski o wydanie warunków technicznych do wszystkich gestorów infrastruktury technicznej na obszarach objętych zamówieniem publicznym, pozyskanie stosownych decyzji oraz niezbędnych uzgodnień w tym zakresie, g) projekt przebudowy kolizji projektowanej sieci kanalizacyjnej z istniejącą infrastrukturą techniczną, h) przyłącza kanalizacyjne należy zaprojektować od sieci głównej granicy nieruchomości lub do pierwszej studzienki. Przyłącza należy zaprojektować do działek zabudowanych. - sporządzić wykaz wszystkich przyłączy z podaniem numeru działki, adresu właściciela działki i długości przyłącza do granicy nieruchomości, i) zaleca się, aby trasa projektowanego uzbrojenia zlokalizowana była przede wszystkim w pasie drogowym, będącym w zarządzie właściciela drogi. Jedynie tam gdzie będzie tam niemożliwe dopuszcza się lokalizację rurociągu w innych terenach pod warunkiem uzgodnienia tego z Zamawiającym. W tym przypadku należy załączyć zgody właścicieli na pobudowania uzbrojenia na tej działce, j) sporządzić informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - art.20 ust.1 pkt.1b ustawy Prawo budowlane, k) sporządzić specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ze szczegółowym opisem i wymaganiami dla proponowanych materiałów przewidzianych do wbudowania wykonania przedmiaru robót oraz kosztorysów inwestorskich, - przedmiar robót i kosztorysy inwestorskie należny sporządzić dla każdej branży oddzielnie, l) prowadzenie uzgodnień, wprowadzenie modyfikacji lub rozwiązań zamiennych stosunku do rozwiązań projektowych w przypadku stwierdzenia w trakcie budowy wad i usterek bądź braków nieumożliwiających prowadzenie robót, k) bilans ilościowy ścieków wykonany obliczeniowa z przedstawieniem w sposób szczegółowy metody wykonanych obliczeń bilansu ścieków, m) sprawowanie w trakcie trwania całej inwestycji nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu (minimum 1 raz na 2 miesiące, a w przypadku koniecznym na każde wezwanie Zamawiającego), n) w przypadku lokalizacji sieci kanalizacyjnej w pasie drogowym (jezdni, chodniku, poboczu) należy zaprojektować odtworzenie nawierzchni na całej szerokości drogi wg warunków technicznych uzyskanych od zarządcy drogi, o) uzyskanie w imieniu pozwolenia wodno - prawnego, jeżeli będzie wymagane, p) uzgodniony z właścicielem projekt dotyczący dojazdu do projektowanej przepompowni ścieków, projekt przyłącza energetycznego wraz z niezbędnymi urządzeniami pomiarowymi, projekt zasilania awaryjnego wraz z doborem agregatu prądotwórczego, r) projekt technologii wykonania robót, s) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, t) opracowanie innych niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę, u) w wycenie należy uwzględnić wszystkie koszty uzyskania aktualnych map sytuacyjno - wysokościowych, uzgodnień, decyzji, opinii, postanowień niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy m.in. zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r, poz.907 z późń. zm.) 3) W dokumentacji nie należy używać znaków towarowych, patentów, pochodzenia, oznaczeń producentów i nazw własnych. W wyjątkowych sytuacjach w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów, pochodzenia, oznaczeń producentów i nazw własnych Wykonawca w każdym takim przypadku zobowiązany jest piśmie łącznie : a) uzasadnić, że taki opis podyktowany jest specyfiką przedmiotu zamówienia, b) wskazać, iż nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, c) dopuścić w tym zakresie rozwiązania równoważne poprzez dodatnie wyrazów (lub równoważny) d) określić parametry rozwiązań równoważnych, 4) w przypadku powoływania się w projekcie na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r, poz.907, z późń.zm.), Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne i określić parametry tych rozwiązań. 5) Dokumentacje projektowe muszą być wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Dokumentacje projektowe będą służyć jako : a) opis przedmiotu zamówienia w przetargach na roboty budowlane, które będą prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013, poz.907, ze zm.), b) podstawa realizacji pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem, c) załącznik do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, d) załącznik do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, e) załącznik do uzyskania decyzji środowiskowych. 9.Dokumentacje będą służyć jako opis przedmiotu zamówienia w przetargach na roboty budowlane, które będą prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, realizacji pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem, uzyskania pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych, pozwolenia wodno - prawnego. 10.W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do : 1) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej niniejszym opracowaniem, 2) udziału we wszystkich spotkaniach koordynacyjnych, które odbywać się będą na etapie realizacji projektu, 3) aktualizacji w okresie co najmniej 48 miesięcznym dokumentacji kosztorysowej dla potrzeb Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, 4) wprowadzenia modyfikacji lub rozwiązań zamiennych w przypadku zgłaszanych przez inwestora wad lub braków nieuniemożliwiających realizację inwestycji, zastosowania niewłaściwych rozwiązań mogących mieć niekorzystny wpływ na funkcjonowanie i koszty eksploatacji, 5) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań na etapie prowadzenia procedury przetargowej i realizacji inwestycji. 11.Projekt budowlany i projekt wykonawcy w wersji papierowej należy opracować w 5 egz. Na nośnikach CD i DVD - 2 egzemplarze. 12.Dokumentacja techniczna na nośnikach CD i DVD, oraz wersji papierowej winna zawierać : 1) rysunki w formacie pdf, tekst w formacie pdf lub doc, 2) przedmiary robót winny być zapisane w formacie pdf lub doc, 3) kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót winny być zapisane w formacie pdf lub doc, 4) SST ze szczegółowym opisem uzgodnionym z Zamawiającym materiałów i urządzeń, 5) wszystkie dokumenty uzupełniające, decyzje opinie oraz inne winny być zamieszczone na nośnikach CD i DVD. 13.Dokumentacja w wersji elektronicznej przekazana na nośnikach CD i DVD oraz w formacie pdf winna umożliwiać ich wydruk. 14.Dokumentacja projektowo kosztorysowa ma być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami : 1) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U z 2012 r, poz.246), 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r, w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U z 2004 r, Nr 130, poz.1389), 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U Nr 202, poz.2072, ze zmianami), 4) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r, poz.1409, ze zmianami), 5) ustawy z dnia 18 lipca 2001 r - Prawo wodne (Dz. U z 2015 r, poz.469), 6) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r - Prawo Ochrony Środowisko (Dz. U z 2013 r, poz.1232, ze zmianami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 3.000,00 zł , słownie : trzy tysiące złotych 00/100 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42 poz.275, ze zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie, oddział w Sokolnikach, nr konta : 42 9256 0004 4200 0114 2000 0080 z adnotacją : wadium przetargowe - budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Sokolniki - dla miejscowości Walichnowy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje się na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9.Niewniesienie wadium : 1) do upływu terminu składania ofert; 2) na przedłużony okres związania ofert; 3) przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, w terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu. 10.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art.45 i art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach