Gmina Września ogłasza przetarg
- Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
ul. Ratuszowa 1 1
62-300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
REGON: 00052660100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego WIEŚCI Z RATUSZA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego przetargiem jest: 1.druk dwustronny 4+4 (full kolor na dwóch stronach) kartki papieru offset formatu A3 o gramaturze 70 g/m2; w ilości 5000 egzemplarzy wraz z falcowaniem; 2. druk dwustronny 4+1 (full kolor na jednej stronie i jeden kolor na drugiej) kartki papieru offset formatu A3 o gramaturze 70 g/m2; w ilości 5000 egzemplarzy wraz z falcowaniem; 3. druk dwustronny jednym kolorem kartki papieru offset formatu A3 o gramaturze 70 g/m2; w ilości 5000 egzemplarzy wraz z falcowaniem; 4. formy drukowe przygotowywane z klisz o rozdzielczości minimum 2000 dpi; 5. minimalna liniatura druku: 133 lpi 6. druk wykonany w technice offsetowej; 7. skompletowanie gotowych egzemplarzy o zmiennej objętości od 2 do 8 kartek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 781000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) oraz spełniający warunki udziału: 1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 15.000 zł brutto każda, usługi należy potwierdzić referencjami od zamawiających; 2. spełnią następujące wymagania: formy drukowe przygotowywane z klisz o rozdzielczości minimum 2000 dpi minimalna liniatura druku: 133 lpi termin realizacji zlecenia od chwili dostarczenia materiałów do druku - max. 8 godzin Ocena spełniania ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 3 do specyfikacji; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 (trzech) ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, nazw zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane z należytą starannością wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 4. parafowane ogólne postanowienia umowy wg załącznika nr 5 do specyfikacji; 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert; 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://www.wrzesnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną