Przetargi.pl
Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych

Urząd Miejski w Mosinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-050 Mosina, Pl. 20 Października 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8132251 , fax. 061 8132941
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Mosinie
    Pl. 20 Października 1 1
    62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8132251, fax. 061 8132941
    REGON: 00052577700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych o następujących parametrach: 2.1 Fabrycznie nowy 2009r. 2.2 Rozstaw osi min 3400 mm 2.3 Lakier METALIK - kolor do uzgodnienia 2.4 Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, min 100KM 2.5 norma min. EURO 4 2.6 Oryginalne kombi 9 osobowe Z wyposażeniem: 2.7 Immobiliser, 2.8 centralny zamek z pilotem 2.9 izolacja dźwiękowo-termiczna 2.10 autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe 2.11 wspomaganie układu kierowniczego, 2.12 układ hamulcowy z ABS, 2.13 hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 2.14 systemy kontroli trakcji : układ EDS ,układ ASR ,układ MSR ,układ ESP 2.15 niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem 2.16 napęd na koła przednie 2.17 obrotomierz elektroniczny 2.18 lusterka boczne regulowane, podgrzewane i składane elektrycznie 2.19 skrzynia biegów 6- biegowa (5+wsteczny) mechaniczna 2.20 dźwignia zmiany biegów w formie -joysticka 2.21 klimatyzacja z manualną regulacją 2.22 poduszka powietrzna kierowcy i pasażera , 2.23 pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 2.24 zagłówki z regulacją wysokości 2.25 regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach 2.26 zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy 2.27 całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne / atermiczne 2.28 wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem 2.29 szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń 2.30 przesuwne prawe drzwi boczne, 2.31 tylne drzwi dwuskrzydłowe z szybami ogrzewanymi, wycieraczkami i spryskiwaczami 2.32 czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa 2.33 stopień wejściowy boczny oświetlony 2.34 oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie 2.35 wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłkowy 2.36 drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział 2.37 uchwyt wejściowy w części pasażerskiej i w kabinie kierowcy po prawej stronie ,uchwyty ułatwiające siadanie i wysiadanie z pojazdu w części pasażerskiej 2.38 elektrycznie regulowane przednie szyby boczne 2.39 rolety okienne na szybach w przestrzeni pasażerskiej 2.40 pełna tapicerka przestrzeni pasażerskiej 2.41 fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego 2.42 podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, 2.43 wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, 2.44 składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, 2.45 wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe 2.46 sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach 2.47 lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu 2.48 reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu 2.49 halogeny przednie przeciwmgielne 2.50 trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu 2.51 przygotowanie do montażu radia - antena, 2.52 głośniki w drzwiach kabiny kierowcy, 2.53 radioodtwarzacz CD z MP3 2.54 dodatkowe opony zimowe + felgi : - 4szt 2.55 gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe 2.56 znakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem : pojazd dla osób niepełnosprawnych). Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34114000-9 pojazdy specjalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa - w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2.1. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3.3) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1.1, 1.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 4.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem -za zgodność z oryginałem- Oświadczenie z pkt.VI.1.2 składane jest w oryginale. 4.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach