Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej zarządzaniu obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski na terenie Nowego

Urząd Gminy Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Plac Świętego Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3337210 , fax. 052 3328466
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe
    Plac Świętego Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3337210, fax. 052 3328466
    REGON: 00052747000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej zarządzaniu obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski na terenie Nowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Administrator zobowiązany jest do prowadzenia spraw i zapewnienia usług w zakresie zwykłego zarządu nieruchomościami opisanymi w § 1 projektu umowy, utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a w szczególności do: 1) zapewnienia dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, cieplnej, wody, oleju opałowego oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci oraz innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych nieruchomości oraz zawieranie umów w tym zakresie, 2) zawierania i rozwiązywania w imieniu własnym umów o korzystanie z nieruchomości z innymi podmiotami, 3) pobierania opłat za korzystanie z nieruchomości, w tym za bilety wstępu na imprezy masowe, 4) wykonywanie wobec osób korzystających z nieruchomości uprawnień właściciela, 5) informowania Gminy na piśmie o każdym przypadku powstania szkody w zarządzanych nieruchomościach, 6) zapewnienie dochodzenia i ściągania odszkodowań od osób wyrządzających szkody w zarządzanych nieruchomościach oraz należności od osób zobowiązanych do uiszczania opłat za korzystanie z nieruchomości, w tym należytej obsługi prawnej, 7) utrzymanie budynków, budowli i innych urządzeń w należytym stanie technicznym przez prowadzenie prac konserwacyjnych i drobnych prac remontowych, 8) wykonywanie obowiązków w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie zarządzanej nieruchomości, w tym usuwanie skutków opadów śniegu i gołoledzi, 9) prowadzenie prac w zakresie pielęgnacji zieleni na terenie zarządzanej nieruchomości, 10) pielęgnacja i konserwacja płyty boiska głównego i treningowego od chwili powiadomienia przez Gminę na piśmie o oddaniu do użytkowania tych budowli; pielęgnacja i konserwacja zgodnie z instrukcją dostarczoną przez wykonawcę tych budowli; instrukcja zostanie dostarczona po oddaniu do użytkowania budowli przez wykonawcę i będzie stanowiła załącznik nr 3 do niniejszej umowy, 11) dozorowanie nieruchomości przez 24 godziny na dobę poprzez system monitoringu od dnia jego zamontowania przez Gminę oraz przez 8 godzin na dobę za pomocą dozorcy; o zamontowaniu i oddaniu monitoringu do użytkowania Administrator zostanie powiadomiony przez Gminę na piśmie, 12) zorganizowanie usuwania awarii i skutków awarii na nieruchomości, 13) prowadzenie ewidencji uzyskiwanych dochodów z zarządzanej nieruchomości i ponoszonych na nią kosztów oraz przekazywanie kwartalnie informacji Gminie na ten temat, 14) eksponowania, dbania o stan techniczny i czytelność tablicy informacyjnej przedstawionej w załączniku nr 4 ze szczególną starannością do dnia 31 grudnia 2011r, 15) prowadzenia ewidencji umożliwiającej dokonywanie pomiaru wskaźnika rezultatu stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej umowy (jeden egzemplarz przekazany Administratorowi). II. Administrator zobowiązany jest do prowadzenia ksiąg budynków i obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego i przeprowadzania okresowych przeglądów budynków, budowli i innych urządzeń oraz znajdujących się w nich instalacji. III. Administrator w terminie do 1 grudnia każdego roku. przedstawi Gminie wykaz niezbędnych do przeprowadzenia w następnym roku kalendarzowym remontów bieżących i kapitalnych oparty o techniczne przeglądy budynków, budowli i urządzeń wraz ze wstępnymi kosztorysami. Gmina po przeanalizowaniu uzasadnienia dla poszczególnych remontów i możliwości budżetowych ustali do 1 dnia stycznia następnego roku zakres remontów do wykonania. Wyłonienie wykonawcy remontów nastąpi w oparciu o przepisy prawa zamówień publicznych. IV. Administrator zobowiązany jest do dnia 15 marca 2007 r do opracowania i przedstawienia Gminie projektu regulaminu korzystania z oddanych do zarządzania obiektów. Projekt po uzyskaniu pozytywnej opinii Gminy będzie stanowił załącznik nr 6 do niniejszej umowy. Regulamin korzystania z oddanych do zarządzania obiektów zostanie umieszczony przez Administratora w widocznych miejscach przy wejściach na teren stadionu miejskiego, na budynkach oraz w szatniach. VI. Administrator zobowiązany jest do umożliwienia przeprowadzenia czynności kontrolnych przez Gminę w każdym czasie. VII. Administrator zobowiązany jest do stosowania zaleceń Gminy udzielonych na piśmie co do sposobu zarządzania nieruchomościami oraz świadczenia usług pielęgnacyjnych, konserwacyjnych, remontowych i nadzorczych. VIII. Wymagania szczegółowe do tyczące boisk Wykaz czynności do wykonania na nawierzchniach trawiastych boisk i obiektach stadionu miejskiego -Wisła- Nowe w okresie jednego roku. 1. Nawadnianie w okresie od marca do końca października. Wielkość zależy od ilości i rozkładu opadów atmosferycznych w okresie wegetacji. Na boiskach trawiastych dzienne zapotrzebowanie na wodę wynosi średnio 3 l/m3 powierzchni 2. Nawożenie 2.1. Fosfor w ilości 35 kg P2O5ha-1 Potas w ilości 70 kg K2Oha-1 Stosować na początku października 2,2. Azot w ilości 40 kg Nha-1 Stosować wczesną wiosną w chwili trwania wegetacji oraz co 2 - 3 koszenia w ciągu całego okresu wegetacji w ilości 20-30 N.kg.ha-1 2.3.Co 2 lata przeprowadzać badania gleby. 3. Koszenie: 3.1. W okresie maj - czerwiec lipiec koszenie wykonywać co 4 do 5 dni, tj. 22 razy 3.2. W okresie sierpień wrzesień co 7 do 10 dni, tj. 8 razy. 3.3. W okresie październik według potrzeb. 3.4. Optymalna wysokość koszenia na trawniku sportowym wynosi 2,5 : 3 m. Przyjmuje się według instrukcji, że trawnik sportowy wymaga w okresie wegetacji około 30 koszeń. 3.5. Powierzchnia boisk ogółem + łuki poza bramkami wynosi 14.000 m2 4. Wałowanie Wałować pierwszy raz wiosną. W okresie późniejszym według potrzeb. Wałować na krzyż. 5. Napowietrzanie (areacja) Przeprowadzać wiosną i jesienią po koszeniu trawy, przy odpowiedniej wilgotności i plastyczności podłoża. Zabieg wykonywać walcem z rurkowymi bolcami o średnicy 15 ÷ 20 mm i długości 8÷10cm 6. Pionowe cięcie (wertykulacja) Zabieg wykonywać raz w roku w terminie marzec lub początek kwietnia. 7. Piaskowanie Zabieg wykonywać w okresie wiosny oraz jesieni. Do piaskowania należy użyć suchego piasku o granulacji 0,6 ÷ 1,2 mm z ilości 0,001 m3-1m2 boiska. 8. Zwalczanie chwastów Według potrzeb zwalczać mechanicznie lub opryskiem w zależności od gatunku pojawiania się chwastów. 9. Utrzymanie porządku na całym obiekcie oraz w pomieszczeniu klubu. 10. Pojemnik na śmieci o pojemności 1.100 l wywóz raz w tygodniu. Kosze małe o pojemności 60l - 10 szt. na czas trwania imprez (zawodów). 11. Całodobowy nadzór nad całym obiektem wraz z obsługą kotłowni olejowej i węglowej w okresie zimowym. Obowiązki Gminy Gmina zobowiązana jest do: 1) zapewnienia niezakłóconego przez roszczenia i żądania osób trzecich zarządzania nieruchomościami, 2) niezwłocznego przekazywania informacji o zmianach w stanie prawnym nieruchomości i ograniczeniach praw właściciela. Sposób zawierania umów i zakres umocowania pełnomocnika I. Administrator jest upoważniony do zawierania i rozwiązywania umów o korzystanie z nieruchomości w imieniu własnym. II Podstawą do zawierania umów o korzystanie z nieruchomości na okres dłuższy niż trzy lata jest uchwała Nr XXVIII-188-2005 Rady Miejskiej w Nowem z dnia 31 maja 2005r w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia, obciążania nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Nowe oraz ich wydzierżawiania, najmu albo użyczania na okres dłuższy niż trzy lata, opublikowana w Dzienniku Urzędowym Kujaw. 05.78.1437, której wydruk z systemu informacji prawnej Lex stanowi załącznik nr 7 do niniejszej umowy. III. Administrator jest upoważniony do pobierania czynszów i opłat od zawartych umów o korzystanie z nieruchomości. IV. Administrator upoważniony jest do reprezentowania Gminy przed sądami powszechnymi w sprawach związanych z dochodzeniem i ściąganiem odszkodowań od osób wyrządzających szkody w zarządzanych nieruchomościach oraz od osób zobowiązanych do uiszczania opłat za korzystanie z nieruchomości. W tym celu na wniosek Administratora Burmistrz Nowego udzieli pełnomocnikowi wskazanemu przez niego stosownego pełnomocnictwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał techniczny odpowiedni do wykonania zamówienia tj.: - zatrudnia min.15 pracowników na umowę o pracę wg stanu na 30 października 2009 r. - prowadzi działalność nie krócej jak 5 lat -nie dotyczy firm, które formalnie istnieją krócej, a których ciągłość wykonawcza wynika z przekształceń własnościowych, - posiada zezwolenie na świadczenie usług w zakresie zarządzania nieruchomościami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (według załączonego druku) -zał. nr 1 2. Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów -załącznik Wykonawcy- 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -załącznik Wykonawcy-, 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych -zał. nr 2- wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) - załącznik Wykonawcy- b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) -załącznik Wykonawcy-, 5. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia (zał. nr 3 do formularza oferty). 6. wykaz sprzętu do wykonania zadania (zał. nr 4 do formularza oferty). 7. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom -zał. nr 5 - 8. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna-y na dzień składania ofert -załącznik Wykonawcy- 9. Parafowany wzór umowy -zał. nr 6. 10. Opinia banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zał. nr 7 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach