Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Nowe w okresie od 01.12.2016 do 31.03.2017 oraz od 01.12.2017 do 31.03.2018

Gmina Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86170 Nowe, Pl. Św. Rocha
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
    Pl. Św. Rocha 5
    86170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
    REGON: 9235103800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Nowe w okresie od 01.12.2016 do 31.03.2017 oraz od 01.12.2017 do 31.03.2018
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Nowe w okresie od 01.12.2016 do 31.03.2017 oraz od 01.12.2017 do 31.03.2018, poprzez usuwanie śniegu, likwidacja śliskości pośniegowej oraz gołoledzi z ciągów pieszych przyległych do chodników nieruchomości będących własnością Gminy Nowe a nie administrowanych przez PUM Sp. z o.o. (Nowe) oraz usuwanie śniegu i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi z jezdni ulic miasta Nowe jak i również z dróg wiejskich na terenie Gminy według zasad określonych w formularzu ofertowym. Rozliczenie następować będzie według godzinowych stawek pracy sprzętu, ludzi oraz ilości użytego materiału określonego w formularzu ofertowym. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.62.00.00 – 9 Usługi odśnieżania 90.63.00.00 – 2 Usługi usuwania oblodzeń 3. Zasady wykonywania usługi 3.1 Teren miasta i Gminy został podzielony na trzy strefy kolejności oczyszczania ulic z śniegu i usuwania gołoledzi: I strefa - Skrzyżowania: ulic Leśnej z Myśliwskiej, ulicy Wiatracznej z Myśliwską, ulice Wiślana i Rybaki, Komierowskiego z krajową E 91, Komierowskiego z Kolejową. Podjazdy : ul. Owocowa , ul. Nowy Świat - podjazd przy ZESI, Podgórna Schody przy ulicy: Leśnej, Brzozowej, Podgórnej, Obywatelskiej, Garbuzy, Spacerowej, Ślusarskiej, Nad skarpą, Wierzbowa- Aleja 3-go Maja, Aleja 3-go Maja + Przejście przez teren PKP do ul. Dworcowej oraz od Jeziora czarownic do Osiedla Myśliwskiego, schody od posterunku Policji do ul. Podgórnej. Chodniki do odśnieżania i usuwania gołoledzi: ul. Bydgoska prawa i lewa strona, ul. Bydgoska i przy Parku, Kolejowa i Aleja 3-go Maja przy cmentarzu, ul. Kolejowa, ul. Nowa, cały plac rynku wraz chodnikami (wg wskazań zamawiającego), ul. Wojska Polskiego – plac parkingowy, obwodnica o/m Nadwiślańskie II, Tczewska prawa i lewa strona do wjazdu na o/m Myśliwskie, Pl. Św. Rocha, Gdańska –amfiteatr, ul. Tczewska od parkingu przy J. Czarownic do drogi gminnej na osiedlu w Bochlinie oraz ul. Bydgoska od Posterunku Policji za Zakłady Mięsnych NOVE + za przejście dla pieszych. Chodnik przy ul. Komierowskiego Ulice: Gdańska, Rynek, Wojska Polskiego, Grudziądzka, Kościuszki, Obwodnica, Zduńska, Gen. Komierowskiego, Kolejowa, Sportowa, Fabryczna, Nowa, Dworcowa, Aleja 3-go Maja, Nowy Świat, Owocowa, Wiatraczna, ulice wokół Hali Widowiskowo- Sportowej, Osiedle Jana Pawła wraz ulicami przyległymi, Hallera, Ślusarska II strefa - ulice: Wąska, Poprzeczna, Kuchczyńskiego, o/m Nadwiślańskie II, Myśliwska, Zielona, Brzozowa, Jesionowa, Leśna, Modrzewiowa, Orzechowa, Cisowa, alejka za fabryka KLOSE oraz chodnik przy ul. Kolejowej wraz z chodnikiem od stadionu miejskiego do działek wzdłuż drogi wojewódzkiej, 1000-Lecia, 9-go Maja, Kniatek, Wiślana. III strefa - pozostałe ulice i chodniki miasta Nowe, drogi gminne na terenie gminy Nowe. 3.2 Oferent zobowiązuje się przystąpić do usuwania śniegu i likwidowania gołoledzi w miejscach określanych jako: • I strefa odśnieżania zimowego- na wyraźne polecenie przedstawiciela Urzędu Gminy Nowe (Burmistrza Nowego lub Kierownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) - niezwłocznie od momentu ustania opadów śniegu oraz przyczyn powodujących gołoledź. • II strefa odśnieżania zimowego- na wyraźne polecenie przedstawiciela Urzędu Gminy Nowe (Burmistrza Nowego lub Kierownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska)- niezwłocznie od momentu ustania opadów śniegu oraz przyczyn powodujących gołoledź. • III strefa odśnieżania zimowego- na wyraźne polecenie przedstawiciela Urzędu Gminy w Nowem (Burmistrz Nowego, Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) 3.3 Przez okres zimowy Wykonawca na terenie miasta ustawi 20 pojemników na piasek zmieszany z chlorkiem sodu przeznaczony do usuwania gołoledzi na skrzyżowaniach i strefie I i II. 3.4 Do obowiązków oferenta należy po zaprzestaniu opadów śniegu z ulic przy pomocy sprzętu mechanicznego usunąć śnieg z powierzchni jezdni, gromadząc go na poboczu ulic. 3.5 Celem wyeliminowania gołoledzi należy: • Plac Rynku wraz z chodnikami znajdującymi się w obrębie starego miasta przesypywać samym piaskiem (bez dodatku chlorku sodu). • Pozostałe jezdnie, ulice, skrzyżowania ulic przesypywać piaskiem z dodatkiem chlorku sodu. 3.6 Na żądanie Zamawiającego należy przystąpić do usunięcia zgromadzonego śniegu przez wywiezienie go na wskazane miejsce. 3.7 Usuwanie śniegu i gołoledzi z ciągów pieszych polegać ma na oczyszczeniu chodników przyległych do nieruchomości będących własnością Gminy Nowe lecz nie będące w zarządzie administracji PUM Nowe przez zgarnięcie śniegu, posypywanie piaskiem likwidując gołoledź oraz skuwanie zadeptanego śniegu. 3.8 Oferent zobowiązany jest po zakończeniu okresu zimowego (wiosną) zebrać i usunąć użyty w „akcji zimowej” piasek ze wszystkich chodników, a następnie przedstawić rozliczenie za sprzątanie po okresie zimowym. 3.8.1 Rozliczenie następować będzie miesięcznie na podstawie godzinowej pracy sprzętu i ludzi użytego do „akcji zimowej” w oparciu o podpisane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Nowem (Burmistrz Nowego, Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy w Nowem) tygodniowych raportów określających miejsce pracy, ilość godzin pracy sprzętu i ludzi w rozbiciu na każdy dzień tygodnia od poniedziałku do niedzieli. Raporty należy przedkładać w każdy poniedziałek za miniony tydzień w którym prowadzona była „akcja zimowa”. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. 4. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim i Zamawiającemu, które powstały w wyniku wykonywanych prac przez Wykonawcę w czasie realizacji usługi. 5. Wywóz koszy ulicznych z terenu miasta należy przyjąć maksymalnie 2 razy w tygodniu (termin wywozu do uzgodnienia z Zamawiającym). 6. Jeżeli nie wystąpią opady śniegu lub gołoledzi, sprzątanie miejsc określonych w pkt.3.1 odbywać będzie się na wyraźne polecenie zamawiającego (Burmistrza Nowego, lub Kierownika Gospodarki Komunalnej i Inwestycji). Wyłoniony wykonawca ma obowiązek dokonania czynności sprzątania ulic i chodników według zasad określonych w SIWZ na bieżące utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Nowe. 7. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia usług wszelkie aktualne obowiązujące przepisy dotyczące ochrony środowiska, prawa o ruchu drogowym, o drogach publicznych, prawa budowlanego i inne związane z zakresem wykonywanych prac. 8. Zamawiający wskazuje miejsca składowania piasku użytego w akcji zimowej na terenie składowiska odpadów w Milewie lub inne (gm. Nowe). 9. Zamawiający nie przewiduje organizacji wizji lokalnej. Wykonawcy w każdym czasie mogą dokonać wizji lokalnej na terenie Gminy w celu zapoznania się z jego specyfiką, strukturą. 9.1 Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną ponosi Wykonawca. 10. Zamawiajacy nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 13. Wymagania Zamawiającego w związku z w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp: Zamawiajacy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w rozdziale 23 SIWZ w zakresie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem do banku: 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2014.1804). 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Potwierdzoną kopie dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. 6. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2b) do 2e), musi zawierać następujące elementy: 1) wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji - Podmiot wystawiający poręczenie lub gwarancję; 2) wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji - Wykonawca w imieniu, którego ustanowiono poręczenie/gwarancję; 3) wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji, tj. Gminę Nowe. 4) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, 5) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia Zamawiającemu kwoty poręczenia/gwarancji -Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci Zamawiającemu kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku, gdy Zamawiający złoży gwarantowi oświadczenie, że kwota gwarancji /poręczenia jest mu należna na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, 6) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - Poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 prawa zamówień publicznych, 7) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, 8) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, 9) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji - prawa z poręczenie/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami SIWZ lub zawierające postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Zamawiającego, jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach