Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    Wigierska 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. będących własnością :  Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.  Gminy Miasta Suwałki  Skarbu Państwa  Wspólnot Mieszkaniowych 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określają projekty umów - Załącznik Nr 6, 7 i 8 do SIWZ. 3. Tereny objęte zamówieniem zostaną przez Zamawiającego okazane przy przekazaniu terenu do utrzymania ładu i porządku. Załączniki graficzne obejmujące tereny objęte zamówieniem znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Przekazanie ich Wykonawcy nastąpi z chwilą podpisania umowy. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. I. CZEŚĆ I – REJON I - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania i utrzymania porządku na zewnątrz wynosi : 94 007,50 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 76 722,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 16 331,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 32 075,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 17 285,50 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 9 923,50 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 3 536,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 2 334,00 m2 Wykaz nieruchomości do sprzątania na zewnątrz oraz wewnątrz budynków mieszkalnych i użytkowych zawiera załącznik Nr 9 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA PORZĄDKU NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW: 1) Bieżące sprzątanie chodników, terenów zielonych, ciągów pieszo-jezdnych, ulic osiedlowych, parkingów, dojść do kontenerów, klatek schodowych i innych terenów). 2) Sprzątanie altan śmietnikowych w miarę potrzeb wraz z ich dezynfekcją. 3) Opróżnianie koszy i śmietniczek na śmieci oraz ich mycie. 4) Sprzątanie placów zabaw dla dzieci oraz terenów przy komórkach lokatorskich. 5) Wykaszanie chwastów – w miarę potrzeb. 6) Bieżące odśnieżanie ciągów pieszo – jezdnych, ulic osiedlowych, chodników, parkingów, podjazdów dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych, dojść do klatek schodowych i kontenerów, a także usuwanie oblodzeń w tych miejscach poprzez usunięcie lodu i posypywanie piaskiem. Odśnieżanie na bieżąco powinno polegać na usunięciu zalegającej warstwy śniegu i lodu oraz posypaniu powierzchni piaskiem. W okresie zimowym piasek przechowywać w skrzyniach i pojemnikach. Zakazuje się składowania piasku na trawnikach oraz okrywania nieestetycznymi matami. 7) Zamiatanie i mycie podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych przed wejściami do budynków wraz ze sprzątaniem zagłębień wycieraczek metalowych oraz studzienek doświetlaczy piwnicznych. 8) Usuwanie naklejek, reklam i ogłoszeń z gablot ogłoszeniowych, drzwi wejściowych do klatek schodowych oraz rur spustowych. 9) Zakup i na bieżąco uzupełnianie w 5 stacjach „Psi pakiet” toreb foliowych około 20 000 szt. rocznie wraz z opróżnianiem stacji. II. W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA PORZĄDKU WEWNĄTRZ BUDYNKÓW : 1) Bieżące sprzątanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych ( pierwszy podest wraz z jego zmywaniem raz w tygodniu + zejście do piwnicy + korytarze piwniczne). 2) Współpraca z mieszkańcami budynków na rzecz utrzymania bieżącej czystości i estetyki, zgodnie z obowiązującym regulaminem porządku domowego. 3) Wykładanie w piwnicach trutek na myszy i szczury, w zależności od potrzeb. 4) Przeprowadzanie dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń ogólnych w budynkach, w zależności od potrzeb (windy, pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne ). 5) Wywieszanie ogłoszeń informacyjnych, a także usuwaniu zbędnych ogłoszeń w gablotach. 6) Mycie gablot – minimum 1 x w miesiącu. 7) Mycie okien na klatkach schodowych po stronie wewnętrznej i zewnętrznej we wszystkich zasobach od parteru do ostatniej kondygnacji (2 x w roku – wiosna jesień). 8) Dostarczanie kierowanej przez Zamawiającego do lokatorów i właścicieli korespondencji j.n: - związanej z wysokością czynszu i opłat eksploatacyjnych, - książeczek opłat, - zaproszeń na zebrania. III. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH: 1) Koszenie trawy na trawnikach w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu wraz z bieżącym uprzątnięciem terenu wokół, szczególnie chodników i ciągów komunikacji. 2) Pielenie, wygrabianie i nawożenie, opryski od chwastów trawników w miarę potrzeb. 3) Przycinanie żywopłotów (wraz z wywiezieniem i uprzątnięciem terenu ) mb 1499 (0,60x1,20) – w miarę potrzeb ( co najmniej 2 x w roku ). 4) Opryskiwanie drzew i krzewów przed szkodnikami i chorobami - w miarę potrzeb. 5) Podlewanie drzew i krzewów w okresie suszy. 6) Wygrabianiu i wywożeniu suchych opadłych liści i traw w okresie jesiennym. 7) Zabezpieczeniu róż na zimę poprzez okopanie i okrycie – w miesiącu październiku. 8) Wykaszanie chwastów w miarę potrzeb. 9) Odsiewanie trawy do 5% terenów zielonych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 10) Wysadzanie i uzupełnianie kwiatów jednorocznych w gazonach w okresie wiosennym i letnim oraz ich pielęgnacja ( pielenie, podlewanie, nawożenie) – 40 gazony ( kompozycje kwiatowe uzgodnić z Zamawiającym). 11) Przycinanie gałęzi drzew z poziomu terenu wg potrzeb oraz uprzątnięcie wywiezienie masy drzewnej. IV. WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK ZGŁOSIĆ NIEZWŁOCZNIE DO ADMINISTRACJI : 1) Uszkodzenia rynien deszczowych i rur spustowych. 2) Awarię kanalizacji zewnętrznych i wewnętrznych, przecieki wody w budynku. 3) Uszkodzenia sprzętu zabawowego. 4) Dewastację urządzeń w budynkach i urządzeń zewnętrznych. W przypadku zaistnienia dewastacji – pomoc przy wskazaniu sprawców szkody. 5) Konieczność oliwienia huśtawek. 6) Konieczność wywozu kontenerów i pojemników na nieczystości stałe. 7) Zły stan techniczny kontenerów i pojemników. 8) Ulatnianie się gazu na klatkach schodowych. 9) Brak światła na klatkach schodowych, w piwnicach, wiatrołapach i na terenie posesji. 10) Niesprawność samozamykaczy drzwiowych, zamków, wybite szyby oraz uszkodzenia stolarki okiennej i drzwiowej. 11) Uszkodzenia i awarie dźwigów. 12) Konieczność oliwienia zawiasów, zamków drzwi wejściowych do budynku. II. CZEŚĆ II – REJON II - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania i utrzymania porządku na zewnątrz wynosi : 69 197,00 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 61 940,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 19 712,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 22 202,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 7 257,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 4 956,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 1 080,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 2 544,00 m2 Wykaz nieruchomości do sprzątania na zewnątrz oraz wewnątrz budynków mieszkalnych i użytkowych zawiera załącznik Nr 10 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA PORZĄDKU NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW: 1) Bieżące sprzątanie chodników, terenów zielonych, ciągów pieszo-jezdnych, ulic osiedlowych, parkingów, dojść do kontenerów, klatek schodowych i innych terenów). 2) Mycie i sprzątanie altan śmietnikowych w miarę potrzeb wraz z ich dezynfekcją. 3) Opróżnianie koszy i śmietniczek na śmieci oraz ich mycie. 4) Sprzątanie placów zabaw dla dzieci oraz terenów przy komórkach lokatorskich. 5) Wykaszanie chwastów – w miarę potrzeb. 6) Bieżące odśnieżanie ciągów pieszo – jezdnych, ulic osiedlowych, chodników, parkingów, podjazdów dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych, dojść do klatek schodowych i kontenerów, a także usuwanie oblodzeń w tych miejscach poprzez usunięcie lodu i posypywanie piaskiem. Odśnieżanie na bieżąco powinno polegać na usunięciu zalegającej warstwy śniegu i lodu oraz posypaniu powierzchni piaskiem. W okresie zimowym piasek przechowywać w skrzyniach i pojemnikach. Zakazuje się składowania piasku na trawnikach oraz okrywania nieestetycznymi matami. 7) Zamiatanie i mycie podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych przed wejściami do budynków wraz ze sprzątaniem zagłębień wycieraczek metalowych oraz studzienek doświetlaczy piwnicznych. 8) Usuwanie naklejek, reklam i ogłoszeń z gablot ogłoszeniowych, drzwi wejściowych do klatek schodowych oraz rur spustowych. 9) Zakup i na bieżąco uzupełnianie w 5 stacjach „Psi pakiet” toreb foliowych około 20 000 szt. rocznie wraz z opróżnianiem stacji.. II. W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA PORZĄDKU WEWNĄTRZ BUDYNKÓW : 1) Bieżące sprzątanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych ( pierwszy podest wraz z jego zmywaniem raz w tygodniu + zejście do piwnicy + korytarze piwniczne). 2) Współpraca z mieszkańcami budynków na rzecz utrzymania bieżącej czystości i estetyki, zgodnie z obowiązującym regulaminem porządku domowego. 3) Wykładanie w piwnicach trutek na myszy i szczury, w zależności od potrzeb. 4) Przeprowadzanie dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń ogólnych w budynkach, w zależności od potrzeb (windy, pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne ). 5) Wywieszanie ogłoszeń informacyjnych, a także usuwaniu zbędnych ogłoszeń w gablotach. 6) Mycie gablot – minimum 1 x w miesiącu. 7) Mycie okien na klatkach schodowych po stronie wewnętrznej i zewnętrznej we wszystkich zasobach od parteru do ostatniej kondygnacji (2 x w roku – wiosna jesień). 8) Dostarczanie kierowanej przez Zamawiającego do lokatorów i właścicieli korespondencji j.n: - związanej z wysokością czynszu i opłat eksploatacyjnych, - książeczek opłat, - zaproszeń na zebrania III. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH: 1) Koszenie trawy na trawnikach w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu wraz z bieżącym uprzątnięciem terenu wokół, szczególnie chodników i ciągów komunikacji.. 2) Pielenie, wygrabianie i nawożenie, opryski od chwastów trawników w miarę potrzeb. 3) Przycinanie żywopłotów (wraz z wywiezieniem i uprzątnięciem terenu ) mb 1583,5 (0,60x1,20) – w miarę potrzeb ( co najmniej 2 x w roku ). 4) Opryskiwanie drzew i krzewów przed szkodnikami i chorobami - w miarę potrzeb. 5) Podlewanie drzew i krzewów w okresie suszy. 6) Wygrabianiu i wywożeniu suchych opadłych liści i traw w okresie jesiennym. 7) Zabezpieczeniu róż na zimę poprzez okopanie i okrycie – w miesiącu październiku. 8) Wykaszanie chwastów w miarę potrzeb. 9) Odsiewanie trawy do 5% terenów zielonych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 10) Wysadzanie i uzupełnianie kwiatów jednorocznych w gazonach w okresie wiosennym i letnim oraz ich pielęgnacja ( pielenie, podlewanie, nawożenie) – 32 gazony ( kompozycje kwiatowe uzgodnić z Zamawiającym). 11) Przycinanie gałęzi drzew z poziomu terenu wg potrzeb oraz uprzątnięcie i wywiezienie masy drzewnej. IV. WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK ZGŁOSIĆ NIEZWŁOCZNIE DO ADMINISTRACJI : 1) Uszkodzenia rynien deszczowych i rur spustowych. 2) Awarię kanalizacji zewnętrznych i wewnętrznych, przecieki wody w budynku. 3) Uszkodzenia sprzętu zabawowego. 4) Dewastację urządzeń w budynkach i urządzeń zewnętrznych. W przypadku zaistnienia dewastacji – pomoc przy wskazaniu sprawców szkody. 5) Konieczność oliwienia huśtawek. 6) Konieczność wywozu kontenerów i pojemników na nieczystości stałe. 7) Zły stan techniczny kontenerów i pojemników. 8) Przypadki stwierdzonego korzystania z kontenera przez osoby obce, oraz pomoc przy ich ustalaniu. 9) Ulatnianie się gazu na klatkach schodowych, 10) Brak światła na klatkach schodowych, w piwnicach, wiatrołapach i na terenie posesji. 11) Niesprawność samozamykaczy drzwiowych, zamków, wybite szyby oraz uszkodzenia stolarki okiennej i drzwiowej. 12) Uszkodzenia i awarie dźwigów. 13) Konieczność oliwienia zawiasów, zamków drzwi wejściowych do budynku. III. CZEŚĆ III – REJON III - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania i utrzymania porządku na zewnątrz wynosi : 93 187,00 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 81 655,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 23 450,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 37 913,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 11 532,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 5 714,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 2 196,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) + 3 windy : wynosi : 6 813,20 m2 Wykaz nieruchomości do sprzątania na zewnątrz oraz wewnątrz budynków mieszkalnych i użytkowych zawiera załącznik Nr 11 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA PORZĄDKU NA ZEWNĄTRZ BUDYNKÓW: 1) Bieżące sprzątanie chodników, terenów zielonych, ciągów pieszo-jezdnych, ulic osiedlowych, parkingów, dojść do kontenerów, klatek schodowych i innych terenów). 2) Sprzątanie altan śmietnikowych w miarę potrzeb wraz z ich dezynfekcją. 3) Bieżące sprzątanie dołów kloacznych i jam pomyjnych wraz z ich dezynfekcją. 4) Bieżące opróżnianie koszy i śmietniczek na śmieci oraz ich mycie. 5) Bieżące sprzątanie placów zabaw dla dzieci oraz terenów przy komórkach lokatorskich. 6) Wykaszanie chwastów – w miarę potrzeb. 7) Bieżące odśnieżanie ciągów pieszo – jezdnych, ulic osiedlowych, chodników, parkingów, podjazdów dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych, dojść do klatek schodowych i kontenerów, a także usuwanie oblodzeń w tych miejscach poprzez usunięcie lodu i posypywanie piaskiem. Odśnieżanie na bieżąco powinno polegać na usunięciu zalegającej warstwy śniegu i lodu oraz posypaniu powierzchni piaskiem. W okresie zimowym piasek przechowywać w skrzyniach i pojemnikach. Zakazuje się składowania piasku na trawnikach oraz okrywania nieestetycznymi matami. 8) Zamiatanie i mycie podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych przed wejściami do budynków wraz ze sprzątaniem zagłębień wycieraczek metalowych oraz studzienek doświetlaczy piwnicznych. 9) Usuwanie naklejek, reklam i ogłoszeń z gablot ogłoszeniowych, drzwi wejściowych do klatek schodowych oraz rur spustowych. 10) Zakup i na bieżąco uzupełnianie w 10 stacjach „Psi pakiet” toreb foliowych około 40 000 szt. rocznie wraz z opróżnianiem stacji. II. W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA PORZĄDKU WEWNĄTRZ BUDYNKÓW : 1) Bieżące sprzątanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych ( pierwszy podest wraz z jego zmywaniem raz w tygodniu + zejście do piwnicy + korytarze piwniczne). 2) Sprzątanie wind z myciem podłóg – 10 szt. 3) Współpraca z mieszkańcami budynków na rzecz utrzymania bieżącej czystości i estetyki, zgodnie z obowiązującym regulaminem porządku domowego. 4) Wykładanie w piwnicach trutek na myszy i szczury, w zależności od potrzeb. 5) Przeprowadzanie dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń ogólnych w budynkach, w zależności od potrzeb (windy, pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne ). 6) Wywieszanie ogłoszeń informacyjnych, a także usuwaniu zbędnych ogłoszeń w gablotach. 7) Mycie gablot – minimum 1 x w miesiącu. 8) Mycie okien na klatkach schodowych po stronie wewnętrznej i zewnętrznej we wszystkich zasobach od parteru do ostatniej kondygnacji (2 x w roku – wiosna jesień). 9) Dostarczanie kierowanej przez Zamawiającego do lokatorów i właścicieli korespondencji j.n: - związanej z wysokością czynszu i opłat eksploatacyjnych, - książeczek opłat, - zaproszeń na zebrania III. UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH: 1) Koszenie trawy na trawnikach w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu wraz z bieżącym uprzątnięciem terenu wokół, szczególnie chodników i ciągów komunikacji.. 2) Pielenie, wygrabianie i nawożenie, opryski od chwastów trawników w miarę potrzeb. 3) Przycinanie żywopłotów (wraz z wywiezieniem i uprzątnięciem terenu ) 817,50 mb (0,60x1,20) – w miarę potrzeb ( co najmniej 2 x w roku ). 4) Opryskiwanie drzew i krzewów przed szkodnikami i chorobami - w miarę potrzeb. 5) Podlewanie drzew i krzewów w okresie suszy. 6) Wygrabianiu i wywożeniu suchych opadłych liści i traw w okresie jesiennym. 7) Zabezpieczeniu róż na zimę poprzez okopanie i okrycie – w miesiącu październiku. 8) Wykaszanie chwastów w miarę potrzeb. 9) Odsiewanie trawy do 5% terenów zielonych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 10) Wysadzanie i uzupełnianie kwiatów jednorocznych w gazonach w okresie wiosennym i letnim oraz ich pielęgnacja ( pielenie, podlewanie, nawożenie) – 12 gazonów ( kompozycje kwiatowe uzgodnić z Zamawiającym). 11) Przycinanie gałęzi drzew z poziomu terenu wg potrzeb oraz uprzątnięcie i wywiezienie masy drzewnej. IV. WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK ZGŁOSIĆ NIEZWŁOCZNIE DO ADMINISTRACJI : 1) Uszkodzenia rynien deszczowych i rur spustowych. 2) Awarię kanalizacji zewnętrznych i wewnętrznych, przecieki wody w budynku. 3) Uszkodzenia sprzętu zabawowego. 4) Dewastację urządzeń w budynkach i urządzeń zewnętrznych. W przypadku zaistnienia dewastacji – pomoc przy wskazaniu sprawców szkody. 5) Konieczność oliwienia huśtawek. 6) Zły stan techniczny kontenerów i pojemników. 7) Przypadki stwierdzonego korzystania z kontenera przez osoby obce, oraz pomoc przy ich ustalaniu. 8) Ulatnianie się gazu na klatkach schodowych. 9) Brak światła na klatkach schodowych, w piwnicach, wiatrołapach i na terenie posesji. 10) Niesprawność samozamykaczy drzwiowych, zamków, wybite szyby oraz uszkodzenia stolarki okiennej i drzwiowej. 11) Uszkodzenia i awarie dźwigów. 12) Konieczność oliwienia zawiasów, zamków drzwi wejściowych do budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I – Rejon I : 5 000,00 zł, ( słownie : pięć tysięcy złotych ) Część II – Rejon II : 3 000,00 zł, ( słownie: trzy tysiące złotych ) Część III – Rejon III : 4 000,00 zł, ( słownie : cztery tysiące złotych ) 2. Wadium należy wnieść w jednej z n/w form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 tj. ze zm. ). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach