Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku, pielęgnacja zieleni w tym koszenie i pielenie, podlewanie terenów zielonych oraz roślin na terenach rekreacyjnych w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Fredry, Psi Park – ul. Fredry, ul. Niemeńskiej, ul. Zachodniej w Białymstoku. Zadanie nr 2: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Pieczurki, Merkurego, Sokólskiej, Stoczni Gdańskiej, Wolińskiej, Ogródek Jordanowski ul. Mickiewicza, Łodzińskiego, Jarzębinowej, Warmińskiej, Rumcajsa, Wołyńskiej, Bacieczki, Warneńczyka, Armii Krajowej 31, Alei Jana Pawła II w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku, pielęgnacja zieleni w tym koszenie i pielenie, podlewanie terenów zielonych oraz roślin na terenach rekreacyjnych w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Fredry, Psi Park – ul. Fredry, ul. Niemeńskiej, ul. Zachodniej w Białymstoku. Zadanie nr 2: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Pieczurki, Merkurego, Sokólskiej, Stoczni Gdańskiej, Wolińskiej, Ogródek Jordanowski ul. Mickiewicza, Łodzińskiego, Jarzębinowej, Warmińskiej, Rumcajsa, Wołyńskiej, Bacieczki, Warneńczyka, Armii Krajowej 31, Alei Jana Pawła II w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości i porządku, pielęgnacja zieleni w tym koszenie i pielenie, podlewanie terenów zielonych oraz roślin na terenach rekreacyjnych w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Fredry, Psi Park – ul. Fredry, ul. Niemeńskiej, ul. Zachodniej w Białymstoku. Informacje ogólne Zakres prac obejmuje wymagania związane z utrzymaniem czystości i porządku, pielęgnacją zieleni w tym koszeniem i pieleniem, podlewaniem terenów zielonych oraz roślin na terenach rekreacyjnych. Zakres czynności należy wykonać od 01.04.2019 do 31.10.2019 od poniedziałku do piątku do godziny 12.00. Sprzątanie na terenie Psiego Parku przy ul. Fredry należy wykonać w terminie od 01.01.2019. do 31.12.2019 roku od poniedziałku do piątku do godziny 12.00. Bieżący nadzór, w tym: - Wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). - Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych nieprawidłowości. Utrzymanie czystości i porządku, w tym: - Codzienne jednokrotne sprzątanie wskazanych terenów do godziny 12:00. - Codzienne jednokrotne opróżnianie śmietniczek do godziny 12:00, łącznie z wywozem nieczystości do gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. - Zamiatanie powierzchni utwardzonych oraz chodników, uprzątanie błota i innych zanieczyszczeń oraz opadłych liści na całym obiekcie według potrzeb. - Przegrabianie podłoży z materiałów sypkich i usuwanie zanieczyszczeń według potrzeb. - Utrzymanie w czystości elementów małej architektury - mycie w miarę potrzeb z wszelkich nieczystości w tym z ptasich odchodów. - Usuwanie graffiti, obraźliwych znaków, naklejek, napisów itp. w terminie 3 dni od stwierdzenia obecności. Konserwacja terenów zielonych - Koszenie traw raz w miesiącu wraz ze zgrabieniem i wywozem pokosu do gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. - Usuwanie chwastów, dzikich zarośli. - Podlewanie zieleni (drzewa, krzewy, byliny) w okresie wegetacyjnym według potrzeb. Na terenach rekreacyjnych: Fredry, Niemeńska Zamawiający umożliwi dostęp do ujęcia wody. Koszt opłaty za wodę ponosi Wykonawca. W pozostałych lokalizacjach wykonawca zapewni wodę we własnym zakresie. Sprzątanie Psiego Parku przy ul. Fredry - Codzienne jednokrotne sprzątanie terenu od 01 stycznia do 31 grudnia do godziny 12:00. - Codzienne jednokrotne opróżnianie pojemnika na zwierzęce odchody zlokalizowanego na terenie psiego parku przy ul. Fredry wraz z uzupełnianiem podajnika zestawów higienicznych przeznaczonych do zbiórki odchodów zwierzęcych do godziny 12:00, łącznie z wywozem nieczystości do gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. - Koszt zakupu woreczków do uzupełniania podajnika zestawów higienicznych przeznaczonych do zbiórki odchodów zwierzęcych pokrywa Wykonawca. Zadanie nr 2: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Pieczurki, Merkurego, Sokólskiej, Stoczni Gdańskiej, Wolińskiej, Ogródek Jordanowski ul. Mickiewicza, Łodzińskiego, Jarzębinowej, Warmińskiej, Rumcajsa, Wołyńskiej, Bacieczki, Warneńczyka, Armii Krajowej 31, Alei Jana Pawła II w Białymstoku. Dotyczy terenów rekreacyjnych: ul. Pieczurki, Merkurego, Sokólska, Stoczni Gdańskiej, Wolińska, Ogródek Jordanowski ul. Mickiewicza, Łodzińskiego, Jarzębinowa, Warmińska, Rumcajsa, Wołyńska, Bacieczki, Warneńczyka, Armii Krajowej 31, Aleja Jana Pawła II Informacje ogólne Zakres prac obejmuje wymagania związane z utrzymaniem czystości i porządku, pielęgnacją zieleni w tym koszeniem i pieleniem, podlewaniem terenów zielonych oraz roślin na terenach rekreacyjnych. Zakres czynności należy wykonać od 01 kwietnia do 31 października od poniedziałku do piątku do godziny 12.00. Bieżący nadzór, w tym: - Wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). - Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych nieprawidłowości. Utrzymanie czystości i porządku, w tym: - Codzienne jednokrotne sprzątanie wskazanych terenów do godziny 12:00. - Codzienne jednokrotne opróżnianie śmietniczek do godziny 12:00, łącznie z wywozem nieczystości do gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. - Zamiatanie powierzchni utwardzonych oraz chodników, uprzątanie błota i innych zanieczyszczeń oraz opadłych liści na całym obiekcie według potrzeb. - Przegrabianie podłoży z materiałów sypkich i usuwanie zanieczyszczeń według potrzeb. - Utrzymanie w czystości elementów małej architektury - mycie w miarę potrzeb z wszelkich nieczystości w tym z ptasich odchodów. - Usuwanie graffiti, obraźliwych znaków, naklejek, napisów itp. w terminie 3 dni od stwierdzenia obecności. Konserwacja terenów zielonych - Koszenie traw raz w miesiącu wraz ze zgrabieniem i wywozem pokosu do gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. - Usuwanie chwastów, dzikich zarośli. - Podlewanie zieleni (drzewa, krzewy, byliny) w okresie wegetacyjnym według potrzeb. Na terenach rekreacyjnych: Pieczurki, Wolińska, Zamawiający umożliwi dostęp do ujęcia wody. Koszt opłaty za wodę ponosi Wykonawca. W pozostałych lokalizacjach wykonawca zapewni wodę we własnym zakresie. Nawadnianie murawy boiska przy ul. Sokólskiej: Trawa powinna być podlewana tak często aby nie wystąpiły przewiędnięcia. Niedopuszczalne jest zraszanie jedynie warstwy wierzchniej trawy. W okresie suszy trawę należy podlewać codzienne zaś w normalnych warunkach pogodowych co 2 lub 3 dni. Podlewanie trawy powinno odbywać się do godz. 7.30. Wykonawca dostarczy wodę własnym staraniem, w ramach konieczności zawrze stosowną umowę z Wodociągami Białostockimi na korzystanie z hydrantu znajdującego się w pobliżu boiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział XIV. Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: Zadanie nr 1: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). Zadanie nr 2: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Utrzymanie czystości i porządku, pielęgnacja zieleni w tym koszenie i pielenie, podlewanie terenów zielonych oraz roślin na terenach rekreacyjnych w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Fredry, Psi Park – ul. Fredry, ul. Niemeńskiej, ul. Zachodniej w Białymstoku. Zadanie nr 2: Sprzątanie terenów rekreacyjnych przy ul. Pieczurki, Merkurego, Sokólskiej, Stoczni Gdańskiej, Wolińskiej, Ogródek Jordanowski ul. Mickiewicza, Łodzińskiego, Jarzębinowej, Warmińskiej, Rumcajsa, Wołyńskiej, Bacieczki, Warneńczyka, Armii Krajowej 31, Alei Jana Pawła II w Białymstoku - nr sprawy: TO.263.70.2018
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 5. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 3 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1, oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania. 7. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2A, 2B do SIWZ, 3) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach