Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na trwałym oznakowaniu i rejestracji 1000 psów, których właściciele zamieszkują we Wrocławiu, poprzez wszczepienie zwierzęciu pod skórę elektronicznego mikroprocesora spełniającego normę ISO 11784

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na trwałym oznakowaniu i rejestracji 1000 psów, których właściciele zamieszkują we Wrocławiu, poprzez wszczepienie zwierzęciu pod skórę elektronicznego mikroprocesora spełniającego normę ISO 11784
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na pięć zadań o następujących zakresach: Zadanie Nr I - oznakowanie i rejestracja 200 psów w obrębie dawnej dzielnicy Stare Miasto. Zadanie Nr II - oznakowanie i rejestracja 200 psów w obrębie dawnej dzielnicy Śródmieście. Zadanie Nr III - oznakowanie i rejestracja 200 psów w obrębie dawnej dzielnicy Krzyki. Zadanie Nr IV - oznakowanie i rejestracja 200 psów w obrębie dawnej dzielnicy Fabryczna. Zadanie Nr V - oznakowanie i rejestracja 200 psów w obrębie dawnej dzielnicy Psie Pole. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi na terenie określonym dla poszczególnych zadań - Wykonawca złoży deklarację, że wykona usługę na terenie określonym dla zadania, na które złożył ofertę. Zamawiający zastrzega, że podana ilość psów do oznakowania jest wielkością szacunkową i może się zmniejszyć w zależności od aktualnych potrzeb. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a. Wykonanie usługi polegającej na podskórnej iniekcji elektronicznego mikroprocesora psu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych. b. Wszczepienie wyłącznie elektronicznego mikroprocesora spełniającego normę ISO 11784. Mikroprocesor zapewnia Wykonawca. c. Wykonanie usługi rzetelnie, a w szczególności sprawdzenie przed wykonaniem zabiegu, przy pomocy czytnika do odczytywania elektronicznych mikroprocesorów, czy pies nie jest już oznakowany oraz czy elektroniczny mikroprocesor jest sprawny. d. Niepobieranie dodatkowych opłat związanych z wszczepieniem elektronicznego mikroprocesora od posiadaczy psów. e. Wykonanie zabiegów wszczepiania elektronicznych mikroprocesorów tylko tym zwierzętom, których właściciele na stałe zameldowani są na terenie miasta Wrocławia. f. Wypełnienie Dowodu elektronicznego oznakowania psa w 3 egzemplarzach dla każdego oznakowanego psa. Formularz Dowodu elektronicznego oznakowania psa zapewnia Wykonawca. g. Przekazanie właścicielowi psa jednego egzemplarza Dowodu elektronicznego oznakowania psa. h. Wprowadzanie na bieżąco danych do elektronicznej bazy pn. PSY MIEJSKIE za pomocą internetu. Hasło dostępu wskaże Zamawiający. i. Przekazanie do 7 dnia każdego miesiąca do Wydziału Środowiska i Rolnictwa Dowodu elektronicznego oznakowania psa, zestawionych wg daty wszczepienia elektronicznych mikroprocesorów. j. Czytelne oznakowanie miejsca i czasu wykonywania zabiegu tak, aby było wiadomo, że w danym czasie i miejscu wykonuje się bezpłatną usługę wszczepienia pod skórę psa elektronicznego mikroprocesora. k. Wykonywanie zabiegu w sposób i miejscu zapewniającym należyte warunki sanitarne i inne określone odrębnymi przepisami. l. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje lub uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wykonywania czynności lekarsko - weterynaryjnych, tj. lekarzem weterynarii lub osobą posiadającą tytuł technika weterynarii; 3. Dysponują, co najmniej jednym, czytnikiem do odczytywania elektronicznych mikroprocesorów spełniających normę ISO 11785 oraz sprzętem komputerowym z łączem internetowym. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do oferty Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: - w formie oryginału: 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz osób (co najmniej jednej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji lub uprawnień zawodowych wraz z załączonym: a) w przypadku lekarza weterynarii - dokumentem potwierdzającym prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii, b) w przypadku, gdy usługę będzie wykonywała osoba posiadająca tytuł technika weterynarii w ramach działalności zakładu leczniczego dla zwierząt - dokumentem potwierdzającym posiadanie tytułu technika weterynarii. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj: co najmniej jeden czytnik do odczytywania elektronicznych mikroprocesorów spełniający normę ISO 11785 oraz sprzęt komputerowy z łączem internetowym. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach