Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 50-369 Wrocław, ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7842030 , fax. 071 3270911
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
ul. M. Skłodowskiej-Curie 58 58
50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7842030, fax. 071 3270911
REGON: 00028899800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do sterylizacji wg pakietów 1 - 14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów do sterylizacji wg pakietów 1 - 14 Pakiet nr 1 - Opakowania jednorazowego użycia do sterylizacji parowej Pakiet nr 2 - Opakowania jednorazowego użycia do sterylizacji formaldehydowej Pakiet nr 3 - Papier opakowaniowy do sterylizacji gramatury 60 g/m? Pakiet nr 4 - Test Bowie - Dicka - kontrola pracy sterylizatora parowego Pakiet nr 5 - Rutynowa kontrola sterylizacji parowej Pakiet nr 6 - Kontrola wsadu - sterylizacja parowa Pakiet nr 7 - Wskaźniki chemiczne do kontroli procesów sterylizacji - taśmy Pakiet nr 8 - Wskaźniki do kontroli procesów sterylizacji formaldehydowej Pakiet nr 9 - Osłonki zabezpieczające ostre narzędzia Pakiet nr 10 - Pojemniki transportowe Pakiet nr 11 - Test proteinowy - kontrola skuteczności myjni Pakiet nr 12 - Znakowanie tac narzędziowych w myjni Pakiet nr 13 - Akcesoria pomocnicze do myjni - dezynfektora Pakiet nr 14 - Testy różne Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowi DRUK ZP - 17 - załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r. z późn. zm. )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego druku ). (2) Wypełnione formularze cenowe (wg załączonych druków ). Ceny będą wyrażone w złotych polskich netto i brutto, zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku, a formularz cenowy będzie obliczany w ten sposób, aby cena brutto wynikała z wartości netto powiększonej o należny podatek VAT. W wierszu razem należy wpisać sumę wierszy danej kolumny. (3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (4) Oświadczenie ( wg załączonego wzoru ) przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) (5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. (3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (6) Dokument, o którym mowa w pkt. (5) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt (5) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt (6) stosuje się odpowiednio. (8) Wykonawca dostarczy próbki rękawów wszystkich rozmiarów, wraz z ofertą ( dot., pakietu nr 1, 2 ). Zamawiający przetestuje próbki rękawów w celu potwierdzenia wymaganych parametrów. Przebarwienie wskaźnika po sterylizacji - jednolite i wyraźne dla wszystkich rozmiarów dla pakietu nr 1 i pakietu nr 2. Wielkość próbek - po 1 m bieżącym każdego rozmiaru dla pakietu nr 1 i 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy igieł, zestawów, portów oraz rękojeści dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego stosowanego w laparoskopii
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa prowadników FFR, sond OCT i serwisowanie aparatów dla Pracowni Hemodynamiki.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa wyrobów medycznych do żywienia dojelitowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centru Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-08 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ MSW we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA ZESTAWÓW DO HEMODIALIZ
Dodano: 2016-07-01