Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji eksperta do spraw inwestycji dla zadania pn.: Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie

Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Pułaskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 324 12 28, 324 12 06 , fax. (034) 343 241 035
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego
    ul. Pułaskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, fax. (034) 343 241 035
    REGON: 15207650200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plsp.ids.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji eksperta do spraw inwestycji dla zadania pn.: Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji eksperta do spraw inwestycji dla zadania pn.: Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie, a w szczególności: - Uczestnictwo w pracach Biura Zarządzania Projektem powołanego w ramach Pomocy Technicznej. - Przygotowanie postępowań przetargowych na: świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu oraz na wykonanie robót budowlanych na podstawie ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 roku nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeń wykonawczych do niniejszej ustawy. - Uczestnictwo jako Członek Komisji - dla potrzeb rozstrzygnięcia postępowań przetargowych. - Weryfikacja dokumentacji realizacyjnej przekazywanej do Biura Zarządzania Projektem przez Inżyniera Kontraktu prowadzącego nadzór inwestorski. - Udział w przygotowaniu dokumentacji dla celów rozliczenia i sprawozdawczości zgodnie z wymaganiami Władzy Wdrażającej Programy Europejskie. - Udział w kontrolach przeprowadzanych przez upoważnione instytucje. - Prowadzenie działań promocyjnych zgodnie z wytycznymi Władzy Wdrażającej Programy Europejskie na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POŚWIADCZONY ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp. 2. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 3. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 4. WYKAZ OSÓB - Dysponowanie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osoby w przypadku, kiedy Wykonawca będzie nią dopiero dysponował, która uczestniczyła w pracach zespołu nadzorującego, realizującego zadanie o wartości minimum 10 000 000,00zł brutto realizowane z udziałem środków unijnych według procedury FIDIC. 5. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp. Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. POŚWIADCZONY ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. WYKAZ OSÓB - Do oferty na potwierdzenie spełnienia warunku należy załączyć wykaz potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która uczestniczyła w pracach zespołu nadzorującego, realizującego zadanie o wartości minimum 10 000 000,00zł brutto realizowane z udziałem środków unijnych według procedury FIDIC. oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. Doświadczenie musi być potwierdzone stosownymi referencjami. 5. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plsp.ids.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach