Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg
- Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 091 3275652 , fax. 0913275630
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
ul. Książąt Pomorskich 5 5
72-500 Międzyzdroje
tel. 091 3275652, fax. 0913275630 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi polegającej na odkomarzaniu i deratyzacji Gminy Międzyzdroje w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie odkomarzania i deratyzacji na terenie Gminy Międzyzdroje w roku 2010. Odkomarzanie Gminy Międzyzdroje na powierzchni ok. 200 ha w zakresie (trucie larw, odymianie, dezynsekcja) na następujących terenach: - tereny przeznaczone do odkomarzania ( trucie larw): rowy i bagna oraz skrzyżowanie (Szczecin- Świnoujście), rowy przy ogrodach działkowych, mokradła, tereny przy składowisku odpadów komunalnych , ul. Nowomyśliwska , ul. Usługowa. - odymianie - dezynsekcja: cała Promenada (tereny zielone), wydmy, Park wokół Międzynarodowego Domu Kultury, Park Zdrojowy, Park za Urzędem Miejskim, wszystkie skwery zielone w centrum miasta (ul.Kolejowa, deptak od ul. Zwycięstwa, itp.) oraz na terenie Sołectw ( przy przystankach autobusowych Wicko, Wapnica, Lubin). Wykonawca wykona zabiegi zwalczania komarów przy zastosowaniu urządzeń technicznie przeznaczonych do likwidacji komarów (zamgławiania), gwarantujących stałe stężenie preparatu w oparach cieczy roboczej oraz jednorodne rozprowadzenie środka, przy użyciu odpowiednich preparatów chemicznych wpisanych do rejestru właściwego ministra o dopuszczeniu do stosowania. Wymaga się, aby użyte środki chemiczne posiadały wszelkie możliwe atesty i zezwolenia dla stosowania ich w miejscach przebywania ludzi, zwierząt, roślin oraz innych organizmów żywych i nie szkodziły środowisku naturalnemu. Deratyzacja (odszczurzanie) obejmująca miasto Międzyzdroje na następujących terenach publicznych: - promenada i wydmy (w sezonie letnim) ul. Promenada Gwiazd, ul. Bohaterów Warszawy, - chodniki (miejsca zapadnięte) na wszystkich ulicach miejskich. Termin, częstotliwość, zakres i sposób zabiegów zwalczania komarów i deratyzacji ustalany będzie wg. decyzji Wykonawcy, przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi standardami wiedzy fachowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909230003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy tj. 1/ wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usługi w tym jedna usługa polegająca na: odkomarzaniu o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto , druga usługa polegająca na deratyzacji o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 2/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. urządzeniami technicznymi do odkomarzania: - minimum 5 szt. zamgławiaczy termicznych, - minimum 6 szt. aparatów spalinowych plecakowych, oraz przedstawią informację o podstawie dysponowania tymi zasobami Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1/ jest niezgodną z ustawą. 2/ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4/ zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5/ została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6/ zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7/ wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8/ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę zał. Nr 1 SIWZ . 6.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zał. Nr 2 SIWZ. 6.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych zał. Nr 3 SIWZ. 6.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zał. Nr 4 SIWZ . 6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.8. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie tj. 2 usługi w tym jedna usługa polegająca na odkomarzaniu o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto , druga usługa polegająca na deratyzacji o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto zał.Nr 5 SIWZ . 6.9. Wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług celu realizacji zamówienia tj. sprzętu do odkomarzania: - minimum 5 szt. zamgławiaczy termicznych, - minimum 6 szt. aparatów spalinowych plecakowych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zał. Nr 6 SIWZ . 6.10. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia: następujące dokumenty składa każdy z nich oddzielnie określone w pkt 6.2. 6.3. 6.5, 6.6. 6.7. , 6.10. Pozostałe dokumenty składają wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. miedzyzdroje.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną