Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z wyceną, inwentaryzacją nieruchomości oraz polegających na wykonaniu opinii i ekspertyz, dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2010r.

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 089 5148664
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1 1
    11-010 Barczewo
    tel. 089 5148664
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.barczewo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z wyceną, inwentaryzacją nieruchomości oraz polegających na wykonaniu opinii i ekspertyz, dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegające na wykonaniu wyceny, inwentaryzacji nieruchomości oraz na wykonaniu opinii i ekspertyz, niestanowiących operatu szacunkowego, dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2010r. Wykaz usług przewidzianych do realizacji w ramach umowy obejmują formularze ofertowo-cenowe Nr 1-12 (stanowiące załączniki Nr 3 do siwz). Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia wg. załączników do wyceny od Nr1-12: 1.1. Wycena wartości nieruchomości niezabudowanych: a) za każdą nieruchomość W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.2. Wycena wartości nieruchomości zabudowanej za każdą nieruchomość zabudowaną wraz z inwentaryzacją i wyceną budynków: a) budynkiem gospodarczym-i b) budynkiem mieszkalnym i gospodarczym-i c) budynkiem mieszkalnym-i d) budynkiem usługowym-i (m.in. usługi handlu, oświaty, zdrowia, kultury, rzemiosła) e) budynkiem mieszkalno-usługowym-i f) budynkiem użytkowym-i innym-i niż wymienione wyżej wraz z wyceną urządzeń technicznych (np. hydrofornia, kotłownia, inne urządzenia) W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.3. Wycena wartości nieruchomości lokalowych (z inwentaryzacją -bez inwentaryzacji): a) lokal mieszkalny b) lokal użytkowy W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości przy tej samej ulicy (dla terenu miasta Barczewa) a w tej samej miejscowości (dla obrębów wiejskich gminy Barczewo) Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.4. Inwentaryzacja budynków (inwentaryzacja powinna zawierać określenie powierzchni całkowitej i użytkowej budynku, lokali mieszkalnych, powierzchni części wspólnych budynku), w których nie nastąpiła pierwsza sprzedaż, wraz z naliczeniem udziałów dla poszczególnych lokali. Wartość usługi powinna być uzależniona od liczby lokali w budynku: a) liczba lokali - mniejsza - równa 10, za każdy lokal b) liczba lokali większa niż 10 i mniejsza równa - 30, za każdy lokal Do wartości usługi nie są wliczane lokale posiadające inwentaryzację. 1.5. Inwentaryzacja budynków (inwentaryzacja powinna zawierać określenie powierzchni całkowitej i użytkowej budynku, lokali mieszkalnych, powierzchni części wspólnych budynku), w których nastąpiły już sprzedaże lokali, wraz z korektą udziałów dla wszystkich lokali w danym budynku. Wartość usługi powinna być uzależniona od liczby lokali w budynku: a) liczba lokali mniejsza-równa 10, za każdy lokal b) liczba lokali większa niż 10 i mniejsza -równa 30, za każdy lokal c) liczba lokali większa niż 30, za każdy lokal Do wartości usługi nie są wliczane lokale posiadające inwentaryzację. 1.6. Wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej: a) z tytułu podziału nieruchomości, za każdą działkę przed i po podziale: - liczba działek mniejsza - równa 10, - liczba działek większa niż 10 i mniejsza - równa 30 - liczba działek mniejsza niż 30 b) z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej bądź wybudowania drogi, za każdą działkę. W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.7. Wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty planistycznej: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.8 Wycena wartości nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności bądź w celu sprzedaży prawa użytkowania wieczystego na rzecz użytkownika wieczystego: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.9. Wycena nieruchomości do naliczenia pierwszej opłaty w razie zbycia prawa użytkowania wieczystego przed upływem 10 lat. a) za każdą działkę 1.10. Wycena nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu (zgodnie z użytkowaniem i przeznaczeniem w mpzp) położonych na terenie Gminy Barczewo: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.11 Wycena nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości, w stosunku do których dokonano aktualizacji opłat rocznych w okresie ostatnich dwóch lat: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.12. Opracowania i ekspertyzy, niestanowiące operatu szacunkowego, dotyczące: rynku nieruchomości oraz doradztwa w zakresie tego rynku; efektywności inwestowania w nieruchomości i ich rozwoju; oznaczania przedmiotu odrębnej własności lokali: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, opinii bądź ekspertyzy, dla kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - Wykonawca może udzielić bonifikaty w wysokości 20 % liczonej od wartości wynagrodzenia za opinię/ekspertyzę dla pojedynczej nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Kasa Urzędu Miejskiego w Barczewie nie przyjmuje wpłat.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1. 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 1. 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, 1 .5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w przetargu: 2.1) Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże [załącznik Nr 4 do siwz] co najmniej 2 osoby, posiadające właściwe uprawnienia zawodowe do wykonania niniejszego zamówienia, tzn. należy zapewnić 2 osoby posiadającą uprawnienia z zakresu rzeczoznawstwa majątkowego oraz trzecią osobę (bądź, któraś z dwóch posiadających uprawnienia z zakresu rzeczoznawstwa majątkowego) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (projektowe) w zakresie uzyskiwania przez Zamawiającego, zaświadczeń o samodzielności lokali. Wraz z ofertą należy dołączyć zaświadczenia tych osób o przynależnością do właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego i decyzje o nadaniu uprawnień. 2.2) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać [załącznik Nr 5 do siwz], że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (wyceny nieruchomości), o wartości łącznej brutto nie niższej niż 50 000,00 zł. 2.3) Potencjał techniczny. Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt. 3 uPzp - [załącznik Nr 6 do siwz]. 2.4) Potencjał finansowo-ekonomiczny. Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt. 4 uPzp - [załącznik Nr 6 do siwz]. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.X.2. 2.1) - 2.4) 2.5) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. X.3. przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1) Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowo-cenowym, (obowiązkowo) należy złożyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu potwierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; 2. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy główny [załącznik Nr 2 do siwz]. 3. Wypełnione formularze ofertowo - cenowe dla poszczególnych zadań (1-12) [załącznik Nr 3 do siwz]. 4. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - [załącznik Nr 4 do siwz], z załączonym odpisem nadanych uprawnień zawodowych i zaświadczeniem o przynależności do właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego, a w przypadku osób które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 1.01.1995r. (dotyczy osób(y) z uprawnieniami budowlanymi) - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzonego przez GINB. 5. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie) - [załącznik Nr 5 do siwz], z załączeniem dokumentu (dokumentów) potwierdzających, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie art. 24 ust.1 [ustawy Pzp], oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 [ustawy Pzp] - [załącznik Nr 6 do siwz]. 7. Parafowany projekt umowy [załącznik 1 do siwz]. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie. 9. Dowód wniesienia wadium - [załącznik do oferty]. 3.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. X. ppkt. 3.1) 1. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. X. 3.2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 3.4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wówczas podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. X. 3.1) 1-3 składa każdy podmiot bądź osoba. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem konsorcjum. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów, z załączeniem pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum przez Pełnomocnika. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; nie dotyczy dokumentu pełnomocnictwa (patrz pkt.X.3, 3.1) Nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielone bonifikaty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach