Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Milówka

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123 123
    34-360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
    REGON: 00054902200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Milówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbieraniu, transporcie do miejsca zagospodarowania i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującego się w miejscowości Milówka przy ul. Grunwaldzkiej. Odpady komunalne pochodzą od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Milówka. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie niżej zestawionych odpadów komunalnych w rozbiciu na grupy odpadów oraz ich kody, z podaniem prognozowanych ilości odpadów w okresie trwania umowy w Mg , dostawę worków na odpady segregowane oraz wyposażenie PSZOK w Milówce w kontenery i belownicę do prasowania odpadów: Lp. KOD ODPADU Grupa Odpadów Prognozowana ilość odpadów w okresie trwania umowy [Mg] Prognozowana ilość worków na odpady w okresie trwania umowy [Szt] 1 100101 POPIOŁY PALENISKOWE I PYŁY Z KOTŁÓW CO 95 x 2 200301 NIESEGREGOWANE ODPADY KOMUNALNE 680 x 3 150106 ZMIESZANE ODPADY OPAKOWANIOWE 100 x 4 150107 OPAKOWANIA ZE SZKŁA 90 x 5 170380 ODPADOWA PAPA 3 x 6 200307 ODPADY WIELKOGABARYTOWE 10 x 7 170904 ZMIESZANE ODPADY Z BUDÓW 5 x 8 WORKI NA ODPADY SEGREGOWANE x 26 500 Ilość wytworzonych odpadów komunalnych, które będzie trzeba odebrać i zagospodarować szacuje się na około 2 000 Mg/rok, czyli około 1000 Mg na okres realizacji zamówienia. Usługi obejmują odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) całości odpadów komunalnych przekazanych od nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Milówka, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, a także ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu, zgodnie z zapisami Rozdziałem I pkt.2 SIWZ. 1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odbywać się będzie zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i na niżej wymienionych warunkach: 1.1 Odpady, które będą odbierane do instalacji to odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Milówka. 1.2 Szacunkowa ilość odpadów do instalacji to około 170 Mg miesięcznie. 1.3 Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 16:00, a w soboty od 6:00 do 14:00. 1.4 Na potwierdzenie faktycznej ilości odebranych odpadów Wykonawca będzie sporządzał karty przekazania odpadów. 1.5 Każdorazowy odbiór odpadów przez Wykonawcę będzie ewidencjonowany z obligatoryjnym rozbiciem na: nr rej. pojazdu odbierającego odpad, określony kod odpadu, rodzaj oraz datę i godzinę dostarczenia odpadów do instalacji przetwarzającej. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu miesiąca (do 5-tego dnia roboczego następnego miesiąca) przesłać w formie elektronicznej zestawienie wag pojazdów za dany miesiąc. 1.7 Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu informacje wymagane ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, konieczne do rozliczenia poziomów osiąganych poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych grup odpadów. 2. Wykonawca do 5 dni od podpisania umowy wyposaży PSZOK w Milówce w niezbędne wyposażenie tj. kontener otwarty KP-33 w ilości 4 sztuk, kontener otwarty KP-20 w ilości 2 sztuki oraz belownica do prasowania odpadów o nacisku min.40 ton. Koszty wynajmu kontenerów oraz belownicy należy wkalkulować w ogólną cenę usługi. 3. Odbiór kontenerów będzie następował po dokonaniu mailowego zgłoszenie przez wyznaczonego pracownika GZGK w Milówce gotowości kontenera do odbioru. Informacja mailowa musi być potwierdzona przez Wykonawcę o jej odczytaniu. W razie technicznego braku możliwości przesłania informacji lub jej odczytania, dopuszcza się informację telefoniczną. 3.1 Zamawiający zgłosi gotowość kontenera do odbioru do godziny 11:00. Odbiór kontenera musi nastąpić w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, najpóźniej w następny dzień roboczy. 4. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał Zamawiającemu worki na odpady segregowane. Zamawiający będzie comiesięcznie składał pisemne zamówienie asortymentowe i ilościowe na dostarczenie worków. Rozliczenie za dostarczone worki następowało będzie według faktycznej ilości i ceny ofertowej. Wymogi worków na surowce wtórne opisane zostały w Rozdziale II pkt.8 SIWZ. W roku 2014 mieszkańcom przekazano worki w ilości - 53 000 sztuk. Podaną ilość worków należy traktować jako ilość szacunkową. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowywania oferty. 6. Transport i zagospodarowanie. 6.1 Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości. 6.2 Wykonawca przekazuje odebrane z PSZOK odpady komunalne, przeznaczone do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu Gospodarki Odpadami Komunalnymi dla Województwa Śląskiego, tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie IV, lub instalacji zastępczej dla obsługi regionu. 6.3 Wykonawca winien przekazywać odebrane z PSZOK selektywnie zebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.4 Wykonawca winien gospodarować odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązywanie się z powierzonych przez Zamawiającego Wykonawcy obowiązków nałożonych ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie art. 3b ust 2 i art. 3c ust. 2 ustawy tj.: rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 7. Inne obowiązki Wykonawcy: 7.1 Wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy. 7.2 Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. 7.3 Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 7.4 Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, 7.5 Udostępnienie co najmniej jednej linie telefoniczne oraz adresu e-mailowego w celu szybkiej komunikacji, tak aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą. 8. Worki na surowce wtórne muszą spełniać następujące wymagania: Do zbierania segregowanych odpadów komunalnych tj. papieru, szkła, plastiku i metali stosuje się: a) papier, tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.), metal, tworzywa sztuczne - worek w kolorze żółtym o zabarwieniu przeźroczystym oznakowanym napisem SUROWCE WTÓRNE, b) szkło i odpady opakowaniowe ze szkła - worek w kolorze białym o zabarwieniu przeźroczystym z oznakowanym napisem SZKŁO, 9. Sprawozdawczość: przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu następujące dokumenty: - raport o sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie : osiem tysięcy złotych). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Węgierskiej Górce 20 8131 0005 0000 0244 2000 0030. Wpływ środków wpłaconego wadium musi być na koncie Zamawiającego do terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz-oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46.1 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający nie będzie wymagał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności za należność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milowka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach