Przetargi.pl
wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych

Muzeum Narodowe w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, Zamkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 537 96 41, 81 537 96 14 , fax. 81 537 96 41
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Lublinie
    Zamkowa 9
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 537 96 41, 81 537 96 14, fax. 81 537 96 41
    REGON: 387167680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych. 3.2. Zamówienie obejmuje wykonanie całego zakresu prac opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w tym między innymi: 3.2.1. zaproponowanie, opracowanie, wykonanie oraz wdrożenie strony internetowej wraz z wykupieniem domeny oraz utrzymanie hostingu Serwisu Internetowego na okres minimum 24 miesięcy Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, zwanej dalej Serwisem Internetowym, wraz z systemem zarządzania treścią Serwisu Internetowego (CMS – Content Management System) oraz wszystkimi do tego niezbędnymi funkcjonalnościami, wymienionymi szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia, oraz własnymi propozycjami dotyczącymi działania Serwisu Internetowego i Bazy Danych, 3.2.2. zaproponowanie, opracowanie, wykonanie oraz wdrożenie bazy danych zdjęć, filmów oraz materiałów interaktywnych, zwanej dalej Bazą Danych, na potrzeby Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, wraz ze wszystkimi niezbędnymi do tego funkcjonalnościami, wymienionymi szczegółowo w dalszej części Opisu Przedmiotu Zamówienia, 3.2.3. przygotowanie projektu Serwisu Internetowego i Bazy Danych ze wszystkimi uzgodnionymi funkcjonalnościami, bieżące nanoszenie poprawek zgłaszanych przez Zamawiającego do zaproponowanego kształtu oraz działania Serwisu Internetowego i Bazy Danych, przedstawienie gotowych projektów do oceny i akceptacji przez Muzeum w wyznaczonym terminie, 3.2.4. po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, zainstalowanie oraz uruchomienie Serwisu Internetowego i Bazy Danych, w formie gotowych, w pełni skonfigurowanych rozwiązań, spełniających najnowsze normy, 3.2.5. przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, dla wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników, pozwalającego im na samodzielną eksploatację i utrzymanie Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, 3.2.6. utrzymanie, obsługa oraz zapewnienie bieżącego wsparcia technicznego dla Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia uruchomienia Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, a także udzielenie wsparcia gwarancyjnego w zakresie usuwania zidentyfikowanych nieprawidłowości w działaniu wdrożonych rozwiązań. 3.3. Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie projektu, zrealizowanie projektu po akceptacji Zamawiającego, zainstalowanie, oraz uruchomienie Serwisu Internetowego zgodnie z warunkami ustalonymi przez Zamawiającego oraz pełne wdrożenie do użytkowania skonfigurowanego rozwiązania. Serwis Internetowy musi być stworzony w oparciu o najnowsze trendy w webdesignie, na podstawie autorskich funkcjonalności, dedykowanych temu Serwisowi Internetowemu, lub rozwiązań licencyjnych, pod warunkiem otrzymania zgody Zamawiającego oraz przekazaniu wraz z Serwisem Internetowym oraz Bazą Danych wszelkich pozwoleń i licencji dotyczących zastosowanych rozwiązań licencyjnych. Licencje muszą obejmować cały okres gwarancji na Serwis Internetowy, oraz Bazę Danych, to jest minimum 24 miesięcy od daty umieszczenia Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych w Internecie. Wykonawca zobowiązuje się podjąć wszelkie działania oraz prace, które związane będą z realizacją Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, a także konsultować z Zamawiającym wszelkie wątpliwości, jakie mogą powstać podczas realizacji Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, na każdym z etapów prac. 3.4. Przedmiot umowy musi odpowiadać warunkom technicznym, określonym w obowiązujących przepisach prawa. 3.5. Usługę należy wykonać zgodnie z: 3.5.1.1. Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 10 maja 2018 r. (j.t.Dz. U. 2019 poz. 1781); 3.5.1.2. Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dn. 17 lutego 2005 r. (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 346); 3.5.1.3. Ustawą o ochronie baz danych z dn.27 lipca 2001 r. (j.t.Dz.U. z 2019 poz. 2134 z późn.zm.); 3.5.1.4. Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dn. 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 2018 poz. 1191 z późń.zm); 3.5.1.5. Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dn. 25 października 1991 r. (j.t. Dz.U. z 2020 poz,194 ); 3.5.1.6. Ustawą o muzeach z dn. 21 listopada 1996 r., (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 917 z późń.zm ); 3.5.1.7. Ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (j.t. Dz.U. 2019 poz. 1446); 3.6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmio¬tu zamówienia oraz Załącznik nr 2 – wzór umowy. Wszelkie prace i materiały ewentualnie nie uwzględ¬nione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapisach niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia należy uwzględnić (wycenić) w ofercie. 3.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę klu¬czowych części za¬mówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 3.9. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopusz¬cza zasto¬sowanie przez Wykonawców rozwią¬zań równoważnych w stosunku do rozwią¬zań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych wa¬runków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofer¬cie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis roz¬wiązań równoważ¬nych, określony w pkt 14.8.4. W ta¬kim przy¬padku Wykonawca jest obowiąza¬ny wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia określo¬ne przez Zamawiającego wymaga¬nia (kryteria równoważ¬ności). 3.10. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 3.11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiające¬go, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.12. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.13. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy –w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) orazdokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom –w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 12.a) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia –w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawca -w przypadku osób fizycznych. 6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4 i 5 powinno byćprzedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 7. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz zezłożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach